دانلود To Ashes 1 - بازی ماجرایی "آتش و خاکستر" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 790 2019-12-23 03:45:13

To Ashes v1 + Mod – بازی ماجراجویانه و بسیار جذاب “آتش و خاکستر” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

To Ashes – آتش و خاکستر یک بازی متفاوت و بسیار منحصر به فرد در سبک ماجرایی و اکشن می باشد که به صورت رایگان از سوی استودیوی بازی سازی Oblongata و DADIU تهیه و توسعه داده شده و برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. اندروید مثل همیشه تصمیم گرفت تا به محض انتشار این بازی در گوگل پلی آن را تهیه، بررسی و برای اولین بار در ایران آن را برای دانلود به صورت رایگان تدارک ببیند. To Ashes یک بازی خیلی متفاوت است که مثل آن را تا کنون ندیده اید! در این بازی که ماهیت و محتوای آن کاملاً فانتزی و خیال پردازانه است، شما در نقش یک دختر از جنس آتش هستید! این دختر جوان در یک قصر بسیار بزرگ گیر افتاده است که برای والدین او است و حالا بعد از سال ها به نوعی به او به ارث رسیده است. اما همه چیز آنطور که باید درست به نظر نمی رسد و به همین خاطر قهرمان داستان ما تصمیم می گیرد تا از این قصر بزرگ فرار کند. برای این کار او باید در سریع ترین زمان ممکن از بخش های مختلف این قصر قلعه مانند عبور کرده و از موانع زیادی گذر کند. او از جنس آتش هست و قدرت ماورایی خاصی دارد که با کمک آن می تواند خیلی چیزها را آتش زده و بسوزاند! در بازی To Ashes شما باید از این قابلیت این شخصیت استفاده کرده و مسیر خود را از بین موانع پیدا کنید و با به آتش کشیدن این موانع از آن ها عبور کنید تا به بخش های بعدی بروید. اما چالش بازی به همین موارد ختم نمی شود. چیزهایی که این بازی را از یک عنوان ساده به یک بازی خاص و کم نظیر تبدیل می کنند موارد دیگری هستند که باید از پس آن ها نیز بر بیائید.
 
To Ashes
 
در بازی To Ashes شما به جز موانع بین مسیر باید با چالش های دیگری نیز دست و پنجه نرم کنید که اغلب آن ها به شکل پازل های هوش یا بازی های عملی طراحی شده اند. خیلی از این بازی ها نیاز به تمرکز کامل و عکس العمل های سریع شما دارند. قابلیت های شخصیت اصلی بازی بسیار گسترده است و او می تواند از قدرت آتش خود برای کارهای زیادی استفاده کند. این شما هستید که می توانید این قابلیت ها را شکوفا کرده و از این توانایی ها برای عبور از مراحل استفاده کنید. سازنده بازی To Ashes می گوید در طول مراحل، راه های مخفی زیادی در بین مسیر وجود دارند که اگر دقت زیادی داشته باشید شاید بتوانید آن ها را کشف کنید. این بازی با مدل سازی های سه بعدی طراحی شده و گرافیک کلی آن قابل قبول است. چیزی که به این طراحی ها جذابیت بخشیده، طراحی دستی مراحل بازی است. همچنین صداگذاری های جالب و از آن جذاب تر موسیقی های متن فوق العاده شنیدنی، از دیگر آیتم هایی هستند که می توانند این بازی را بیش از پیش مجذوب کننده کنند. در این بازی به مکان های مختلفی از بناهای تاریخی و قلعه های قدیمی رفته و داستان ها و گذشته این دختر آتشین را کشف می کنید. به او کمک کنید تا با کمک قدرت آتش خود از پس چالش ها و پازل های بازی بربیاید تا در نهایت بتواند سرنوشت و تقدیر خود را کشف کند. بازی زیبا و سرگرم کننده To Ashes بدون شک یکی از جذاب ترین و خاص ترین بازی هایی است که تجربه خواهید کرد. پس اگر به دنبال یک اثر متفاوت هستید، همین حالا این بازی را به صورت تست شده به همراه نسخه مود شده آن از اندروید دانلود کنید و جزو اولین نفراتی باشید که این عنوان جنجالی را تجربه کرده است! همچنین گفتنی است که این بازی با جلب توجه مخاطبین، توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را نیز به دست بیاورد.
تغییرات نسخه ی v1 :
* انتشار اولین نسخه نهایی در گوگل پلی.
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی dk.dadiu.ToAshes را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.