دانلود Shuyan Saga™ 1.0 b206 - بازی ماجراجویی "داستان شویان" اندروید + مود + دیتا


1036 2019-02-01 03:31:22

Shuyan Saga™ 1.0 + Mod – بازی ماجراجویی و اکشن “افسانه شویان” اندروید همراه دیتا
نسخهاصلی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Shuyan Saga – افسانه شویان یک بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک بازی های ماجراجویی – اکشن از Lofty Sky Entertainment Inc برای اندروید می باشد که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی آخرین نسخه کامل و خریداری شده اش را حضور شما طرفداران این سبک بازیها داریم. شویان نام شاهزاده ای در سرزمین چین باستان می باشد که علاقه ی زیادی برای یادگیری کونگ فو داشت اما سرزمین او توسط یک رهبر قدرتمند با نیروهای ماورایی تسخیر شد. حال این وظیفه ی شماست تا به شویان کمک کنید تا دشمنانش را شکست دهد و سرزمین خود را از چنگال ظلم بیرون آورد. سرنوشت کونگ فو خود را در این بازی مشخص کنید و غرق در جهان فانتزی هنر های رزمی شوید تا در سفری که زندگی شما را تغییر خواهد داد به بالا ترین مراحل این هنر رزمی برسید. اگر شما هم از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید و به بازی Shuyan Saga علاقه مند شده اید می توانید همین حالا این بازی را دانلود کرده و به ما بگویید چه امتیازی برای این بازی مناسب است؟
 
Shuyan Saga
 
بازی Shuyan Saga تاکنون ده ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.2 از 5.0 را نیز کسب نماید. گرافیک این بازی طراحی شده به کمک دستان هنرمندان می باشد که از کتاب های داستان شرقی الهام گرفته اند. داستان بازی در یک دنیای فانتزی در چین باستان و در میان افسانه ها رخ می دهد، جایی که در آن شما تصمیم می گیرید چه کسی را نجات دهید. داشتن موسیقی متن به وسیله ساز های زنده و بیش از 300 انیمیشن حرکات کونگ فو از دیگر ویژگی های عالی این بازی می باشد. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل و خریداری شده اش به همراه دیتا به صورت رایگان از سرور های پر سرعت اندروید اقدام نمایید.
تغییرات نسخه v1.0 :
* اضافه شدن Android back button support
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.markmedia.shuyan را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.