Junkyard Tycoon 1.0.21 - بازی تاجر ماشین های اسقاطی اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 1782 2020-02-06 03:30:16

Junkyard Tycoon v1.0.21 + Mod – بازی مدیریتی “تاجر ماشین های اسقاطی” برای اندروید + دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Junkyard Tycoon – تاجر ماشین های اسقاطی که نام کامل آن در گوگل پلی Junkyard Tycoon – Car Business Simulation Game است یک بازی ساده و در عین حال خوش ساخت در سبک بازی های مدیریتی از دسته بازی های شبیه سازی است. این بازی توسط استودیوی مستقل Lana Cristina که در شهر Dornbirn کشور اتریش مستقر است ساخته و تولید شده است. اندروید این بار نیز یک بازی درخواستی دیگر از کاربران را تهیه، بررسی و آماده دانلود کرده است و در کنار نسخه اصلی، نسخه مود شده آن را نیز تدارک دیده است تا اگر شما هم از علاقه مندان به ویژگی های مود در بازی های موبایلی هستید بتوانید این بازی را نیز با همین ویژگی ها تجربه کنید. Junkyard Tycoon – Car Business Simulation Game یک بازی کاملاً مدیریتی است که در آن شما در نقش یک دلال ماشین های اسقاطی و قطعات آن ها هستید. شما صاحب یک مرکز جمع آوری این ماشین ها که به اصطلاح به آن قبرستان ماشین ها گفته می شود هستید. هدف اصلی شما در طول این بازی باید خرید، فروش و به دنبال آن توسعه هرچه بیشتر فعالیت های اقتصادی خود است تا کم کم این مرکز کوچک را به معتبرترین مرکز خرید و فروش قطعات خودروهای قدیمی و فرسوده تبدیل کنید و از همین راه به یک سرمایه دار بزرگ تبدیل شوید! برای رسیدن به این اهداف کارهای زیادی باید انجام دهید. مهم ترین این موارد عبارت اند از سفارش دادن ماشین های فرسوده و اسقاطی، خرید و تحویل آن ها، قرار دادن آن ها در پارکینگ، آماده سازی جایگاه های دریافت ماشین ها، استفاده از سیستم ها و ابزارهای متنوع، جمع آوری قطعات، ساخت بخش های مختلف در این مرکز و در نهایت فروش محصولات با قیمت های مختلف برای کسب درآمد.
 
Junkyard Tycoon - Car Business Simulation Game
 
در بازی Junkyard Tycoon – Car Business Simulation Game خبری از طراحی های سه بعدی و گرافیکی نیست ولی گیم پلی بازی مثل عناوین استراتژیکی و مدیریتی به اندازه کافی سرگرم کننده و چالش برانگیز است. در این بازی در حقیقت شما مثل یک دلال و واسطه عمل می کنید. شما می توانید مستقیماً خودروها را به فروش برسانید و یا قطعات آن ها را به صورت جداگانه بفروشید. با کسب درآمد از طریق فروش این قطعات می توانید پول به دست آورده و با کمک پول های خود تجارتتان را رونق دهید. باید با سرمایه گذاری بیشتر در خرید ماشین های اسقاطی سعی کنید روند کسب درآمدی خود را تسریع بخشید. در بازی Junkyard Tycoon همچنین شما می توانید اقدام به ساخت و راه اندازی بخش های مختلف در مرکز خود کنید. ده ها آیتم گوناگون در این بازی وجود دارند که می توان همه آن ها را در چندین سطح ارتقاء داد. ماشین های موجود در این بازی نیز در کلاس بندی های مختلفی طراحی شده اند و قیمت در نظر گرفته شده برای آن ها متفاوت است. بازی تاجر ماشین های اسقاطی یک عنوان خیلی ساده و سرگرم کننده است که برای علاقه مندان به بازی های مدیریتی و سبک Tycoon می تواند سرگرم کننده و جالب به نظر برسد. با ثبت بیش از 5 میلیون دانلود در گوگل پلی، Junkyard Tycoon – Car Business Simulation Game موفق به کسب امتیاز 4.5 از 5.0 شده است. در ادامه می توانید آخرین آپدیت رسمی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از اندروید دریافت کنید.
نکته 1: لطفاً توجه داشته باشید که در نسخه مود شده به خاطر دستکاری های انجام شده، امکان ذخیره سازی روند بازی وجود ندارد. این یعنی اگر بعد از انجام مقداری بازی آن را ببندید و بعداً مجدداً اجرا نمایید، سیو قبلی شما حذف خواهد شد و شما مجبور هستید بازی را از صفر شروع کنید. متأسفانه راه حلی برای این مشکل نیست. ممکن است در نسخه های بعدی این مسئله برطرف شود اما در حال حاضر و در بررسی های انجام شده ما، همه نسخه های مود شده در دسترس این ایراد را دارند. بنابراین لطفاً این نکته را مد نظر قرار داده و سپس اقدام به دانلود نسخه مود شده کنید و از پرسیدن سؤال در این مورد در بخش نظرات خودداری کنید. در صورت عرضه شدن آپدیت های بعدی و نسخه های مود جدید، این مطلب نیز به روزرسانی خواهد شد.
نکته 2: این بازی حتی بدون قرار دادن فایل دیتا نیز به ظاهر اجرا می شود و اروری نمی دهد اما ویژگی های نسخه مود فقط در صورتی که دیتا به درستی در مکان صحیح قرار داده شده باشد فعال می شوند.
تغییرات نسخه ی v1.0.21 :
* رفع مشکل مربوط به قسمت تایمر کازینو
* بهینه سازی بخش های مختلف
* برطرف سازی باگ های مختلف از جمله انرژی منفی بخش Field of Dreams
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی junkyardtycoon.business.tycoon.game را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.