Beat Cop 1.0.1 - بازی ماجراجویی خاص "شبیه ساز پلیس" اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 1600 2019-02-12 02:45:15

Beat Cop v1.0.1 + Mod – بازی ماجراجویی “شبیه ساز پلیس” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه اصلی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
پیشنهاد ویژه

Beat Cop یکی از زیباترین، خاص ترین و پرطرفدارترین بازیهای ماجراجویی از استودیوی بازی سازی 11 bit studios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای ویژه به وجد بیاوریم! توضیحات توسعه دهنده در مورد بازی Beat Cop را از زبان خودش بیان می کنیم: “نیویورک بیشتر به یک جانور شباهت دارد تا به یک شهر ؛ شما نقش کارآگاهی به نام Jack Kelly را ایفا می کنید که اتهام قتل به او وارد شده است! دوستان قدیمی تان شما را فراموش کرده اند و حالا شما می بایست به تنهایی پرده از رازهای مختلف در گوشه و کنار تاریک شهر بردارید و اتهام قتل ار از خود رفع کنید! دردسرهای شما یکی دو تا نیست ؛ رئیس جدیدتان با شما خیلی بدرفتاری می کند، همسرتان یک دستگاه مکنده پول است که از جهنم به زمین آمده و مافیای محلی میخواهد سر به تن شما نباشد! به نظر شرایط پیچیده ای می آید! راستی بلیط نوشتن، صحبت با عابران پیاده و از این قبیل چیزها را فراموش نکنید، هر چه باشد شما یک پلیس هستید!” بله… بازی فوق العاده Beat Cop دارای داستان های متفاوت است و اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید بدون شک Beat Cop نظرتان را جلب میکند.
 
Beat Cop
 
بازی Beat Cop تا به این لحظه 100.000+ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند. بازی Beat Cop ابتدا برای PC عرضه شده بود که حالا شاهد عرضه ان در دستگاه های اندروید هستیم و همه دانلودکننده گان از ان به عنوان یکی از بهترین بازیهای ماجراجویی اندروید یاد می کنند! برای بازی کردن بهتر است شما به زبان انگلیسی مسلط باشید، چرا که در طول بازی داستان و کارها به صورت متن انگلیسی به نمایش در می ایند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت اندروید بکنید.
تغییرات نسخه ی v1.0.1 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– فایل نصبی را دریافت و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دریافت و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی دیتا با نام com.elevenbitstudios.beatcop را در مسیر android / obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.