Through Abandoned 1.13 - بازی پازل "سرتاسر متروکه" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1204 2021-05-01 01:30:22

Through Abandoned v1.13 + Mod – بازی پازل و فکری سرگرم کننده “سرتاسر متروکه” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (نکات نامحدود + بدون تبلیغات) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Through Abandoned – سرتاسر متروکه یک بازی سرگرم کننده و جذاب در سبک بازی های پازل – فکری از استودیوی بازیسازی Snapbreak برای اندروید می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین آپدیت اش را حضور شما طرفداران این سبک بازی داریم. در این بازی برادر دوقلوی شما در مکانی متروکه گم شده است و شما باید سرتاسر این جهان خالی از سکنه سفر کنید تا با حل مسائل و رفتن به مکان های مختلف او را پیدا کنید. گیم پلی بازی به صورت کلیکی می باشد و از گرافیک بسیار زیبایی که بر جذابیت آن افزوده است برخوردار می باشد که به شما حس واقعی ماجراجویی در مکان های عجیب و غریب و پر پیچ و تاب را القا می کند. این بازی با ارائه ی پازل های متفاوت در مراحل مختلف قصد به چالش کشیدن شما را دارد تا با گذر از مسائل کوچک و بزرگ در داستان بازی میزان تمرکز شوید و هوش خود را بسنجید. داستان بازی به سه فصل مجزا تقسیم می شود که در هر فصل با ماجراهای گوناگونی روبرو خواهید شد و برای دست یافتن به جواب سوال های خود نیاز به بازی کردن فصل های بعد را خواهید داشت. پس اگر شما هم از طرفداران بازی های پازل و فکری هستید و به بازی Through Abandoned علاقه پیدا کرده اید همین حالا آن را دانلود کنید و نظرتان را در مورد آن به ما بگویید!

 

Through Abandoned

 

بازی Through Abandoned تاکنون بیشتر از 100,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دانلود شده و توانسته امتیاز خوب 4.2 از 5.0 را نیز کسب نماید. در این بازی شما باید از طریق راه های ممکن و با حل مسائل مختلف به پیدا کردن برادر خود نزدیک شوید تا پرده از راز گم شدن او بردارید. اگر فکر می کنید که شما توانایی لازم برای حل مسائل سخت و پازل های این بازی را دارید پس جای درستی آمده اید! شما می توانید ابتدا به مشاهده ی تصاویر ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه معمولی و مود این بازی به صورت رایگان از طریق سرور های پرسرعت اندروید اقدام نمایید. همانطور که ذکر شده، بازی تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه v1.13 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دستورالعمل نصب و اجراي بازي :

– ابتدا فايل نصبي را دانلود و نصب کنيد.

– فايل ديتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازيد. پوشه ي com.snapbreak.throughabandoned را در مسير Android/Obb حافظه داخلي کپي کنيد.

– بازي را اجرا کنيد و لذت ببريد!