دانلود Returner 77 1.0 - بازی پازل جدید - متفاوت "77 بازرس" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1171 2018-04-12 22:00:12

Returner 77 بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل از استودیوی بازیسازی Fantastic, yes برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی گردیده است! داستان کلی بازی Returner 77 درباره حمله نیروهای بیگانه به زمین و از بین بردن آن است که در این راه 77 بازرس قصد انجام تحقیقات فضایی و بازگرداندن نژاد بشریت را دارند و شما یکی از این 77 بازرس هستید! به عنوان یک بازرس ماموریت خود را برای نجات بشریت اغاز کنید و در انواع مکان ها و محیط های مختلف معماهای خاص را پشت سر بگذارید! موسیقی فوق العاده زیبای بازی در همان ابتدا نظرتان را جالب میکند و اگر هدفون را بر گوشتان بگذارید جذابیت دو چندان می شود! همانطور که از عکس های بازی نیز مشخص است و می توانید ببینید، ماموریت های شما در محیط هایی منتنوع و مرموز صورت می پذیرد! فکر می کنید بتوانید به هدف تان برسید؟! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل و فکری اندروید هستید و به دنبال یک بازی در این سبک هستید که علاوه بر دارا بودن گرافیک کنسولی، ساخت و گیم پلی متفاوتی داشته باشد بدون شک Returner 77 نظرتان را جلب میکند!

 

Returner 77

 

بازی Returner 77 هیچ فروشی نداشته و با دریافت ان از اندروید، از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. اگر بازی را دریافت کردید، نقدی از ان برای دیگر دوستان بنویسید که ایا بازی ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر !؟

تغییرات نسخه ی V1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – معرفی و عرضه برای اولین بار در ایران توسط اندروید .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.FantasticYes.Returner77 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .