Alien Shooter 2 - Reloaded 1.1.0 - بازی قاتل بیگانه ها 2 - نسخه ریلود


بازی اندروید, اکشن, 639 2020-05-13 01:30:26

Alien Shooter 2 – Reloaded – قاتل بیگانه ها ۲ – نسخه ریلود عنوان یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Sigma Team با قیمت 4.49 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. همانطور که نامش پیشنهاد می کند، Alien Shooter 2 – Reloaded یک بازی در سبک شوتر است. اگر یک گیمر هاردکور باشید بدون تردید با مجموعه بازی های Alien Shooter آشنا هستید. مجموعه بازی هایی که اولین بازی آن در سال ۲۰۰۳ برای پی سی ارائه شد. در آن روز ها دوربین ایزومتریک بازی باعث شده بود تا  Alien Shooter مورد توجه گیمر ها قرار بگیرد و با استقبال زیادی رو به رو شود. پس از کسب موفقیتش در بازی اول، این مجموعه کم کم در سرتاسر جهان شناخته شد و در مدت بسیار کوتاهی به بازی شماره یک گیمر ها تبدیل شد. در طول سال ها، نسخه های زیادی از این بازی ارائه شد که در ابتدا همه آنها مثل Alien Shooter: Fight for Life و Alien Shooter: The Experiment در حقیقت Alien Shooter 1 به حساب می آمدند. سپس سازندگان تصمیم گرفتند Alien Shooter 2 را عرضه کنند و اینگونه بود که بازی های Alien Shooter 2: Reloaded و Alien Shooter 2: Vengeance و Alien Shooter 2: Conscription هم برای پی سی عرضه شد. اکنون در ادامه این موفقیت، سازندگان تصمیم گرفتند یک قدم جلوتر بروند و این بازی محبوب را برای پلتفرم های دیگر هم عرضه کنند و امروز برخی از این بازی ها مثل Alien Shooter 2: Reloaded برای دستگاه های موبایلی اندروید و آی او اس قابل دسترس است. داستان بازی از حجوم موجودات بیگانه به زمین شروع می شود، جایی که شما به عنوان یک مبارز باید با تهدید های آنها مقابله کنید. برای اینکار انواع و اقسام اسلحه ها در دسترس تان قرار دارد که از شات گان، مسلسل، نارجنک انداز، و کلت گرفته تا درون های جنگی، یک مبارزه تمام عیار را برای شما به ارمغان می آورند.

 

Alien Shooter 2 - Reloaded

 

در هر مرحله از کمپین بازی Alien Shooter 2 – Reloaded ماموریت های مختلفی به عهده شما گذاشته می شوند که اکثر آنها به کشتن موجودات بیگانه و یا فرار از مهلکه و نجات دادن جان تان خلاصه می شوند و این ماموریت ها چیزی نیستند که با آنها آشنا نباشید. اما در عین حال مراحل جذاب و گاهاً بسیار دشوار آن همان چیزی است که مطمئناً تجربه آن لحظات شگفت انگیز و البته نوستالژیکی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. همچنین علاوه بر حالت کمپین، حالت های مختلف دیگری مثل بقاء هم در بازی وجود دارد که می توانید آنها را هم امتحان کنید. از لحاظ جلوه های بصری، گرافیک بازی در حد و اندازه های یک بازی موبایلی است و افکت ها و انیمیشن ها به خوبی پیاده سازی شده اند. ترکیب رنگ ها و نورپردازی ها از کیفیت خوبی برخوردارند و بافت جهان بازی طراحی هنری خوبی دارد. مراحل بازی عمق محتوایی خوبی دارند و ماموریت ها جالب و درگیر کننده هستند. همانطور که پیش تر هم اشاره ای داشتیم، سطح دشواری بازی از تعادل خوبی برخوردار است اما معمولاً رو به دشوار است و در مجموع چالش برانگیز می باشد. صداگذاری ها فوق العاده هستند و موسیقی متن بازی اتمسر هیجان انگیزی را ایجاد می کند و آن را به خوبی منتقل می کند. کنترل ها ساده و به راحتی قابل یادگیری هستند و حرکت کاراکتر شما توسط کراس هد و تعامل آن با محیط اطراف و تجهیزاتش توسط دکمه های اکشن که در قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان تعبیه شده اند انجام می شوند. روند بازی از سرعت بالایی برخوردار است و اصلاً کسل کننده و ملالت آور نیست. Alien Shooter 2 – Reloaded یکی از برترین بازی های این مجموعه است که توانسته از میان آراء‌ گیمر ها امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد. به همین دلیل، تیم اندروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.1.0 :

* برطرف شدن مشکل آخرین ماموریت
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.sigmateam.alienshooter2reloaded را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.