htoL#NiQ: The Firefly Diary 1.008 - بازی ماجرایی خاطرات کرم شب تاب


بازی اندروید, اکشن, 537 2020-05-06 02:45:30

The Firefly Diary v1.008 – بازی ماجرایی و اکشن “خاطرات کرم شب تاب” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 17.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

The Firefly Diary – خاطرات کرم شب تاب که نام کامل آخر htoL#NiQ: The Firefly Diary می باشد، اثری هنری و شگفت انگیز از استودیوی ژاپنی Nippon Ichi Software, Inc در ژانر ماجرایی و اکشن می باشد. این بازی زیبا با قیمت بسیار زیاد 17.99 دلار توسعه یافته و برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. گفتنی است که این بازی ابتدا برای کامپیوترهای شخصی (از طریق فروشگاه Steam) و کنسول قابل حمل PS Vita عرضه شده بود و بالاخره نسخه موبایلی آن نیز در ماه می سال 2020 روانه بازار شد تا این بار کاربران موبایلی نیز بتوانند این بازی جذاب و محبوب را روی موبایل یا تبلت خود تجربه کنند. The Firefly Diary داستانی بسیار زیبا و دوست داشتنی را بازگو می کند. اگرچه که نمی توان این داستان و محتوای ماجرایی The Firefly Diary را یک داستان منحصر به فرد دانست، اما باید گفت که این بازی به نوبه خود در این بخش نمره خیلی خوبی می گیرد. ماجرای بازی خیلی ساده اما مرموز و اسرارآمیز است. شما در نقش دختربچه ای معصوم و بامزه به نام Mion هستید که بعد از مدتی بیهوشی، در یک مکان بزرگ و مخروبه که به نظر می رسد یک تالار یا قصر متروکه است بیدار می شود. او چیزی به خاطرش نمی آید و نمی داند که چطور به این مکان سر درآورده است! دخترک بیچاره هیچ ابزار، سلاح یا چیزی برای محافظت از خود ندارد و حتی نمی داند کجا برود. اما دو کرم شب تاب، او را راهنمایی کرده و مسیر حرکت را به او نشان می دهند. این مکان متروکه و تاریک، مکانی مخوف و غیرقابل اعتماد است که جای جای آن به نوعی تهدیدی برای شما به حساب می رود.

 

The Firefly Diary

 

در The Firefly Diary کار شما هدایت کردن شخصیت اصلی بازی یعنی میون به راه خروجی است. در این مکان تخریب شده، هیولاهای مختلفی از دل تاریکی به سمت این دختربچه حمله می کنند که در این شرایط شما باید سعی کنید با هوش و ذکاوت خود، از این حملات فرار کنید. به جز هیولاها، چالش های دیگری هم در بازی The Firefly Diary وجود دارند که بخش های پازلی و فکری برخی از آن ها هستند. این ماجراجویی ترسناک، سرنوشت این دختر را رقم خواهد زد. هدف اصلی شما باید حل کردن پازل ها، پیدا کردن آیتم ها و سرنخ های خاص و در نهایت پیدا کردن راه خروج از این مکان طلسم شده باشد! این بازی دو دنیای موازی اما کاملاً علیه یکدیگر را شامل می شود. دنیای اول دنیای روشنایی و دنیای دوم، دنیای تاریکی است. شما باید با کمک این دو کرم شب تاب، بین این دو دنیا تغییر مکان داده و تعادل مورد نیاز بین آن ها را حفظ کنید. اما مراقب تله ها و هیولاهایی که در دنیای تاریکی وجود دارند باشید. آیا موفق به نجات این دختربچه معصوم خواهید شد؟ آیا می توانید از دست هیولاها و تله های این مکان فرار کنید؟ بازی The Firefly Diary یک عنوان بسیار سرگرم کننده و جذاب است که می تواند به خوبی توجه علاقه مندان به بازی های ماجراجویانه را به خود جلب کند. همچنین گیم پلی اکشن و چالش برانگیز بازی در کنار طراحی های بسیار زیبا و حرفه ای، باعث شده تا بتوان بازی The Firefly Diary را یکی از برترین بازی های این سبک دانست. حتی قیمت بالای این بازی هم نتوانسته مانع محبوبیت آن شود! وقت را تلف نکنید و همین الآن ، آخرین نسخه خریداری شده و کامل The Firefly Diary را به صورت تست شده و رایگان از سرورهای سریع اندروید دانلود کنید و حسابی خودتان را با این بازی دوست داشتنی سرگرم کنید.

نکات تکمیلی:

  1. به گفته سازنده بازی، برای اجرای بدون مشکل، حداقل به دستگاه هایی با اندروید 6.0 به بالا و حداقل 2 گیگابایت حافظه RAM مورد نیاز است.
  2. بازی The Firefly Diary اگرچه کاملاً با طراحی های کارتونی و فانتزی توسعه داده شده، اما رده بندی سنی بازی برای افراد بالای 16 سال تعیین شده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hotlNiQ را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.