دانلود Guilty Parade 2.3.8 - بازی ماجرایی "رژه گناهکاران" اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 667 2021-07-20 01:45:24

Guilty Parade [Mystery visual novel] v2.3.8 + Mod – بازی داستانی و ماجراجویانه “رژه گناهکاران” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (باز بودن فصل دوم بازی) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Guilty Parade – رژه گناهکاران یک بازی بسیار زیبا و کاملاً متفاوت در سبک ماجرایی از نوع بازی های داستان های بصری (Visual Novel) است که با مضمون و درون مایه ای کاملاً اسرارآمیز و رمزآلود داستان نویسی شده است. این بازی به وسیله یک استودیوی خلاق و مستقل به نام Nozori Games از کشور روسیه ساخته و توسعه یافته است. اندروید باری دیگر و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار آخرین نسخه یک بازی دیگر آن هم به شکل مود شده و آنلاک شده کرده است. Guilty Parade اگرچه که ماهیت منحصر به فرد و انحصاری ندارد اما سازندگان این بازی آنقدر بخش های جذابی به آن اضافه کرده اند که بتوانیم بدون اغراق بگویم که بدون تردید بازی رژه گناهکاران یکی از برترین بازی های سبک Visual Novel در بین تمام بازی های مشابه در همین سبک به حساب می رود. این بازی اولین پروژه رسمی استودیوی Nozori Games است که نه تنها برای سیستم عامل اندروید، بلکه از طریق فروشگاه استیم برای پلتفرم Windows PC نیز به انتشار رسیده است. اگر می خواهید یک بازی متفاوت و مهیج را در سبک ماجراجویانه و اسرارآمیز تجربه کنید با اندروید در معرفی این عنوان جذاب همراه باشید. بازی Guilty Parade داستانی از چند شخصیت مختلف که به نوعی با یکدیگر تلاقی دارند را روایت می کند. ماجرای اصلی این بازی به یک جنگ طولانی مربوط است. جنگی که بین دو حزب مختلف صورت گرفته و روز به روز به آتش آن افزوده می شود. شخصیت اصلی بازی سربازی جوان به نام Nemo است که دچار اختلال فراموشی (Amnesia) شده است. او به دستور فرمانده اش به عنوان یک جاسوس به قلمرو دشمن فرستاده می شود تا با جاسوسی کردن و کشف یک سری حقایق شانس پیروزی طرف خود را بیشتر کند.

 

Guilty Parade

 

در بازی Guilty Parade هدف اصلی Nemo در واقع کشف حقیقتی در رابطه با یک جنایت است که به نظر می رسد نقطه شروع این جنگ بوده است. این مأموریت باعث می شود تا Nemo حالا نه فقط از دیدگاه یک گروه، بلکه از دیدگاه هر دو طرف جنگ بیننده وقایع آن باشد. در طول مأموریت این شخص، او باید بدون اینکه سربازان دشمن را متوجه رفتارهایش کند شروع به جمع آوری مدارک برای پیدا کردن دلایل و مقصرین آن جنایت کند. کار او سخت، چالش برانگیز و خطرناک است. شما در طول بازی Guilty Parade در نقش این شخصیت باید به مکان های مختلفی رفته و سرنخ های زیادی به دست بیاورید. بخش مهمی از بازی شامل دیالوگ های بین شخصیت ها است و شما در نقش شخصیت اصلی بازی حق انتخاب دیالوگ ها را دارید. سازنده بازی می گوید این انتخاب ها مستقیماً روی داستان تأثیر می گذارند بنابراین باید با هوش و دقت بالایی به این بخش توجه ویژه داشته باشید. در بخش های دیگری از بازی مینی گیم ها، معماها و پازل های متعددی از نوع Hidden Objects وجود دارند و باعث شده اند تا بازی Guilty Parade با چند بخش گوناگون، یک بازی داینامیک و سرگرم کننده باشد. آیا موفق به کشف ماجراهای عجیب این جنگ می شوید؟ آیا به یکی از قربانیان این جاسوسی تبدیل می شوید یا مجبور به خیانت به گروه اصلی خود خواهید شد؟ همه چیز به تصمیمات و انتخاب های شما بستگی دارد. بازی Guilty Parade با کسب امتیاز خوب 4.6 از 5.0 توانسته حسابی در بین مخاطبین این سبک از بازی ها محبوبیت کسب کند. برای دانلود آخرین نسخه این بازی می توانید همین حالا به دانلود باکس اندروید بروید و از لینک های مستقیم سایت اقدام به دانلود نسخه معمولی یا مود شده بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید که برخلاف ظاهر و شخصیت های کارتونی، بازی Guilty Parade یک بازی کاملاً خشونت آمیز و مخصوص بزرگسالان بالای 16 سال است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.nozorigames.guiltyparade را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.