GRIS 1.0.2 - بازی ماجراجویانه فوق العاده و تحسین برانگیز "گریس" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 731 2020-06-06 02:30:14

GRIS v1.0.2 – بازی ماجرایی هنری و بسیار جذاب “گریس” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

GRIS – گریس (دنیای خاکستری) یک اثر هنری شگفت انگیز در قالب یک بازی از ژانر ماجراجویانه برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است که بعد از انتشار نسخه کامپیوتری آن در اواخر سال 2018، بالاخره بعد از انتظارها و قول های سازنده، نسخه موبایلی این بازی نیز در آوریل 2020 توسعه داده شد. اندروید همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی، نسخه خریداری شده و کامل آن را که با قیمت 4.99 دلار در معرض فروش قرار داده شده است تهیه و آماده سازی کرده و بعد از بررسی های لازم، آن را برای دانلود به صورت رایگان خدمت شما عزیزان معرفی می نماید تا بدون دغدغه و خیلی راحت، یک بازی تمام عیار و بسیار زیبا را روی دستگاه اندرویدی خود دانلود و نصب کنید. بازی GRIS به وسیله استودیوی مطرح و خلاق DevolverDigital ساخته و منتشر شده است. این شرکت بازی سازی آمریکایی تا کنون بازی های پرطرفدار زیادی از جمله Witcheye ، Minit ، Downwell ، Reigns: Game of Thrones ، The Swords of Ditto و یا Umiro را پیش از این ساخته و عرضه کرده بود ولی بازی GRIS حقیقتاً متفاوت ترین بازی این استودیو تا به اینجای کار می باشد. بازی GRIS مثل خیلی دیگر از بازی های خلاقانه در سبک ماجرایی-اکشن، بیشتر از اینکه یک بازی ساده به نظر برسد، یک اثر هنری زیبا و تأثیرگذار می باشد. این بازی با ماهیتی انتزاعی و سوررئال ساخته شده و ماجراهای آن بسیار مرموز و پیچیده هستند و به نظر می رسد پیغام های بسیاری در داخل این بازی و بخش های مختلف آن نهفته است. ماجرای این بازی به دختری جوان به نام گریس (GRIS) مربوط می شود که در دنیای خیالی خودش غرق شده و در دنیایی از رنج و دردها گم شده است. انتخاب نام بازی بسیار هوشمندانه بوده است. GRIS هم نام شخصیت اصلی بازی است و این کلمه همچنین به معنی خاکستری می باشد و تلفیق بی نظیر دنیای خاکستری و غم انگیز این دختر جوان را به خوبی نشان می دهد.

 

GRIS

 

شخصیت GRIS که یک نماد خاص و انتزاعی است، یک لباس بلند دارد که یکی از المان های اصلی و قابل توجه این بازی است. این لباس به این دختر کمک می کند تا راه خود را بهتر پیدا کرده و با قابلیت هایی که در اختیارش قرار می دهد بتواند کارهای مختلفی کرده و از تله های مرگبار فرار کند. شما باید به گریس کمک کنید تا در ماجراجویی در دنیای خود به پاسخ هایی که سال هاست به دنبالش است دست پیدا کند و از نظر احساسی پرورش یابد. سبک طراحی های بازی از نوع Serene یا به نوعی صامت می باشد و در این بازی خبری از شخصیت پردازی های متعدد، دیالوگ، تصمیم گیری و مسائلی از این قبیل نیست و به همین خاطر هیچ نیازی به دانش زبان انگلیسی برای درک ماجراهای بازی نیست و به نقل از سازنده، بازی گریس برای هر سلیقه و هر زبانی جذابیت های مخصوصی دارد. GRIS یک ماجراجویی خیالی در دنیایی رویایی و اسرارآمیز می باشد. در طول بازی شما با پازل های فیزیکی، تله ها و مسیرهایی عجیب و غریب رو به رو می شوید و وظیفه اصلی شما هدایت شخصیت بازی به سمت راه درست می باشد تا او را به مقصد برسانید. مقصدی که مشخص نیست دقیقاً کجاست و آیا پایانی برای آن وجود دارد یا خیر؟ اغلب بخش های بازی شامل دویدن، پریدن و عبور از موانع مختلف است که برای این بخش شما باید با سبک بازی های پلتفرمر آشنا باشید. دنیای طراحی شده در بازی GRIS یک دنیای مصور و نقاشی شده است که جزئیات بسیار جالبی در آن دیده می شود. شاید حقایق جالبی در پس این جزئیات کوچک و درشت پنهان شده باشند. گرافیک بازی در سبک عناوین 2D Platformer است اما طراحی های آن بسیار جذاب و فانتزی هستند. گیم پلی بازی نیز سبک آسانی دارد و کنترل های آن کاربردی و ساده می باشند. اگر به دنبال یک بازی متفاوت و ماجراجویانه در یک دنیای انتزاعی هستید، بازی GRIS اینجاست تا شما را حسابی سرگرم کند. این بازی با اینکه قیمت کمی هم ندارد، تنها در چند روز بیشتر از 1000 بار در گوگل پلی خریداری شده و تا کنون موفق به کسب امتیاز خوب 4.6 از 5.0 شده است. اندروید مفتخرانه اعلام می کند این بازی را به صورت خریداری شده و کامل برای دانلود به شکل رایگان برای شما دوستان عزیز تدارک دیده است.

تغییرات نسخه ی v1.0.2 :

* رفع مشکلات بازی و بهینه سازی های مختلف

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.devolver.grispaid را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.