Lost Lands 7 Full - بازی ماجرایی-معمایی سرزمین های گمشده 7 اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 907 2021-04-30 09:45:32

Lost Lands 7 Full v1.0.1.837.118 – بازی ماجراجویانه و معمایی “سرزمین های گمشده 7” برای اندروید
نسخه خریداری شده (Full) و آنلاک شده بازی تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Lost Lands 7 – سرزمین های گمشده 7 عنوانی جذاب از سری بازی های محبوب سرزمین های گمشده (Lost Lands) از استودیوی خوش ذوق و خلاق FIVE-BN GAMES اوکراینی است که سال هاست به ساخت و انتشار بازی های پرمیوم ماجرایی – معمایی مشغول است. این شرکت بازی سازی تا کنون چندین مجموعه موفق از بازی های معمایی و ماجرایی به ویژه بازی های سبک Hidden Objects عرضه کرده و به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است. بدون تردید مجموعه Lost Lands یکی از همین سری بازی ها است که اعتبار زیادی برای این توسعه دهنده رقم زده اند. از جایی که این مجموعه موفقیت چشم گیری در بین هواداران بازی های سبک ماجرایی و پازلی داشته، استودیوی FIVE-BN تصمیم گرفت تا چندین و چند نسخه مختلف از آن را توسعه داده و هر کدام را با یک داستان خاص روانه بازار کند. ما پیش تر در اندروید قسمت های دیگر این مجموعه یعنی Lost Lands 1 , Lost Lands 2 , Lost Lands 3 , Lost Lands 4 , Lost Lands 5 و Lost Lands: Mistakes of the Past که در حقیقت قسمت ششم از این فرانچایز بوده را در اندروید منتشر کرده بودیم و حالا در این مطلب به سراغ قسمت هفتم از این سری می رویم. شایان ذکر است که این بار هم برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی شما را با نسخه نهایی و کامل (Full) این بازی در سطح آشنا می کنیم. اندروید آخرین نسخه این بازی را به صورت خریداری شده تهیه و آماده سازی کرده تا شما عزیزان بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای بتوانید این بازی را به صورت کامل تجربه کنید و لذت ببرید. قابل ذکر است که این بازی در حالت عادی به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده اما نسخه موجود در گوگل پلی نسخه محدود بازی است و شما برای تجربه تمام بخش ها و مراحل آن باید با پرداخت هزینه نسخه Full را خریداری کنید اما نسخه منتشر شده توسط ما به صورت پیش فرض خریداری شده و شما نیاز به هیچ کار اضافه ای ندارید و می توانید خیلی راحت آخرین نسخه این بازی جذاب را بدون دغدغه تجربه کنید و از نسخه بدون محدودیت و پولی بازی لذت ببرید.

 

Lost Lands 7

 

در بازی Lost Lands 7 شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Susan هستید. کسی که یک باستان شناس بوده و در سرزمین های باستانی و گمشده یا همان Lost Lands به دنبال کشف حقایق مخفی دنیای باستان بوده تا بتواند با پیدا کردن راهی از خطراتی که ممکن است دنیای انسان ها را تهدید کند جلوگیری کند. او در این سفر ماجراجویانه خود به یک دنیای افسانه ای می رود و ماه ها از خانواده اش دور می شود. او متوجه می شود به خاطر تغییراتی که در این سرزمین ها رخ داده و احتمالاً به خاطر یک اشتباه، یک شیء باستانی فعال شده که باعث شده یک شیطان قدرتمند از خواب چند هزار ساله اش بیدار شود. این شیطان دشمن واقعی بشریت بوده و از انسان ها تنفر دارد و می خواهد هر طور شده آن ها را نابود کند. حالا این شیطان قوی و خطرناک شروع به آماده سازی نقشه های پلید خود دارد و شما فرصت زیادی برای متوقف کردن او و بازگرداندنش به دنیای باستانی ندارید. پس دست به کار شوید و با Susan ، پسرش و دیگر شخصیت هایی که در بازی می بینید همراه شوید و با انجام مأموریت های خطرناک، این تهدید بزرگ را خنثی کنید. در بازی Lost Lands 7 شما به بخش های مختلفی رفته و مکان های جالب و اسرارآمیز بسیاری را خواهید دید. مهم ترین کار شما پیدا کردن معماهای باستانی و حل کردن آن ها در سرزمین های گمشده است. برای این کار باید با دقت بالا و با هوش و ذکاوت خود پازل ها، معماها و مأموریت های بازی را پشت سر بگذارید و قبل از اینکه دیر شود بشریت را از خطر تهدید بزرگی که ممکن است گریبان گیرش شود نجات دهید. مراحل بازی همگی به صورت نقاشی های دستی طراحی شده اند که جزئیات زیاد آن ها باعث می شود حسابی از این بازی لذت ببرید. اگر از علاقه مندان به بازی های ماجرایی با مضمون فکری و معمایی هستید، بازی Lost Lands 7 می تواند شما را حسابی هیجان زده و سرگرم کند. برای دانلود آخرین نسخه این بازی به صورت خریداری شده به بخش دانلود باکس اندروید بروید و از لینک های مستقیم بازی اقدام به دریافت آن کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fivebn.ll7 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.