Design Stories 0.5.23 - بازی شبیه سازی داستان طراحی داخلی + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 375 2021-11-05 02:31:24

Design Stories v0.5.23 + Mod – بازی شبیه سازی داستان طراحی داخلی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Design Stories نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Kurshi LLC برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Design Stories اساساً یک بازی طراحی داخلی ساختمان است که در گیم پلی خودش از المان های بازی های پازلی جورچین استفاده می کند. این بازی توانسته با ارائه یک خط داستانی درگیر کننده و جذاب و یک گیم پلی سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد و مورد استقبال گیمر ها از سرتاسر جهان قرار بگیرد. در این بازی شما در نقش یک طراح داخلی ساختمان جوان و جویای نام قرار می گیرید که سعی دارد با انجام طراحی های داخلی ساختمان خلاقانه و مدرن برای خودش محبوبیت کسب کند و در سطح جهان معروف شود. برای اینکار، شما باید با شخصیت های مختلف درون بازی ملاقات کنید و مذاکره کنید و سفارش های مختلف آنها را به عهده بگیرید و انجام دهید. هرچه بتوانید در اینکار موفقیت های بیشتری کسب کنید قادر خواهد بود سفارش های بعدی بیشتری دریافت کنید و رفته رفته پله های موفقیت و ترقی را طی کنید و به آرزویی که می خواستید برسید! بنابراین، اگر به این سبک بازی ها علاقه دارید، Design Stories بهترین انتخاب برای شماست!

 

Design Stories

 

Design Stories دقیقاً همان چیزی است که وعهده اش را می دهد. بازی دارای یک ساختار مرحله ای است که کمپین آن از بیش از 1000 مرحله هیجان انگیز تشکیل شده است. مراحل بازی از لحاظ تنوع بسیار عالی هستند و شما می توانید در این بازی طراحی داخلی خانه های روستایی، آپارتمان های شهری، عمارت های سلطنتی، ساختمان های کسب و کار ها، اتاق های اداره ها، و … را قبول کنید و آنها را انجام دهید. پازل های مرحله ها هم بسیار عالی و فوق العاده هستند و درجه سختی آنها در هر مرحله بیشتر می شود تا بازی به اندازه کافی چالش برانگیز باشد و به مسیر خسته کننده و تکراری بودن وارد نشود. با انجام دادن پازل ها، شما می توانید به انواع و اقسام آیتم های تزئینی و طراحی داخلی مثل لوستر، مبلمان، پرده اتاق، تخت خواب، میز و صندلی، و… دست پیدا کنید و بهترین طراحی های داخلی را برای مشتریان تان انجام دهید. در نهایت باید بگوییم، علاوه بر یک گیم پلی عالی، Design Stories دارای یک فضای گرافیکی زیبا و چشم نواز است و از صداگذاری های خوبی استفاده می کند که در مجموع این بازی را به یک بازی عالی و رضایت بخش برای سرگرم شدن و پر کردن اوقات فراغت تبدیل می کنند. Design Stories توانسته امتیاز 5.0 از 5.0 را در مارکت اندورید به خودش اختصاص دهد و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی طلا و الماس خرج کنید بجای کم شدن زیاد می شود [اگر در ورود روی 50% قفل کرد ؛ اینترنت را قطع کنید و آفلاین وارد شوید].

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل