Spy Tactics 1.21 - بازی پازل جذاب "تاکتیک های جاسوسی" اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 935 2019-09-06 02:30:18

Spy Tactics v1.21 + Mod – بازی پازلی متفاوت و جذاب “تاکتیک های جاسوسی” اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده + Hint های نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Spy Tactics – تاکتیک های جاسوسی یک بازی ساخته شده توسط Gubanov Evgenii در سبک بازی های پازلی و گیم پلی نوبتی (Turned-base) با ساختاری متفاوت و چالش برانگیز می باشد. این بازی ابتدا برای پلتفرم پی سی و مک و سپس برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسید. اندروید مفتخر است که اعلام کند به عنوان اولین وب سایت ایرانی بازی Spy Tactics را در دو نسخه معمولی و مود شده برای سیستم عامل اندروید تهیه کرده است. این بازی به ظاهر ساده در حقیقت یک بازی بسیار چالش برانگیز و فکری می باشد. در Spy Tactics شما در نقش یک جاسوس هستید که در مأموریت هایی دشوار وظیفه دارد تا بدون ایجاد مشکل یا به صدا درآوردن زنگ خطر، از یک نقطه به نقطه ای دیگر حرکت کند و یا مأموریت هایی مثل هک کردن کامپیوتر، باز کردن درب ها و چندین مأموریت دیگر را به خوبی و با موفقیت پشت سر بگذارد. گیم پلی بازی در سبک استراتژی نوبتی است و شما در هر نوبت می توانید یک حرکت انجام دهید. نحوه انجام بازی به صورت حرکت دادن شخصیت اصلی به نقاط مشخص شده در هر نوبت است. در هر مرحله، شما در مکانی مثل یک ساختمان یا یک محوطه حیاط مانند قرار دارید. در اطراف شما پر از سرباز و نیروهای ویژه دشمن است. سطح زمین و نقاطی که شما می توانید روی آن ها حرکت کنید مشخص شده است. این حرکات باید به صورت گرید (خانه به خانه) انجام شوند. به محض انجام حرکت شما، هوش مصنوعی بازی نوبت خود را انجام می دهد و سربازان را حرکت می دهد. شما باید طوری حرکت خود را انجام دهید که در مقابل این سربازان قرار نگرفته و یا با آن ها در یک نقطه برخورد نداشته باشید!
 
Spy Tactics
 
بازی Spy Tactics دارای مأموریت های متنوع دیگری نیز مثل کشتن مخفیانه اهداف خاص، نابود کردن اطلاعات دشمنان، سرقت اطلاعات محرمانه و … برخی از این موارد هستند. بازی دارای بیش از 40 مرحله با مأموریت های خاص می باشد که قبل از شروع بازی به شما نشان داده می شود. در طول بازی باید بسیار مراقب باشید و حرکات خود را به صورت اصولی و با فکر و منطق انجام دهید! شاید ده قدم درست بردارید اما با یک قدم اشتباه باعث شوید تا مأمورت لو رفته و بازنده شوید! بنابراین عکس العمل مناسب و انتخاب های درست داشته باشید. به گفته سازنده بازی، هر مرحله چندین روش برای گذراندن دارد. این روش ها درست مثل پازل هایی هستند که ممکن است هر کسی بسته به نوع دیدگاه خود از روشی خاص برای حل آن اقدام کند. از لحاظ ساختار طراحی و گرافیکی، این بازی شباهت زیادی به بازی هایی از جمله Hitman GO دارد و سبک و سیاق آن از روی بازی هایی مثل این مورد کپی برداری شده است. طراحی های بازی به طوری انجام شده که شما در نگاه کلی بتوانید اطلاعات تقریباً کاملی از شرایط هر مرحله به دست آورده و محل رفت و آمد سربازها را ببینید. تحت هر شرایطی مراقب دشمنان باشید! دشمنان شما از سربازان عادی تا سربازان حرفه ای هستند و هرکدام قابلیت ها و توانایی های مخصوص به خود را دارند. نحوه انجام بازی به شما بستگی دارد اما توصیه اصلی بازی انجام آن به شکل مخفیانه است. گزینه ای برای راهنمایی کردن شما در طول بازی وجود دارد که البته در نسخه پیش فرض این بخش محدود می باشد و شما نمی توانید تمام طول بازی را از این راهنمایی ها کمک بگیرید! اندروید با تهیه نسخه معمولی و مود شده این بازی به شکل تست شده شما را دعوت می کند تا یک بازی جنجالی و مهیج را در سبک پازلی و فکری امتحان کنید.
توجه: دقت داشته باشید که برای آنلاک کردن نسخه کامل (Full) باید نسخه مود شده را دریافت کنید. با یک بار ضربه زدن روی گزینه Use a Hint در داخل بازی، نسخه کامل بازی آنلاک می شود. همچنین در نسخه مود Hint ها یا همان راهنمایی ها نامحدود هستند.
تغییرات نسخه ی v1.21 :
* طراحی سیستم جدید دوربین و نمای بازی
* برطرف سازی باگ های جزئی
 

ستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.EvgeniiGubanov.SpyTactics را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.