آشنایی با محصولات ProOne در بازار


خبرها, 444 2022-03-27 00:54:15

 یکی از زمینه‌های پرطرفدار میان مصرف کنندگان ایرانی و البته صاحبان کسب و کار، حوزه کالاهای دیجیتال بوده است. برندهای متعددی در ایران حضور داشته و سعی دارند تا سهمی از بازار ایران داشته باشند. یکی از این برندها که توانسته اعتماد جمع زیادی را به خود جلب کند، برند پرووان است. پرووان در سال 2015 در شهر شنژن چین پایه گذاری شد و با وجود نوپا بودن توانست به رقیبی سرسخت برای دیگر برندهای مطرح بین المللی تبدیل شود. هدف از راه اندازی این برند، ارائه کالاهای نوآورانه در جهت ایجاد آسایش و رفاه برای مردم بوده است.

رسالت این برند در نام آن نهفته است. “pro” به معنای حرفه‌ای است که در راستای رفتار حرفه‌ای تمامی اعضای شرکت برای تولید محصولات و خدمات متنوع بوده است. “one” نمایانگر رضایت مندی مشتریان است که هدف غایی شرکت می‌باشد. پس بنابراین می‌توان گفت که شرکت پرووان متشکل از خانواده‌ای حرفه‌ای شامل مدیران و متخصصانیست که در راستای بزرگترین هدفشان که رضایت مندی مشتریان عزیز است حرکت می‌کنند.

کالاهای برند پرووان در دسته بندی‌های متنوعی قرار می‌گیرند و ماندگاری و بازدهی بالا از مشخصه‌های این برند است. هم چنین مدیران این برند همیشه در تلاش بوده‌اند تا زیبایی در طراحی را هم مد نظر قرار دهند و سلایق تمامی اقشار جامعه را در بر گیرند.

 

شرکت پرووان به ساخت انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت اشتغال دارد. قیمت مناسب تولیدات برند ProOne موجب اقبال گسترده ایرانیان در خرید محصولات پرو وان شده است. شرکت پرو وان کاربرد پلاستیک بی کیفیت را کنار گذاشته و از مواد بسیار مرغوبی برای ساخت هندزفری و پاوربانک Pro One استفاده می کند. به همین دلیل، می توانید به استحکام و دوام محصولات ProOne اطمینان کامل داشته باشید. این در حالی است که قیمت لوازم جانبی پرووان هنوز هم ارزان و قابل دسترس محسوب می شود و همین امر، طرفداران زیادی برای شرکت ProOne رقم زده است.

انواع هندزفری پرو وان: از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات برند پرو وان می توان به هندزفری پرووان اشاره کرد. این تولیدات در انواع و اقسام طرح ها و مدل های گوناگون ساخته می شوند و با داشتن مدل های بلوتوث (بی سیم) و با سیم، شما را در گوش دادن آسان به موزیک و پاسخگویی به تماس تلفنی، همراهی می کنند.

اسپیکر بلوتوث پرووان: لذت گوش دادن به موسیقی در فضای باز، یکی از محکم ترین دلایل برای خرید محصولات پرووان به حساب می آید. بلندگو بی سیم ProOne به دلیل بهره مندی از درایورهای پرقدرت، شیار کارت حافظه، پورت USB و جک AUX از بهترین انواع باند فلش خور و اسپیکر رم خور در بازار به حساب می آیند.

انواع پاور بانک پرو وان: همه ما ممکن است در طول روز با کمبود شارژ باتری موبایل مواجه شویم و خرید پاوربانک پرووان این مشکل را برای شما حل می کند. انواع پاور بانک 10000 پرو وان با قابلیت فست شارژ، درگاه تایپ سی و امکان شارژ همزمان، برای استفاده روزمره ساخته شده اند و خرید پاوربانک 20000 پرووان نیز شما را در دو سه روز فاصله گرفتن از تمدن بشری، همراهی خواهد کرد.

سایر محصولات Pro One: تنوعی که شما در خرید محصولات پرو وان با آن مواجه می شوید، واقعا حیرت آور است. انواع شارژر فندکی و دیواری، کابل AUX و کابل شارژر موبایل و تبلت، پایه نگهدارنده موبایل و هدست بلوتوث پرو وان با قیمت ارزان و مناسب در فروشگاه اینترنتی دیجی بروز عرضه می شود. شما می توانید انواع لوازم جانبی پرووان را با دسته بندی دقیق و ساده، در این صفحه مشاهده کنید.

 

خرید محصولات پرو وان

آنچه فروشگاه اینترنتی دیجی بروز را از سایر مراکز خرید کالای دیجیتال و لوازم جانبی متمایز می کند، اطلاعات دقیق و جامعی است که شما را در تمامی امور، از خرید پاوربانک پرو وان تا ارسال دیدگاه در مورد هدفون پرووان، همراهی خواهد کرد. تصاویر واضح و آشکار، مشخصات فنی دقیق و توضیحات اجمالی کامل به شما امکان می دهد تا قبل از خرید محصولات پرو وان، با تمامی ویژگی های آن ها آشنا شوید.

 

نام شرکت: پرووان (ProOne)
مکان شرکت: چین
تاریخ تاسیس: 2015
عمده محصولات: لوازم جانبی موبایل شامل انواع پاور بانک، هندزفری، هدست، اسپیکر بلوتوث، شارژر و کابل شارژ