دانلود Iris and the Giant 1.1.6 - بازی داستان آیریس و غول اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 662 2021-04-30 07:30:40

Iris and the Giant – بازی ماجرایی و متفاوت “داستان آیریس و غول” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 7.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Iris and the Giant – داستان آیریس و غول یک بازی بسیار جالب و کاملاً متفاوت دیگر از استودیوی خوش ذوق و خلاق Plug in Digital کشور فرانسه سازنده عناوین مشهور و بسیار خوش ساختی مثل Bury me, my Love ، Magibot ، Healer’s Quest: Pocket Wand ، Zombie Night Terror ، Pictoquest ، Persephone ، Vikings II و یا Agatha Knife است که با قیمت 7.99 دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شده است. اندروید مفتخر است که این بار نیز به محض انتشار این بازی در گوگل پلی، نسخه خریداری شده آن را به صورت رایگان تقدیم شما عزیزان می کند. استودیوی Plug in Digital به ساخت و عرضه بازی های پرمیوم و پولی معروف شده است و جزو معدود شرکت های بازی سازی است که تمام آثارش به صورت غیررایگان عرضه شده اند. Iris and the Giant پیش از اینکه برای سیستم عامل اندروید عرضه شود، ابتدا از طریق پلتفرم استیم برای کامپیوترهای خانگی (Windows PC) منتشر شده بود. ما مثل همیشه این بار هم به محض انتشار و بعد از بررسی های لازم، نسخه نهایی و کامل آن را برای دانلود و معرفی فراهم سازی کردیم. بازی آیریس و غول مثل دیگر بازی های محبوب این استودیو یک ویژگی خاص دارد که باعث شده این بازی هم مثل دیگر بازی های Plug in Digital به نوعی کاملاً منحصر به فرد به نظر برسد. اولین چیزی که توجه شما را در این بازی به خود جلب می کند، طراحی های کاملاً متفاوت، مینیمالیستی و در عین حال انتزاعی آن است که حس و حال عجیب و اسرارآمیز بازی را به بهترین شکل به مخاطب نشان می دهد.

 

Iris and the Giant

 

در Iris and the Giant شما در نقش دختری جوان به نام آیریس هستید که مدت هاست با رویاهای عجیب و ترسناکی دست و پنجه نرم می کند. او چندین سال است که خود را قربانی مخیلات عجیبش می داند که البته به مقدار زیادی طبیعی و واقعی هستند و باعث شده اند که زندگی آیریس با ترس و دلهره همراه باشد. در رویاها یا بهتر است بگوئیم کابوس هایی که آیریس تجربه می کند، او به دنیایی غیرواقعی و مرموز می رود و با هیولاهایی عجیب و غریب بر می خورد. یک هیولای بزرگ و غول آسا که به نظر می رسد نماد اصلی این کابوس ها است در ذهنیت آیریس شکل گرفته و باعث شده تا این دختر جوان زندگی سختی داشته باشد. حالا شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Iris تصمیم بگیرید که یک بار برای همیشه به این کابوس ها پایان دهید. پس شما تصمیم می گیرید که این بار به جای ترسیدن و فرار کردن از این خواب ها و رویاها، با آن ها رو به رو شده و با هیولاهایی که در این کابوس ها وجود دارند مبارزه کنید. مراحل بازی همگی در رویاهای آیریس دنبال می شوند و شما در هر مرحله از بازی Iris and the Giant به یکی از بخش های این خواب ها سفر می کنید. کار شما این است که در گیم پلی هایی از سبک استراتژی و کارتی، با جمع آوری کارت های مختلف از سلاح های گوناگون به سراغ نبرد با هیولاها بروید. سبک و سیاق طراحی های بازی کاملاً هنری و انتزاعی است و دنیای نقاشی شده عجیبی در این بازی برای مخاطبین طراحی شده که به نظر می رسد حرف ها و نکات زیادی در آن وجود داشته باشد. اگر از بازی های داستانی و انتزاعی لذت می برید، Iris and the Giant را از دست ندهید و با دانلود و نصب آخرین نسخه رسمی آن به صورت خریداری شده از اندروید، یک ماجراجویی جذاب و خاص را شروع کنید.

نکته:

1 – بازی فقط روی دستگاه های با پردازنده arm64-v8a قابل نصب و اجرا است
2 – فایل فشرده دانلودی از فارس روید شامل فایل APKS بازی و برنامه SAI است ؛ برنامه SAI را نصب کنید و از داخل برنامه پکیج APKS برنامه را به برنامه معرفی کرده و روی ISNTALL بزتید.