Unruly Heroes 1.1 - بازی آرکید-ماجرایی "قهرمانان سرکش" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 827 2021-03-25 05:00:32

Unruly Heroes v1.1 – بازی آرکید و ماجراجویانه بسیار خوش ساخت و محبوب “قهرمانان سرکش” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
نسخه انحصاری اندروید

Unruly Heroes – قهرمانان سرکش نام بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ای از استودیوی فرانسوی Magic Design Studios است که در سبک آرکید تولید و عرضه شده است. این بازی ابتدا برای پلتفرم PC از طریق فروشگاه استیم در ژانویه 2019 به انتشار رسید و بعد از دو سال، این استودیو با همکاری شرکت هنگ کنگی Perfect Game Speed اقدام به انتشار نسخه بازسازی شده بازی برای سیستم عامل اندروید کردند و آن را در مارس 2021 به صورت رسمی در گوگل پلی عرضه کردند. قیمت در نظر گرفته شده برای این بازی 1.99 دلار است. اندروید با افتخار باری دیگر اعلام می کند که برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و آماده سازی نسخه پولی بازی به صورت خریداری شده کرده و آن را همراه با یک نسخه مود شده به صورت مجزا جهت دانلود به صورت رایگان تدارک دیده است. شما دوستان می توانید این بازی پولی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان از اندروید دریافت کنید و از یک عنوان پرمیوم و خریداری شده نهایت لذت را ببرید بدون اینکه نیاز به پرداخت کوچک ترین هزینه ای داشته باشید! بازی Unruly Heroes یکی از مورد انتظارترین بازی های چند سال اخیر برای سیستم عامل های موبایلی بوده است که حالا بالاخره نسخه کامل و نهایی آن به صورت رسمی به انتشار رسیده و کاربران مختلف در سراسر جهان موفق به نصب و تجربه آن شده اند. این بازی به خاطر ویژگی های مثال زدنی و جذاب، سبک منحصر به فرد و مجذوب کننده، گرافیک چشم نواز و گیم پلی بسیار سرگرم کننده و البته چالش برانگیزش معروف شده است و به یکی از برترین های دسته آرکید تبدیل شده است.

 

Unruly Heroes

 

بازی Unruly Heroes با شباهتی زیاد به عناوین محبوبی مثل Oddmar تولید و طراحی شده است. ماهیت اصلی بازی یک اکشن – پلتفرمر دو بعدی است که با الگوبرداری از عناوین کلاسیک طراحی شده است. این بازی به طور کل سبک های مختلفی را شامل می شود که در کنار اکشن، پلتفرمر و آرکید، می توان این بازی را یک عنوان کاملاً ماجراجویانه دانست و به همین خاطر است که این بازی و عناوین مشابه آن طرفداران بسیاری دارند چرا که هر کسی از هر سلیقه ای می تواند از سبک جذاب و زیبای این بازی ها لذت ببرد! داستان اصلی بازی Unruly Heroes از یک داستان باستانی چینی به نام “سفری به غرب” اقتباس گرفته شده است. طبق این داستان، یک کتاب مقدس بودایی در دنیای باستان چین وجود داشت که تعادل و صلح را در دنیا برقرار می کرد. اما یک روز یک شیطان قوی اقدام به پیدا کردن این کتاب مقدس کرده و آن را به چندین قطعه تقسیم می کند و هر قطعه را در نقطه ای از این سرزمین پنهان می کند. با از بین رفتن نیروی کتاب، تمام خدمتگذاران آن به هیولاهایی غیرقابل کنترل تبدیل شده اند که حالا به خدمت شیطان درآمده اند. شما در نقش یک استاد هنرهای رزمی باستانی هستید که همراه با شاگردانش تصمیم می گیرد تا به این هرج و مرج که در حال نابود کردن بشریت است پایان بدهند. پس آن ها تصمیم می گیرند که پا به یک سفر پرماجرا و بسیار خطرناک به منطقه غربی این سرزمین بزرگ بگذارند و تمام تکه های گمشده کتاب را پیدا کنند و از آن ها یک کتاب مقدس جدید بسازند چرا که تنها چیزی که می تواند جلوی این بحران را بگیرد وجود کتاب مقدس خواهد بود. حالا شما باید پا به این مسیر گذاشته و با نابود کردن دشمنان و هیولاهایی که سعی در متوقف کردن شما دارند، این مأموریت سخت و مهم را پشت سر بگذارید و دنیا را نجات دهید! بازی Unruly Heroes با ویژگی های گرافیکی جذاب و گیم پلی سرگرم کننده و روانی که دارد می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. بازی دارای ده ها مرحله و مأموریت مختلف در مکان هایی متفاوت است. شما می توانید با سکه هایی که به دست می آورید شخصیت های خود را مدیریت کرده و ارتقاء دهید. پس معطل نکنید و همین حالا این بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی را از اندروید دریافت کنید و حسابی لذت ببرید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.pwrd.unrulyheroesmobile را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.