Ancient Battle: Alexander 1.4.0 - بازی "نبرد باستانی: اسکندر" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1952 2019-11-16 02:30:14

Ancient Battle: Alexander v1.4.0 – بازی استراتژیکی و مهیج “نبرد باستانی: اسکندر” اندروید همراه دیتا
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Ancient Battle: Alexander – نبرد باستانی: اسکندر از دیگر بازی های استودیوی معروف HexWar Games Ltd و یک بازی دیگر از سری بازی های Ancient Battle می باشد که درست مثل دیگر بازی های این شرکت در سبک استراتژی تولید و منتشر شده است. چندی پیش، قسمتی دیگر از این مجموعه بازی ها را به نام Ancient Battle: Rome در اندروید منتشر کرده بودیم و حالا قصد داریم برای باری دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی بازی Ancient Battle: Alexander را برای شما عزیزان و دوستداران بازی های استراتژیکی معرفی کنیم. در بازی Ancient Battle: Alexander که به گفته سازندگان نسخه ای بازسازی شده و تکامل یافته از بازی Ancient Battle: Rome می باشد، شما به دوران جنگ ها و نبردهای باستانی رفته و در نقش پادشاهی های مختلف مثل یونان، مقدونیه و حتی پادشاهی سرزمین پارس (ایران) به بازی پرداخته و برای مرزهای فرمانروایی خود بجنگید! در بخش کمپین های بازی، شما در نقش اسکندر مقدونی و سپاه بزرگش هستید و باید مأموریت های متعددی را انجام داده و در نبردهای واقعی و بازسازی شده زیادی شرکت کنید. این بخش شامل 3 قسمت اصلی است. در قسمت اول شما باید در سرزمین گشایی های اسکندر در مرزهای یونان به نبرد پرداخته و صحنه های جنگ معروف Chaeronea را بازسازی کنید. در قسمت دوم، باید به سراغ نبرد با سپاه هخامنشیان رفته و در عین حال با شورشیان داخل یونان جنگ کنید. قسمت سوم هم مربوط به لشکرکشی عظیم اسکندر به سرزمین های پهناور هندوستان مربوط می شود. این بخش نبردهای عظیمی دارد و شما باید با ارتشی از فیل های هندی رو به رو شوید! Ancient Battle: Alexander نسبت به نسخه Ancient Battle: Rome بهبودهای بسیاری داشته است که ارتقاء سیستم هوش مصنوعی بازی از جمله این تغییرات است. این بازی همچنین مکانیزم پیشرفته تری برای نبردهای تاکتیکی و استراتژیکی در پیش روی شما قرار می دهد که با انجام آن می توانید. این بازی به نسبت دیگر بازی ها استراتژیکی مشابه تفاوت های بسیاری دارد و لازمه کسب موفقیت در آن استفاده صحیح از منابع، تاکتیک ها و ابزارها می باشد. شما می توانید از استراتژی های جنگی به خوبی در Ancient Battle: Alexander بهره مند شوید و در خیلی از موارد مجبور هستید تا به این راهکارها روی بیاورید.
برخی از ویژگی های بازی Ancient Battle: Alexander اندروید :
Ancient Battle: Alexander یک بازی استراتژیکی نبرد محور است که ماهیت اصلی آن به نبردها و جنگ های تاکتیکی مربوط است و کل تمرکز شما باید روی به کار گیری از نیروهای جنگی و پیاده سازی بهترین استراتژی های جنگ باشد. اگر از بازی های دیگر این استودیو مثل Civil War: Gettysburg و یا Battles of the Ancient World لذت برده اید، حتماً از بازی Ancient Battle: Alexander نیز استقبال خواهید کرد. در ادامه می توانید نسخه خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و رایگان از اندروید دریافت کرده و این بازی جذاب را روی موبایل یا تبلت اندرویدی خودتان تجربه کنید.
تغییرات نسخه ی v1.4.0 :
* برطرف سازی باگ مربوط به هوش مصنوعی
 
Ancient Battle: Alexander
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hexwar.ancientbattlealexander را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.