دانلود CONVOLUTION 1.41 - بازی ماجراجویی خاص "تحول" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 841 2019-03-25 19:45:12

CONVOLUTION 1.41 – بازی ماجراجویی خاص “تحول” اندروید + دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین
CONVOLUTION – تحول یک بازی زیبا و متفاوت در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Endless Code برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و ما امروز قصد معرفی اولین نسخه کامل و خریداری شده اش را حضور شما طرفداران این سبک بازیها داریم. در این بازی شما باید به سفر های اکتشافی علمی تخیلی بروید و در محیط های 3 بعدی زیبا به حل پازل های موجود در بازی بپردازید و پرده از اسرار آن بردارید. موضوع بازی به صورت ثابت نخواهد بود و تصمیمات شما ادامه ی بازی و داستان آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد. گیم پلی بازی به صورت اول شخص است و در ان شما در نقش کارکتر اصلی بازی با دوربین اول شخص ماجراجویی تان را اغاز می کنید و در دنیایی خاص برای ساعت ها به گوشی میخکوب خواهید شد! اگر از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید و به این بازی علاقه مند شده اید همین حالا آن را دانلود کرده و پس از تجربه اش، نظر خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید!
 
CONVOLUTION
 
بازی CONVOLUTION تاکنون کمتراز ده بار از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب نماید. در این بازی محیط های خیره کننده بسیاری برای کاوش وجود دارند و با داستان های فریبنده و پایان های چندگانه شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. کنترل بازی نیز به دو قسمت تقسیم شده که شامل حرکت شما و چرخش نگاه شما می باشد. همچنین در این بازی هیچ گونه تبلیغات و خرید درون برنامه ای وجود ندارد، شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل و خریداری شده اش به صورت رایگان از سرور های پر قدرت اندروید اقدام نمایید.
تغییرات نسخه v1.41:
* تمیز شدن پله ها با درخواست کاربران
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.EndlessCode.CONVOLUTION را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.