PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER 2.3.3 - بازی فوتبال اندروید


بازی اندروید, ورزشی, 2808 2018-08-23 13:30:20

PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER v2.3.3 – بازی فوتبال فوق العاده پی اس 2018 اندروید همراه دیتا
نسخه رسمی بازی پی اس 2018 مخصوص اندروید مربوط به 31 مرداد
پیشنهاد ویژه
PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER نسخه 2018 از بازی خارق العاده و بی نظیر فوتبال پی اس (PES) از استودیوی KONAMI برای دستگاه های اندرویدی است که همین دو دقیقه پیش شاهد منتشر شدن نسخه جدید ان در پلی استور بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های فوتبالی معرفی کنیم و شما را به وجد بیاوریم! چند سالی بود که کونامی بازی محبوبش را برای اندروید عرضه نمیکرد که این دفعه با دیدن این بازی واقعا به وجد آمدیم و واقعا نمیدانیم در توصیف بازی از چه کلماتی استفاده کنیم!در این بازی شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازیهای ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدیتان به ارمغان بیاورید! هم اکنون که چند سالی است فیفا در دستگاه های اندرویدی جولان می دهد نوبت به پی اس رسیده که ببینیم با طراحی و ساخت فوق العاده اش ایا میتواند نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند و فیفا را به کلی کنار بزند؟! اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی و خصوصا فوتبال اندروید هستید بدون توجه به توضیحات و سریعا سراغ دانلود بازی PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER بروید چرا که قرار است بهترین بازی فوتبال اندرویدی را تجربه کنید!
 
Pro Evolution Soccer 2018 Games
 
بازی PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER را ما امروز در اندروید به همراه دیتا برای اولین بار در ایران برای دانلود قرار داده ایم که می توانید ان را به صورت رایگان دانلود کنید! طراحی فوق العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی به همراه کنترل کلاسیک (دکمه ای) ، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و … همگی ویژگیهایی هستند که باعث میشوند شما نتوانید این بازی فوق العاده را پس بزنید! اگر دارای یک دستگاه اندرویدی هستید همین الان بی چون و چرا سراغ دانلود بازی پی اس 2018 بروید و بگویید ایا از دانلود خود راضی هستید یا خیر ؟! البته دوست داریم از عمکلرد اندروید هم در زمینه معرفی سریع بازیها جویا شویم و بدانیم تا چه حد از سایت راضی هستید!
اطلاعات تکمیلی پست :
تغییرات نسخه ی v2.3.3:
* بروزرسانی لوگو و نام اصلی بازی + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

آموزش وصل کردن بازی به حساب جیمیل به نقل از کاربر عزیز “میلاد” :
برای وصل شدن جیمیل به بازی و سیو کردن بازی وارد قسمت support بازی شید و جیمیتون رو وصل کنید حالا:
برای ساختن آی دی کونامی:
1_برید تو بازی قسمت support بعد قسمت data transfer
2_حالا بزنید روی Konami Id
3_بعد حالا که رفتید توی سایت کونامی بعدش توو اون صفحه دوتا گزینس:
4_ آبی( Register) و قرمز( login) ، روی آبی کلیک کنین
5_توی صفحه جدید کشور رو رومانی انتخاب کنین، زبان هم انگلیسی
6_پایین همونجا جیمیل میخواد که جیمیل رو وارد میکنین وبعدش هم رمز
7_وبعد مشخصات دیگ رو هم وارد کنید و تیک پایینو بزنید حالا بزنید تا صفحه جدید رو براتون باز کنه
8_توو صفحه جدید یه کد 6 رقمی میخواد که میگه وارد کنین، کد هم رفته به جیمیــــلتون، برید کپی کنین بیاین توو همین کادر توی سایت واردش کنین بعد next رو بزنین،آی دیتون ساخته شد که میشه جیمیل و پسووردتون
9_ آخر سر هم برید توو قسمت login جیمیل و پسووردو وارد کنین، وارد بازی که شد 250 تا سکه رو بهتون میده
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی jp.konami.pesam را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل