دانلود Tank Battle: 1945 Full 1.0 - بازی نبرد تانک ها در سال 1945 اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 941 2018-05-21 15:32:12

Tank Battle: 1945 Full – نبرد تانک ها در سال 1945 میلادی بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک برای اندروید می باشد که استودیوی بازی سازی نام آشنای HexWar Games Ltd ساعت ها پیش آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است! همانطور که از نام بازی مشخص است، Tank Battle: 1945 Full نبردهای سال 1945 میلادی را روایت می کند ؛ نبردی نفس گیر میان اروپایی ها و دیگر کشورهای حضور یافته در جنگ حهانی دوم! بازی داستان نبردی پر تنش و جذاب میان تانک های متفقین در مقابل آلمان نازی را به تصویر می کشد! روایتی جذاب و مهیج در خلال جنگ جهانی دوم که قرار است شما را برای روزها به گوشی میخکوب کند! به عنوان یک فرمانده قدرتمند، هدایت و مدیریت نیروهای نظامی، تانک ها و تجهیزات را بر عهده بگیرید و خود را برای نبردی سرنوشت ساز میان چندین کشور مختلف آماده کنید! بیش از 36 واحدهای جنگی در بازی در اختیارتان قرار دارد که با ان ها می توانید در نبردها شرکت کنید و یکی از زیباترین بازیهای استراتژیک اندروید را تجربه نمایید!
برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Tank Battle: 1945 Full اندروید :
بازی Tank Battle: 1945 Full تا به این لحظه کمتر از 50 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند! بازی به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه ای عرضه شده است، یعنی در نسخه رایگانِ گوگل پلی، شما پس از کمی بازی کردن از ادامه بازی باز می مانید و برای تجربه ادامه بازی باید حدود 10 دلار پول پرداخت کنید که ما نسخه پرداخت شده و کامل اش را برای دانلود عرضه کرده ایم، در نسخه اندروید، نیازی به پرداخت نیست و از ابتدا تا انتهای بازی را می توانید به صورت رایگان تجربه کنید!
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه و معرفی برای اولین بار در ایران .
 
Tank Battle: 1945 Full
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– فایل نصبی را دریافت و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دریافت و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی دیتا با نام com.hexwar.tankbattle1945 را در مسیر Android / Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.