Drone 4: Zombie Strike 1.20.151 - پهپاد 4: حمله زامبی ها اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 565 2021-10-15 02:30:21

Drone 4: Zombie Strike v1.20.151 + Mod – بازی اکشن و بسیار سرگرم کننده “پهپاد 4: حمله زامبی ها” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Drone 4: Zombie Strike – پهپاد 4: حمله زامبی ها یکی دیگر از بازی های اکشن و هیجان انگیز استودیوی بریتانیایی Reliance Big Entertainment (UK) Private Limited در سبک اکشن است که بعد از موفقیت های چشم گیر قسمت های قبلی ساخته و به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفته شده است. مثل همیشه مفتخریم که اعلام کنیم برای اولین بار در ایران این بازی را تهیه و برای شما عزیزان معرفی می کنیم. استودیوی Reliance Big Entertainment (UK) Private Limited اگرچه که بازی های متعدد و متنوعی در ژانرها و سبک های گوناگون منتشر کرده اما این توسعه دهنده بیشتر به خاطر دو فرانچایز محبوب خود یعنی سری بازی های نبرد ربات ها که شامل بازی هایی از جمله World Robot Boxing ، Ultimate Robot Fighting و یا Real Steel Boxing Champions می شوند و همچنین سری بازی های Drone که شامل قسمت های Drone Shadow Strike 2 ، Drone Shadow Strike و Drone Shadow Strike 3 است محبوب و معروف شده است. بعد از انتشار 3 قسمت اصلی و چند مورد مشابه در همین سبک، حالا نوبت به قسمت چهارم از این فرانچایز رسیده و این بار Realiane Big Entertainment تصمیم گرفته تا عنوان آن را حمله زامبی ها بگذارد. در ادامه با اندروید در معرفی و بررسی کلی این بازی همراه باشید.

 

Drone 4: Zombie Strike

 

بازی Drone 4: Zombie Strike با همان زبان طراحی همیشگی سری بازی های Drone Shadow Strike اما با قابلیت های جدیدتر و رویکردی جالب تر ساخته شده است. این بازی در ژانر و سبک اکشن ساخته شده و در آن شما در نقش مسئول کنترل یک پهپاد جنگی هستید. داستان بازی هم اگرچه کاملاً تکراری و کلیشه ای است اما در این سبک تازگی جدیدی دارد. داستان در مورد کشوری است که مردم آن به زامبی های مرگبار و خطرناکی تبدیل شده اند. تعداد این زامبی ها آنقدر زیاد است که امکان پاکسازی آن ها در حالت عادی و به کمک نیروهای زمینی نیست. به همین خاطر دولت تصمیم گرفته تا از پهپادهای پیشرفته برای نابود کردن آن ها از فاصله دور استفاده کنید. شما در بازی Drone 4: Zombie Strike باید با هدف گیری های دقیق و شلیک به سمت زامبی ها از بالا آن ها را نابود کنید و به آن ها اجازه خراب کاری های بیشتر و آلوده کردن انسان های بازمانده ندهید. طراحی های بازی Drone 4: Zombie Strike به نوبه خود بسیار جالب و با الگوبرداری از بازی های کنسولی که شبیه سازی پهپادها را انجام داده اند ساخته شده است. گرافیک کلی بازی به نسبت حجم مناسب بوده و جزئیات زیادی در کل بازی دیده می شوند. پهپاد 4: حمله زامبی ها بدون شک تکامل یافته تر و حرفه ای تر از قسمت های قبلی بوده و تجربه ای بهبودیافته از یک شبیه ساز جالب و طبیعی از پهپادهای جنگی را به شما القا می کند. همین حالا می توانید از قسمت دانلودباکس اندروید به رایگان آخرین نسخه این بازی را دریافت کنید و با کشتار دسته جمعی زامبی ها مدت ها خودتان را سرگرم کنید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.reliancegames.action.drone.zombie.gunship.shooting را در مسیر Android / obb حافظه داخلی دستگاه قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .