Oceans & Empires 1.6.8 - بازی استراتژی "اقیانوس ها و امپراطوری ها" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 2181 2019-05-21 02:45:15

Oceans & Empires – اقیانوس ها و امپراطوری ها بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای اکشن و نبردهای کشتی از استودیوی بازیسازی JOYCITY Corp برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه دیتا برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک و نبردهایی دریایی هستید بدون شک Oceans & Empires نظرتان را جلب میکند ؛ آن را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و سپس سفری دور و دراز در اقیانوس ها برای کشف شهرهای جدید، داد و ستد با ملل دیگر، اتحاد با آن ها و مبارزه با ناوگان دریایی کاپیتان های دیگر برای تسلط بر اقیانوس ها را تجربه کنید! اقتصاد بهتر در بازی Oceans & Empires مساوی است با درآمد بیشتر و توانایی تشکیل و سر پا نگه داشتن ارتشی قوی تر ؛ پس هدف اصلی را افزایش دارایی تان قرار دهید و با شرکت در نیردهای انلاین به افزایش پول بپردازید! نیروهای امپراطوری کنترل شهرهای کلیدی برای تجارت دریایی را با زور سرنیزه در دست گرفته اند و بر ان ها تسلط یافته اند ؛ شما می بایست با دوستان تان متحد شوید و شهرها را از کنترل آن ها خارج کنید و بعد به خوبی از این شهرها دفاع کنید، چرا که رونق اقتصادی این شهرها همیشه دیگران را وسوسه می کند تا کنترل آن ها را خود در دست بگیرند! با تشکیل اتحاد بر اقیانوس تسلط پیدا کنید!
 
Oceans & Empires
 
بازی Oceans & Empires تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و هم اکنون جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دریافت بکنید. در اخر اینگه، بازی Oceans & Empires توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.
نکات تکمیلی :
1 – بازی Oceans & Empires اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی Oceans & Empires هک نمیشود و نسخه مود ندارد
3 – زین پس همیشه اپدیت بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه دانلود کنید.
تغییرات نسخه ی v1.6.8:
* ویژگی های جدید + رفع باگ ها + بهینه سازیهای مختلف .
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.joycity.oceansandempires را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را انلاین اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل