دانلود WHEELS IN MUD 1.7.5f3 - بازی شبیه ساز "رانندگی در گِل" اندروید


بازی اندروید, شبیه سازی, 2055 2019-10-05 21:45:09

WHEELS IN MUD v1.7.5f3 – بازی خوش ساخت و مهیج “رانندگی در گِل” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
یک بازی واقع گرایانه در سبک شبیه ساز رانندگی با ماشین های آفرود در مسیرهای گلالود و سخت
تست شده با اجرای آفلاین

WHEELS IN MUD – رانندگی در گِل که نام کامل آن WHEELS IN MUD : OFF-ROAD SIMULATOR است، یک بازی فوق العاده زیبا در سبک بازی های شبیه ساز رانندگی با خودروهای آفرود می باشد که در آن باید با ماشین های آفرود در مسیرهای سخت، گلالود و مرداب های خطرناک به رانندگی بپردازید. این بازی به وسیله استودیوی روسی REDFOX Software تولید و توسعه داده شده و به شکل رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. اندروید مفتخرانه این بازی را برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی تهیه و به همراه فایل دیتای آفلاین آن برای دانلود آماده کرده است. سبک بازی های شبیه ساز رانندگی همیشه جزو محبوب ترین سبک های بازی های ویدئویی هستند که حالا نسخه موبایلی این دسته از بازی ها نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. ویژگی اصلی این بازی ها گرافیک بالا و واقع گرایانه بودن آن است و بازی WHEELS IN MUD : OFF-ROAD SIMULATOR یک بازی قوی از این لحاظ است. در این بازی شما باید در نقش یک راننده ماهر سوار بر خودروی آفرود و SUV های استیپ خود شده و به مکان هایی بروید که مسیرهای دشواری دارند. این مکان ها معمولاً جنگل های بارانی و پر از مرداب و گِلزار هستند. این بازی به جز بخش گرافیکی که بسیار پرجزئیات و عالی طراحی شده است و مدل های آن همگی سه بعدی هستند، یک گیم پلی فوق العاده طبیعی و واقع گرایانه دارد که مخصوص بازیکنان حرفه ای است؛ چرا که در این گیم پلی بازیکنان عادی کار خیلی سختی داشته و چالش دشواری را تجربه می کنند.
 
WHEELS IN MUD
 
بازی WHEELS IN MUD : OFF-ROAD SIMULATOR مدل های مختلفی از ماشین های آفرود و SUV از جمله UAZ HUNTER, UAZ 469, UAZ 2206, VAZ 2131, LAND ROVER RANGE ROVER CLASSIC, TOYOTA LAND CRUISER 80, Ford Bronco, Gmc Suburban, Jeep Wagoneer, Nissan Patrol, Jeep Grand Cherokee, Land Rover Defender, Ford f150, Chevrolet Avalanche, SsangYong Istana, Land Rover Discovery, Nissan Patrol 2000, Mitsubishi Pajero 1990, Chevrolet Tahoe, Hummer H3, Suzuki Samurai, Hummer H1, Dodge Ram 3500, Gmc Vandura, Subaru Forester, MERCEDES BENZ G500, Jeep Liberty Latitude, Volkswagen Touareg وجود دارند. هر ماشین ویژگی های مخصوص به خود را دارد و این ویژگی ها در همه بخش ها محسوس است. برای مثال صدای موتور هر ماشین منحصر به فرد بوده و با صدای دیگر موتورهای تفاوت دارد. در طول بازی شما باید از تپه ها بالا بروید، از جاده های ناهموار عبور کنید و از داخل مرداب ها و لجنزارها رد شوید. همه این بخش ها با مهارت خاصی طراحی شده اند تا شما یک تجربه واقعی و طبیعی از این بازی داشته باشید. شما همچنین می توانید نمای بازی را در دو حالت اول شخص (از داخل خودرو) و یا سوم شخص تنظیم کنید. همچنین قابل ذکر است که در این بازی می توانید با صدها آیتم مختلف خودروهای خود را شخصی سازی کرده و از لحاظ ظاهری یا فنی آن ها را ارتقاء دهید. اندروید این بازی جذاب و سرگرم کننده را به عنوان اولین سایت ایرانی خدمت شما عزیزان معرفی می کند. می توانید در ادامه آخرین آپدیت WHEELS IN MUD : OFF-ROAD SIMULATOR را به صورت تست شده از سرورهای سایت دانلود کنید.
تغییرات نسخه ی v1.7.5f3 :
* طراحی جدید لاستیک ها، بامپرها و بدنه ماشین ها
* اضافه شدن ماشین های جدید
* بهبود گرافیک
* سایه گذاری های بهبود یافته و جدید
* بهینه سازی عملکرد گیم پلی
* بهبود فیزیک ماشین ها
* برطرف سازی باگ ها
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.bads.whinmud را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.