Not Exactly A Hero 1.0.20 - بازی ماجرایی نه دقیقاً یک قهرمان اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 439 2021-08-31 01:31:53

Not Exactly A Hero: Interactive Story Game v1.0.20 + Mod – بازی ماجراجویانه سرگرم کننده “نه دقیقاً یک قهرمان” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (بلیط بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Not Exactly A Hero: Interactive Story Game – نه دقیقاً یک قهرمان: داستان تعاملی یک بازی مهیج و داستانی دیگر از استودیوی خلاق و مطرح Buff Studio در بک بازی های ماجرایی است که مثل دیگر بازی های خوش ساخت این استودیو در قالب یک بازی پولی با قیمت 6.99 دلار به معرض فروش قرار داده شد. به نسبت دیگر بازی های Buff Studio باید گفت که بازی Not Exactly A Hero: Interactive Story Game با قیمت نسبتاً بیشتری عرضه شده است که این نشان از ارزش نسبی بیشتر این بازی دارد و اینطور که پیداست توسعه دهندگان برای این بازی زمان و سرمایه بیشتری را صرف کرده اند. مثل همیشه تصمیم گرفتیم تا همزمان با عرضه یک بازی جذاب دیگر در گوگل پلی آن را به شکل خریداری شده تهیه کنیم و خدمت شما عزیزان عرضه کنیم تا یک بار دیگر برای اولین بار در ایران به عنوان منتشرکننده این بازی در خدمت شما دوستان و همراهان باشیم. بازی Not Exactly A Hero: Interactive Story Game مثل اغلب دیگر بازی های استودیوی Buff Studio ماهیتی کاملاً تعاملی دارد که در آن تصمیمات شما مهم ترین چیزی هستند که روند بازی را مشخص می کنند. شما در این بازی چالش های خاصی را تجربه می کنید. پس اگر از دوست داران بازی های ماجرایی و تعاملی هستید با اندروید در معرفی بازی نه دقیقاً یک قهرمان همراه باشید.

 

Not Exactly A Hero: Interactive Story Game

 

ماجرای بازی Not Exactly A Hero: Interactive Story Game در رابطه شخصیت اصلی یعنی Riley است که به تازگی شغل جدیدی پیدا کرده و آن هم ایفای نقش به عنوان مدیربرنامه های یک ابرقهرمان است. وظیفه رایلی مدیریت کارها و امور روزانه یک ابرقهرمان است و باید وظایف او را مدیریت و دسته بندی کند. اما این کار چالش های خاصی دارد و باعث می شود تا Riley وارد ماجراهایی جالب، عجیب و خاص شود. حالا شما در نقش او باید انتخاب های هوشمندانه ای از بین گزینه های مختلف داشته باشید و روند جذاب این ماجراجویی را دنبال کنید. کار شما انتخاب گزینه دلخواه از بین گزینه های دیگر است. دقت کنید که در بازی Not Exactly A Hero: Interactive Story Game مثل تمام بازی های مشابه در سبک Interactive Story Game تصمیمات و انتخاب های شما تأثیر مستقیمی در داستان بازی دارد. این یعنی انتخاب های شما می تواند منجر به پایان های گوناگونی شود بنابراین بدیهی ست که برای لذت بردن از بازی و انتخاب های هوشمندانه شما نیاز دارید تا با زبان انگلیسی در حد کمی آشنا باشید تا بتوانید از دیالوگ ها و متن های مکالمات برداشت حداقلی را داشته باشید. تمام روند بازی با طراحی های کارتونی و فانتزی دنبال می شود و کات سین های جالبی در بازی وجود دارند که به خوبی رخدادهای بازی را به شما نمایش خواهند داد. بازی نه دقیقاً یک قهرمان با کسب امتیاز خوب 4.6 از 5.0 موفق شده به یکی از بازی های پرطرفدار پولی در گوگل پلی تبدیل شود. شما برای تجربه این بازی نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید و فقط کافیست از طریق لینک های مستقیم اندروید آخرین نسخه پولی بازی را به شکل رایگان و خریداری شده دریافت کنید و از یک ماجراجویی جذاب حسابی لذت ببرید.