Path of Sin: Greed Full 1.0 - بازی ماجراجویی جالب "مسیر خطا" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 971 2018-10-17 20:30:36

Path of Sin: Greed یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده و محبوب از استودیوی بازیسازی مطرح و نام آشنای Artifex Mundi برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم نسخه پرداخت شده و کامل اش را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای ماجراجویی و اشیاء مخفی را به وجد بیاوریم. داستان کلی بازی Path of Sin: Greed در مورد یک قتل مشکوک است، قتلی که به نظر می رسید ساده باشد اما با ورود به پرونده ان متوجه میشوید که خیر این طور نیست و با یک قتل مشکوک و عجیب روبرو هستید و حالا باید برای پی بردن به حقیقت تلاش کنید! در نقش یک کارآگاه وظیفه رسیدگی به پرونده این قتل مشکوک را بر عهده می گیرید و حالا برای پی بردن به حقایق باید تلاش کنید. همانند دیگر بازیهای ماجراجویی و هیدن آبجکت، شما باید طیف گسترده ای از معماها و پازل ها را حل کنید و سپس صدها ایتم مخفی را پیدا کنید تا در نهایت به هدف تان برسید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اشیاء مخفی و ماجراجویی هستید بدون شک Path of Sin: Greed نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد.
 
Path of Sin: Greed
 
نسخه رایگان بازی Path of Sin: Greed تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود نسخه پرداخت شده و کامل بازی از سرورهای پرسرعت اندروید بکنید. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.artifexmundi.pathofsin1.gp.free را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.