Pandea Stones 1.2.0 - بازی "ماجراجویی پاندای قرمز" اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 714 2019-08-02 03:30:11

Pandea Stones v1.2.0 + Mod – بازی اکشن و جالب “ماجراجویی پاندای قرمز” برای اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Pandea Stones – ماجراجویی پاندای قرمز یک بازی جالب و سرگرم کننده و الگوبرداری شده از بازی های کلاسیک دو بعدی دهه 90 میلادی، در سبک اکشن – ماجرایی تولید و به شکل کاملاً رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده است. اندروید این بازی را برای اولین بار در ایران معرفی و برای دانلود تهیه کرده است. شرکت بازی سازی MegaWhee کشور آلمان مسئول تولید و نشر این بازی بوده است. این بازی یک داستان جالب دارد. داستان به یک سیاره در کهشکان به نام Pandea مربوط می شود. ساکنین این سیاره پانداهای قرمز هستند که به آن ها Pandean می گویند. در این سیاره 5 سنگ با ارزش و جادویی وجود دارد که هزاران سال است از این سیاره در مقابل تهدیدات کهیانی و دیگر موجودات فضایی محافظت کرده است. اما بالاخره بعد از این چند هزار سال، دشمنان شما از سیارات دیگر توانستند برای مدتی کوتاه نیروهای این سنگ ها را غیرفعال کنند تا بتوانند به سیاره پاندیا حمله کرده و سنگ ها را بدزدند! این اتفاق رخ می دهد و سیاره Pandea که هزاران سال در صلح و آرامش بود حالا به یک میدان نبرد تبدیل شده و قربانیان زیادی از ساکنین آن جانشان در خطر است. این سیاره به یک قهرمان نیاز دارد و آن هم کسی نیست جز پاندای قرمز قهرمان که قرار است شما در نقش او، برای نجات این سیاره دست به کار شوید. اسم این شخصیت Tin می باشد و شما باید در نقش او، سیاره پاندیا را از شر دشمنان نجات دهید و سنگ های با ارزش ربوده شده را پس بگیرید! یک ماجراجویی تمام عیار و چالش برانگیز در انتظار شماست! در طول بازی Pandea Stones شما با صدها دشمن، پازل فیزیکی، موانع مرگبار و آیتم های چالش برانگیز بسیاری رو به رو می شوید. اما هیچ کدام از این چیزها نباید جلودار Tin باشند! گرافیک و طراحی های بازی به صورت بازی های پلتفرمر دو بعدی انجام شده است و بسیار ساده و بدون آلایش می باشد.
برخی از ویژگی های بازی Pandea Stones اندروید :
Pandea Stones یک بازی پلتفرمر بسیار چالش برانگیز است که در مراحل آن پر از تله و پرتگاه و موانع مرگبار است! از سد دشمنان عبور کرده و برای نجات سیاره پاندیا همه تلاش خود را انجام دهید! بازی Pandea Stones با کسب امتیاز عالی 4.8 از 5.0 بازخوردهای بی نظیری از بازیکنان دیگر دریافت کرده است. در ادامه می توانید این بازی را در دو نسخه معمولی و مود شده به صورت تست شده و رایگان از سایت اندروید دانلود کرده و یک ماجراجویی قهرمانانه را شروع کنید!
تغییرات نسخه ی v1.2.0 :
* کاهش مدت زمان مربوط به بخش جان تا 20 دقیقه
* بهبود سیستم کنترل مجازی بازی
* جان بی نهایت برای مراحل 1 الی 5
* داشتن 5 جان برای شروع مراحل
* برطرف سازی باگ ها
 
Pandea Stones
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.megawhee.pandeastones را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.