دانلود Beholder 2 1.7.15866 - بازی ماجرایی متفاوت "جاسوسی 2" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 816 2019-10-11 02:45:23

Beholder 2 v1.7.15866 + Mod– بازی ماجرایی و بسیار مهیج “جاسوسی 2” برای اندروید به همراه دیتا + تریلر
نسخه اصلی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
پیشنهاد ویژه

Beholder 2 – جاسوسی 2 نام دومین قسمت از سری بازی های Beholder که از جمله بازی های پرمخاطب و بسیار خوش ساخت اخیر هستند می باشد. این بازی توسط شرکت Warm Lamp Games تولید شده است اما برخلاف قسمت اول که توسط Creative Mobile Publishing منتشر شده بود، به دست شرکت بازی سازی Alawar Entertainment, Inc. از روی نسخه اصلی پورت شده و برای سیستم عامل اندروید با قیمت 7.99 دلار عرضه شده است. Beholder 2 قبل از اینکه برای سیستم عامل های موبایلی عرضه شود، برای پلتفرم PC و از طریق فروشگاه استیم ارائه شده بود و حالا شاهد عرضه شدن نسخه مخصوص موبایل ها و تبلت های اندرویدی این بازی جنجالی و انقلابی هستیم. اندروید به محض تهیه و تست این بازی آن را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید همان گیم پلی و گرافیک جالب این بازی را این بار روی دستگاه اندرویدی تان تجربه کنید. اگر با قسمت اول این سری از بازی ها آشنا باشید حتماً می دانید که بازی Beholder یک عنوان متفاوت و انحصاری است که با ایده ای جالب تولید شده است. قسمت دوم این بازی بعد از محبوبیت بسیار زیاد قسمت اول ساخته و عرضه شد. اما این بار تغییرات اساسی زیادی برای قسمت دوم در نظر گرفته شد تا حتی با ویژگی های بهتر، بازی Beholder 2 رکورد قسمت اول را نیز بزند! گرافیک و طراحی های بازی در قسمت اول به حالت دو و نیم بعدی بود اما در بازی Beholder 2 با پیشرفت چشم گیر این بخش رو به رو هستیم. جایی که در این بازی تمامی طراحی ها و مدل ها سه بعدی بوده و گیم پلی آن کاملاً داینامیک و کنسولی شده است. اما شکل و شمایل، استایل طراحی ها و کلیت بازی شبیه به قسمت اول است. به گفته سازندگان، بازی Beholder 2 را نمی توان ادامه قسمت اول دانست و شما حتی اگر با قسمت 1 هم آشنا نباشید می توانید قسمت 2 را بدون مشکل بازی کنید.
 
Beholder 2
 
در بازی Beholder 2 همان حس و حال و ماجراهای کلی Beholder 1 از نگاهی دیگر دنبال می شود. ماجرای بازی به کشوری مستبد و دولتی دیکتاتوری مربوط می شود. شما در نقش یک افسر هستید که با تلاش های فراوان و نفوذ خود را به استخدام وزارتخانه اصلی کشور درآورده است و سعی دارد تا با نزدیک شدن به شخص نخست وزیر اهداف خاصی را دنبال کند. در ابتدای بازی شما مثل یک کارمند ساده هستید و وظیفه شما این است که با انجام مأموریت های مختلف نبردبان شغلی را طی کرده و به جایگاه های بهتری برسید تا ترفیع پیدا کنید و شاید روزی حتی به جانشین اول نخست وزیری تبدیل شوید! محتوای داستانی این بازی و امکان شکل دادن به شخصیت بازی به قدری داینامیک و حرفه ای طراحی شده است که دست شما برای ایجاد یک داستان منحصر به فرد کاملاً باز است! این شما هستید که با تصمیمات خودتان می توانید به عنوان نماینده مردم عمل کرده و این دولت مستبد را برکنار کنید و یا با سوء استفاده از موقعیت ها و پیشنهادات کاری به یکی از شرکای نخست وزیر و کابینه وزارتخانه تبدیل شده و منافع شخصی خودتان را دنبال کنید! ده ها مأموریت، تصمیم و انتخاب مختلف در طول بازی وجود دارد که هرکدام منجر به شکل گیری بخشی از داستان بازی Beholder 2 می شود. بنابراین این شما هستید که می توانید داستان بازی را رقم بزنید. به همین خاطر باید گفت که بخش داستانی این بازی چندین پایان مختلف دارد! این بازی زیبا و بسیار دوست داشتنی با ویژگی های فوق العاده ای که دارد یک بازی بی نظیر و یک پیشنهاد عالی برای دوست داران بازی های ماجرایی به حساب می آید. معطل نکنید و همین حالا آخرین آپدیت این بازی را به صورت خریداری شده و تست شده از اندروید دانلود کنید و یک بازی خارق العاده را در دستگاه اندروید خود تجربه کنید! این بازی در کمتر از یک هفته بیشتر از 100 بار در گوگل پلی خریداری شده است و همچنین توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را نیز کسب کند.
تغییرات نسخه ی v1.7.15866 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.alawar.beholder2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید .