Classic Car Parking Real Driving Test 1.2 - بازی پارکینگ اندروید


بازی اندروید, شبیه سازی, 1925 2018-10-17 08:31:42

Classic Car Parking Real Driving Test یک بازی سرگرم کننده در سبک بازیهای پارکینگ اتومبیل از Steel Cloud Studio برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. همانند دیگر بازیهای پارکینگ خودروها، بازی Classic Car Parking Real Driving Test نیز داستان خاصی ندارد و در ان شما باید به پارک خودروها مشغول شوید! ده ها ماشین مختلف کلاسیک در بازی گنجانده شده است که امکان رانندگی و پارک آن ها وجود دارد. با کنترلرهای لمسی موجود در صفحه نمایش حرکت تان را اغاز کنید و ده ها مانع مختلف را پشت سر بگذارید تا بتوانید از مرحله ای به مرحله دیگر صعود کنید. اگر از بازیهای خشونت بار خسته شده اید و به دنبال یک بازی آرام و بدون خشونت برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Classic Car Parking Real Driving Test نظرتان را جلب میکند، در یک محیط دوست داشتنی و آرام می توانید به پارک خودروهای کلاسیک مشغول شوید و ساعت ها سرگرم باشید.
 
Classic Car Parking Real Driving Test
 
بازی Classic Car Parking Real Driving Test تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دانلود شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بفرمایید.
نکات تکمیلی :
1 – بازی به صورت رایگان و کامل در گوگل شده است و به دلیل تبلیغات زیادش همه شاکی شده اند که ما نسخه بدون تبلیغات اش را برای دانلود قرار داده ایم!
2 – بازی Classic Car Parking Real Driving Test به مود نیاز ندارد .
تغییرات نسخه ی V1.2 :
* اضافه شدن صد مرحله جدید به بازی .