Tesla vs Lovecraft 1.5.0 - بازی تسلا در مقابل لاوکرافت اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 744 2019-05-04 02:45:17

Tesla vs Lovecraft v1.5.0 + Mod – بازی اکشن تسلا در مقابل لاوکرافت اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه اصلی خریداری شده + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Tesla vs Lovecraft – تسلا در مقابل لاوکرافت یک بازی اکشن و شوتر فوق العاده زیبا و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی 10tons Ltd برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 10 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازیهای خاص معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجد تان بیاوریم! Tesla vs Lovecraft یک بازی SHOOTER سرگرم کننده با زاویه دید از بالا به پایین است در آن شما به عنوان یک بازیکن می بایست به کمک اختراعات نیکولا تسلا، به مصاف هیولاهای داستان‌های معروف هاوارد لاوکرافت، نویسنده مشهور آمریکایی، بروید! تسلا مخترع و مهندس برق آمریکایی است که بسیاری از مهندسین برق، نقش او را در پیشرفت در طراحی سیستم های نوین برق رسانی، حتی از توماس ادیسون هم پر رنگ تر می دانند! از طرفی هاوارد فیلیپس لاوکرافت هم یک نویسنده مشهور ژانر وحشت است که آثاراش به نوعی پایه گذار یک شاخه جدید در ژانر وحشت به نام وحشت لاوکرافتی شد! ایده‌ این بازی بر پایه‌ مقابل هم قرار دادن این دو شخصیت مشهور طرح ریزی شده است! حالا شما در نقش تسلا به مصاف هیولاهایی می روید که از طرف لاوکرافت مامور شده‌اند تا شما را به قتل برسانند! کنترلرهای لمسی عالی موجود در صفحه نمایش به شما امکان هدایت کارکتر اصلی را می دهند، در دنیایی خارق العاده و مکان هایی خیره کننده به گشت و گذار بپردازید و با از بین بردن هیولاها و پیش بردن یک داستان زیبا برای ساعت ها به گوشی میخکوب باشید!
 
Tesla vs Lovecraft
 
بازی Tesla vs Lovecraft کمتر از ده ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده است و توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را کسب کند. از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون طراحی با یک موتور گرافیکی قدرتمند، بازی در انواع محیط ها و مکان های خیره کننده، صداگذاری فوق العاده زیبا و هیجان انگیز، کنترلرهای لمسی عالی و جوی استیک برای هدایت شخصیت اصلی، در دسترس بودن طیف گسترده ای از سلاح های مختلف برای از بین بردن هیولاها، مبارزه با رئیس ها و انواع شخصیت های مختلف و به طور کلی ساخت فوق العاده اش اشاره کرد! این بازی ابتدا برای PC ساخته شده بود که حالا شاهد عرضه ان برای دستگاه های اندروید هستیم، شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده بکنید و در آخر اگر مایل بودید نسخه خریداری شده اش را به همراه مود از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی v1.5.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.the10tons.teslavslovecraft را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.
ویژگی مود “باز بودن بخش های پولی بازی” است که عبارتند از :
Endless number of Dreamland Planes, for the players who feel Eldritch Plane is too easy
Ten new Perks : 2 EPICS
Four new Weapons : including Teslazi, a submachine gun supreme
EPIC version of each and every weapon
Collect Eldritch Signs for crystals
More choice when leveling up: 3rd perk slot
Two new Abilities : Homing Pigeons!
Two new Powerups
Two new Inventions
Two new Monsters : Cultists & Mi-Go