Jay’s Journey Adventure 1.0.11 - بازی اکشن-ماجرایی اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 514 2020-04-06 02:30:11

Jay’s Journey Adventure v1.0.11 + Mod – بازی اکشن پلتفرمر “ماجراجوییِ جِی” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Jay’s Journey Adventure – سفر ماجراجویانه جِی که با نامل کامل Jay’s Journey Adventure – Try to finish it! در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفته، نام یک بازی اکشن و سرگرم کننده از سبک بازی های پلتفرمر با طراحی های کلاسیک مانند و دو بعدی می باشد که به وسیله استودیوی آمریکایی Ankor Game Inc. تولید و به شکل رایگان به انتشار رسیده است. بازی Jay’s Journey Adventure برای اولین بار در ایران از اندروید معرفی و منتشر می شود و شما قادر هستید تا همین حالا آخرین نسخه آن را به همراه یک نسخه مود شده از آن از اندروید دریافت کنید. بازی Jay’s Journey Adventure برخلاف ظاهر کارتونی و ساده ای که دارد، یک بازی بسیار تکامل یافته و گسترده به حساب می رود. این بازی با الگوبرداری از عناوین نوستالژیک و رتروی سبک 2D Action Platformer ساخته شده و کاملاً مشخص است که استودیوی Ankor سعی کرده تا این بازی را شبیه به عناوین رتروی کلاسیک طراحی کند تا حس و حال یک بازی نوستالژیک برای بازیکنان به ویژه بازیکنان نسل قدیمی بازسازی شود. در این بازی جالب و سرگرم کننده شما در نقش شخصیت اصلی و قهرمان ماجرا یعنی پسر بچه ای به نام Jay هستید که یک دشمن به نام Man in Black دارد. شروع این دشمنی خیلی واضح نیست و چیزی که شما باید به آن توجه کنید این نیست که چرا این دشمنی شروع شده! چرا که کارهای خیلی مهمتری در این بازی دارید و آن هم مقابله با دشمنان بسیار زیادی است. شخصیت منفی بازی یعنی Man in Black ارتشی بزرگ از انواع نیروها و موجودات مختلف را گردآوری کرده تا Jay را متوقف کند! حالا شما باید در نقش قهرمان داستان در مراحل متعدد به مکان های مختلفی رفته و با ارتش این انسان شیطان صفت رو به رو شوید و سعی کنید آن ها را نابود کنید! در Jay’s Journey Adventure کار خیلی راحتی در پیش روی شما نیست و برای همین باید خودتان را برای یک رویارویی بزرگ و پر زد و خورد آماده کنید!

برخی از ویژگی های بازی Jay’s Journey Adventure اندروید :

  • گرافیک کارتونی با طراحی های دو بعدی
  • گیم پلی اکشن و بسیار مهیج در سبک 2D Platformer
  • ایفای نقش به عنوان شخصیت Jay و شروع یک سفر ماجراجویانه و مخاطره آمیز
  • سفر به ده ها منطقه مختلف در نقاط گوناگون دنیا
  • سفر در زمان و رفتن به سرزمین های عجیب و غریب
  • وجود صدها نوع دشمن مختلف
  • وجود انواع رئیس های بزرگ و خطرناک
  • امکان خرید و آنلاک کردن انواع سلاح های قدرتمند
  • قابلیت ارتقاء و شخصی سازی آیتم های بازی در چندین مرحله
  • وجود بیش از 72 آیتم برای سفارشی سازی ها
  • امکان به دست آوردن مهارت ها و نیروهای ویژه
  • وجود 76 مرحله و مأموریت گوناگون
  • بهینه سازی شده برای اجرای صحیح روی موبایل ها و تبلت های اندرویدی

Jay’s Journey Adventure یک بازی ساده و سرگرم کننده اما بسیار مهیج و چالش برانگیز می باشد که نه فقط برای علاقه مندان به بازی های سبک رترو و پلتفرمر، بلکه برای بازیکنان مدرن در هر سن و سالی جذابیت های خاصی دارد. در این بازی زد و خوردهای بسیاری صورت گرفته، تخریب پذیری های زیادی طراحی شده و افکت های جالب و دیدنی متعددی وجود دارند که روند بازی Jay’s Journey Adventure را جذاب و هیجان انگیز می کنند. اگر به دنبال یک سرگرمی خوش ساخت و چالش برانگیز هستید، بازی سفر ماجراجویانه جِی را از دست نداده و همین حالا آخرین نسخه آن را به همراه نسخه مود شده ای از آن از اندروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v1.0.11 :

* برای این نسخه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

Jay’s Journey Adventure

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ankorgame.jaysjourney را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل