Darkarta Full 1.0.22 - بازی ماجرایی-پازلی خارق العاده "دارکارتا" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 511 2020-11-13 02:31:13

Darkarta : A Broken Heart’s Quest v1.0.22 – بازی ماجراجویانه و پازلی “دارکارتا” برای اندروید
نسخه خریداری شده و Full با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Darkarta : A Broken Heart’s Quest – دارکارتا: مأموریت یک قلب شکسته یک بازی جالب و ماجرایی با داستانی خیلی جذاب و دراماتیک است که از سوی استودیوی هندی Tuttifrutti Interactive در دو نسخه رایگان (دمو) و پولی (کامل) با قیمت 4.99 دلار به انتشار رسیده و در گوگل پلی قرار گرفته است. اندروید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی برای دستگاه های اندرویدی تدارک دیده و آخرین نسخه آن را به شکل Full و خریداری شده برای دانلود به صورت تست شده و رایگان ارائه کرده تا شما عزیزان بدون کوچک ترین دردسری بتوانید نسخه کامل و پولی بازی را از سرورهای اندروید دانلود کنید و از نسخه کامل و بدون محدودیت بازی لذت ببرید. بازی Darkarta : A Broken Heart’s Quest عنوانی تحسین برانگیز است که در مارکت های بزرگی همچون Bigfishgames برای مدت نسبتاً زیادی در رتبه اول قرار داشت و همچنین موفق شد تا جوایز زیادی از جمله Game Connection America, Indigo Europe, Casual Connect Asia را به خود اختصاص دهد. این بازی قبل از این که برای سیستم عامل اندروید به انتشار برسد، ابتدا برای کامپیوترهای خانگی PC و Mac منتشر شده بود که بازخورد خیلی خوبی هم دریافت کرده بود و همین مسئله استودیوی Tuttifrutti Interactive را بر آن داشت تا نسخه موبایلی و پورت شده آن را نیز برای موبایل ها و تبلت های اندروید عرضه کند. این نسخه موبایلی که دقیقاً نسخه اصلی و اورجینال بازی است، همینک در اختیار شما قرار دارد و شما می توانید آن را از بخش مربوطه دریافت کنید.

 

Darkarta : A Broken Heart's Quest

 

بازی Darkarta : A Broken Heart’s Quest ماجرایی غم انگیز اما در عین حال حماسی و افسانه ای را از عشق مادر به فرزند بازگو می کند. طبق داستان بازی به یک مادر به نام Mary مربوط است که یک دختربچه کوچک به نام Sophia دارد. شخصیت Mary سال هاست که از گذشته عجیب خود رنج می برد و نمی داند که چه چیزی در تاریخچه خانواده اش اتفاق افتاده که او را به این روز انداخته است. پس او همراه با کودک و همسر خود تصمیم می گیرد تا به جایی می رود که گفته می شود اجداد او در آن جا زندگی می کرده و این تنها شانس او برای پیدا کردن حقیقت خانواده و گذشته اش است. او همراه با همسر و کودکش به جزایری دور افتاده سفر می کند به امید اینکه بتواند گذشته خود را احیا کند. اما او نمی داند پا به چه جهنمی می گذارد! وقتی او وارد این سرزمین عجیب می شود، نیرویی اهریمنی به نام Dark King با ادعای انتقام گرفتن و مجازات کردن خانواده Mary دختر کوچک او یعنی Sophia را می رباید. Mary که حالا مهم ترین چیز زندگی اش یعنی دخترش ربوده می شود، متزلزل تر و نا امیدتر از گذشته برای پیدا کردن فرزندش وارد ماجرایی خطرناک می شود. شما در نقش این شخصیت، باید در مراحلی که با معما طراحی شده اند سعی کنید که داستان بازی را پیش ببرید و برای پیدا کردن Sophia هرکاری که می توانید انجام دهید. کلیت بازی Darkarta : A Broken Heart’s Quest درست مثل همه بازی های مشابه در همین سبک، تلفیقی از پازل های Hidden Objects و معماهای بصری است که با شخصیت پردازی های گوناگون و یک داستان ماجراجویانه به یک اثر سرگرم کننده و مهیج تبدیل شده است. این بازی زیبا همینک به صورت تست شده و کامل از بخش دانلود باکس اندروید برای دانلود آماده شده است. پس همین حالا آخرین نسخه بازی را دانلود کرده و به Mary کمک کنید تا فرزند گمشده اش را قبل از اینکه دیر شود پیدا کند! نکته جالب این بازی دریافت امتیاز بی نظیر 4.9 از 5.0 از نزدیک به 5 هزار رأی است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی in.tuttifrutti.darkarta.abhq را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.