Race Master 3D 3.3.5 - بازی مسابقه ای "استاد مسابقه" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 1907 2022-08-10 02:30:11

Race Master 3D – Car Racing v3.3.5 + Mod – بازی مسابقه ای سرگرم کننده و هیجان انگیز “استاد مسابقه” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (دریافت جوایز بدون نیاز به مشاهده تبلیغات) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Race Master 3D – Car Racing – استاد مسابقه یک بازی ساده اما در عین حال بسیار سرگرم کننده و خاص از استودیوی محبوب و خوش نام SayGames سازنده عناوین مشهوری همچون Sand Balls ، Cannon Shot ، Perfect Slices ، Hoop Stars ، Desert Riders ، Rage Road و یا HellCopter است که مثل تمام بازی های دیگر ساخته شده توسط این توسعه دهنده به شکل رایگان اما با تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای عرضه شده است. این بار نیز تصمیم گرفتیم تا برای یک بار دیگر به عنوان اولین وب سایت در ایران یک بازی سرگرم کننده و جذاب دیگر را برای شما عزیزان تدارک ببینیم و آن را به شکل رایگان در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید تا یک بازی جالب و مهیج دیگر از استودیوی SayGames را برای شما معرفی کنیم. Race Master 3D – Car Racing درست مثل نامش در سبک مسابقه ای و از نوع بازی های ماشین سواری است. این بازی توسط شرکتی ساخته شده که به ساخت و انتشار بازی های ساده، کم حجم، فانتزی و کارتونی شهرت دارد و بازی Race Master 3D – Car Racing نیز به نوعی از این قاعده مستثنی نیست. این بازی در عین اینکه طراحی های ساده ای دارد و گیم پلی نه چندان پیچیده ای دارد، اما یک بازی بسیار هیجان انگیز و حتی چالش برانگیز به حساب می رود.

 

Race Master 3D - Car Racing

 

در بازی Race Master 3D – Car Racing شما به دنیایی از مسابقات ماشین سواری فانتزی می روید و در نقشه هایی عجیب و فضایی که مسیرهایی نامتعارف دارند می روید. کلیت بازی مثل هر بازی مسابقه ای ماشین سواری دیگر است و در تمام مراحل این بازی هدف اصلی شما باید فقط یک چیز و آن هم رسیدن به خط پایان به عنوان نفر اول باشد. اما چیزی که باعث شده تا بازی استاد مسابقه نسبت به بازی های فانتزی و کم حجم مشابه متمایز باشد وجود عناصر جانبی و چالش های متنوع در طول مسیر است. مسلماً اولین چالش شما حریف هایی هستند که ماشین هایی اسپرت داشته و با سرعت بالای خود مسیر را طی می کنند. آن ها در مواقعی که احساس خطر کنند به شما یا دیگر رقبا ضربه می زنند و کار را برای سبقت گرفتن سخت می کنند. اما شاید چالش سخت و اصلی بازی تله های بین راهی باشد! در طول مسیر دام ها و موانع مختلف و خطرناکی سد مسیر شما می شوند که باید با عکس العمل سریع از کنار آن ها عبور کنید. اگر با این تله ها که ممکن است تیغه های متحرک، توپ های آتشین یا … باشند برخورد کنید ماشین شما از بین رفته و چند ثانیه ای از رقبا عقب می افتید. به جز این، بخش های زیادی از مسیر طوری هستند که اگر از جاده خارج شوید به بیرون پرت شده و باز هم از رقبا عقب خواهید افتاد. گیم پلی بازی Race Master 3D – Car Racing بسیار ساده و انجام آن فقط با نگه داشتن یک انگشت روی صفحه امکان پذیر است. خبری از مقدار گاز دادن، ترمز یا چیزهای مشابه نیست و فقط با نگه داشتن انگشت می توانید ماشین را حرکت داده و با رها کردن انگشت گاز دادن را متوقف کنید. همچنین با کشیدن انگشت به اطراف می توانید مسیر حرکت ماشین را مشخص کنید. با پول هایی که در طول بازی Race Master 3D – Car Racing کسب می کنید می توانید اقدام به خرید ماشین های بهتر کرده یا بخش های ماشین ها را ارتقاء دهید. بازی استاد مسابقه همینک به شکل رایگان و تست شده در دو نسخه معمولی و مود از لینک های مستقیم اندروید قابل دریافت است.

نکته: در نسخه مود می توانید بدون نیاز به مشاهده تبلیغات جوایز مخصوص به آن ها را دریافت کنید. در این نسخه همچنین تبلیغات داخل بازی حذف شده اند. به منظور جلوگیری از هرگونه اختلال در ویژگی های نسخه مود، این نسخه را فقط به شکل آفلاین اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل