دانلود OTTTD : Over The Top TD 1.4.74.9 - بازی اکشن-استراتژیکی


بازی اندروید, استراتژیک, 500 2019-12-16 02:30:17

OTTTD : Over The Top TD v1.4.74.9 + Mod – بازی اکشن و استراتژیکی “برج دفاعی OTTTD” برای اندروید + تریلر
نسخه خریداری شده با قیمت 7.99 دلار تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آنلاین

OTTTD : Over The Top TD – برج دفاعی OTTTD یک بازی بسیار خوش ساخت و جذاب از دسته بازی های اکشن و استراتژیکی در سبک TD یا برج دفاعی است که به وسیله استودیوی خوش نام SMG Studio تولید و با قیمت نسبتاً زیاد 7.99 دلار برای اندروید منتشر شده است. اندروید نیز همزمان با انتشار این بازی، نسخه خریداری شده آن را تهیه و برای علاقه مندان به بازی های سبک برج دفاعی به صورت رایگان آماده کرده است. پیش تر نیز بازی هایی مثل Death Squared ، Thumb Drift و RISK: Global Domination از استودیوی SMG Studio را در اندروید خدمت شما عزیزان معرفی کرده بودیم. OTTTD : Over The Top TD به نوعی یک بازی آینده نگرانه است. ماجراهای این بازی در آینده رخ می دهد. جایی که کره زمین به دست موجودات عجیب و غریب، ربات های غول آسا و حتی زامبی ها افتاده است و بشریت در حال نابودی است. در حالی که امید زیادی برای بقای انسان ها وجود ندارد، یک شرکت به نام کمپانی قهرمانان وارد عمل شده و با تجهیزات حرفه ای و پیشرفته خود و با کمک گرفتن از نیروهای ماهر در این زمینه، تدابیر لازم برای نجات انسان ها را فراهم کرده است. شما در نقش مدیریت این شرکت هستید و وظیفه دارید تا پایگاه های انسان ها را از حملات دشمنان نجات دهید و در یک بازی سبک برج دفاعی، از قلمرو خودتان در مقابل دشمنان محافظت کنید. مأموریتی بزرگ و حیاتی به عهده شما گذاشته شده است و این شما هستید که باید با بهترین مدیریت ممکن سعی کنید این تهدید جهانی را خنثی کنید!
 
OTTTD : Over The Top TD
 
در بازی OTTTD : Over The Top TD شما می توانید از انواع و اقسام نیروهای قدرتمند و حرفه ای برای محافظت از قلمرو خود بهره بگیرید. این نیروها می توانند برج های دفاعی متفاوت از ربات ها و پدافندهای دفاعی باشند یا انسان هایی که در لباس های مخصوص نظامی برای دفاع از مرزهای شما آماده به خدمت هستند. این یکی از تفاوت های اصلی بازی OTTTD : Over The Top TD با دیگر بازی های سبک TD است. شما می توانید به جز نیروهای ثابت، از نیروهای متحرک نیز استفاده کنید و با مشخص کردن نقطه حرکت، باعث هدایت کردن نیروی متحرک خود به آن نقطه شوید. استفاده به موقع و استراتژیک از این نوع نیروها می تواند به روند موفقیت شما بسیار کمک کند. با عبور از مراحل اولیه، کار شما سخت و سخت تر خواهد شد. شما می توانید نیروهای خودتان را ارتقاء دهید و یا نیروهای جدید به کار بگیرید. در طرف مقابل نیز دشمنان شما در مراحل بالاتر خطرناک تر شده و هیولاهایی غول آسا به آن ها اضافه خواهند شد. بازی OTTTD : Over The Top TD از لحاظ گرافیکی بسیار عالی طراحی شده است. جزئیات مناسب و طراحی های سه بعدی در کنار افکت های تصویری و صوتی جذاب، این بازی را از این لحاظ بسیار حرفه ای کرده است و انجام آن بسیار لذت بخش خواهد بود. بازی OTTTD از جمله بازی هایی است که توسط منتقدین معتبر نمره قابل قبولی گرفته است. در ادامه می توانید این بازی گران قیمت و سرگرم کننده را به صورت خریداری شده و تست شده از اندروید دریافت نمائید.
نکات مهم : بازی فقط به صورت آنلاین قابل اجراست. ممکن است سرورهای بازی در سرویس دهنده اینترنت شما مسدود باشند بنابراین در صورتی که قادر به اجرای بازی نبودید ابتدا آی پی خود را تغییر دهید و سپس بازی را اجرا کنید.
تغییرات نسخه ی v1.4.74.9 :
* بهینه سازی مدیریت حافظه رم
* برطرف سازی باگ های جزئی