Card Wars Kingdom 1.0.10 - بازی پادشاهی جنگ های کارتی اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 641 2019-10-30 02:30:09

Card Wars Kingdom v1.0.10 – بازی کارتی “پادشاهی جنگ های کارتی” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
یکی دیگر از بازی های محبوب کمپانی Cartoon Network با بیش از 10 میلیون دانلود
تست شده با اجرای آنلاین

Card Wars Kingdom – پادشاهی جنگ های کارتی از دیگر آثار منتشر شده توسط کمپانی Cartoon Network آمریکایی خالق آثار ماندگار و به یاد ماندنی مثل Soundtrack Attack , Ben 10: Up to Speed , Champions and Challengers , The Phantom Fable , Teeny Titans: Collect & Battle می باشد. این بازی قسمت دیگری از مجموعه بازی های Card Wars محسوب می شود و این بار با ویژگی های جدید و منحصر به فردی منتشر شده است. با ما در معرفی و بررسی بازی Card Wars Kingdom در اندروید همراه باشید. در بازی Card Wars Kingdom این بار فراتر می رویم و به یک دنیای رقابتی سفر می کنیم. شخصیت های اصلی این مجموعه بازی در این نسخه نیز حضور دارند اما این بار شاهد حضور شخصیت های بیشتر و حتی شخصیت های جدید هستیم. در بازی پادشاهی جنگ های کارتی شما باید رهبری یک تیم مبارزه ای را به عهده بگیرید و با آن ها در رقابت های رو در رو شرکت کنید. بخش نبردهای بازی تلفیق خیلی خوبی با سبک کارتی دارد. شما باید درست مثل بازی های استراتژیکی نوبتی یا همان Turn-based Strategy با کارت ها و نیروهایی که در اختیار دارید، در مقابل حریف صف آرایی کنید و با تاکتیک های نبرد با آن ها مبارزه کنید. نیروهایی که می توانید از آن ها بهره بگیرید، موجوداتی افسانه ای و جالب هستند که با نگرش طنزآمیز و همیشگی مجموعه بازی های Cartoon Network طراحی شده اند. این موجودات در بخشی با عنوان Creature Lab حضور دارند و شما می توانید آن ها را به صورت کارت های مختلف جمع آوری کرده و از آن ها برای ایجاد یک تیم استفاده کنید.
 
Card Wars Kingdom
 
در بازی Card Wars Kingdom می توانید کارت های خودتان را بروزرسانی کرده و سطوح آن ها را ارتقاء دهید. اما این نیروها باید به رهبری یک قهرمان در نبردها حضور داشته باشند. پس باید قهرمان خودتان را از شخصیت های محبوبی مثل Finn, Jake, BMO, Princess Bubblegum, Marceline, LSP انتخاب کنید و از ویژگی های منحصر به فرد هرکدام به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در طول بازی، درست مثل موجودات، می توانید قهرمانان بیشتر و جدیدتری کشف کرده و جمع آوری کنید. رقابت های بازی به صورت آنلاین و به شکل بازی های PvP به صورت دو نفره قابل انجام است. می توانید این بخش را با دوستانتان به صورت اینترنت بازی کنید و حسابی لذت ببرید. Card Wars Kingdom همچنین بخشی جالب به نام رخدادهای ویژه برای چالش های روزانه دارد که در آن ها می توانید در مأموریت های روزانه شرکت کنید و با پیروزی در آن ها امتیازهای ویژه و کارت های مخصوص به دست بیاورید. بازی Card Wars Kingdom با طراحی های سه بعدی و فانتزی ساخته شده است و گیم پلی آن روان و دوست داشتنی است. افکت های تصویری و صوتی در طول بازی نقش مهمی دارند و این بازی هم درست مثل دیگر آثار Cartoon Network ماهیت مخصوص این مجموعه را حفظ کرده است. اگر می خواهید این بازی جالب را تجربه کنید معطل نکنید و همین حالا آخرین آپدیت آن را به صورت تست شده از اندروید دریافت کنید. این بازی تا به امروز بیشتر از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته و همچنین توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.
توجه: بازی به صورت آنلاین قابل اجراست و نسخه مود شده ندارد و به عبارتی هک نخواهد شد.
تغییرات نسخه ی v1.0.10 :
* برطرف سازی باگ ها
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.turner.cardwars2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.