تو اندروید: مرجع دانلود بازی و اپ های اندرویدی

Easy-Voice-Recorder-Pro-2-8-7

Easy Voice Recorder Pro 2.8.7 - دانلود اپلیکیشن ضبط صدا قدرتمند اندروید!


نرم افزار اندروید ابزار اندروید 1651 2024-05-05 20:30:12

همانطور که مستحضرید در گوشی های اندرویدی بر خلاف گوشی های نوکیا و سونی اریکسون برنامه ی پیش فرضی برای ضبط صدا وجود ندارد، در این میان هر کاربر اندرویدی بدون شک به یک اپلیکیشن ضبط صدا نیاز پیدا خواهد کرد که با استفاده از آن بتواند جزوه ها، قرارهای ملاقات کاری، یادداشت ها و صداهای مختلف در کلاس ها را ضبط نماید. امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن قدرتمند و عالی در زمینه ضبط صدا با نام Easy Voice Recorder Pro را داریم که توسط گروه برنامه نویسی Digipom طراحی و منتشر گردیده است و با قیمت 3.99 دلار در مارکت اندروید به فروش می رود و با صدها هزار خرید توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از برترین برنامه های ضبط صدا به شمار می رود. اگر شما نیز به دنبال یکی از بهترین برنامه های ضبط صدای اندرویدی برای تبلت و یا اسمارت فون هوشمند خود هستید ما به شما اپلیکیشن عالی Easy Voice Recorder Pro را پیشنهاد می کنیم و برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید.

Mirror-Lab-Full-2-6-9-1

Mirror Lab Full 2.6.9.1 - اپلیکیشن جالب ویرایش آینه ای تصاویر برای اندروید!


نرم افزار اندروید عکس و فیلم 2138 2024-05-05 02:30:16

در میان تصاویر به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی گاه متوجه عکس هایی می شوید که تا کنون نظیر آن ها را ندیده اید و نمی دانید چه گونه ثبت شده اند! شاید شما نیز پیش خود فکر کنید که ثبت کننده ی این نوع تصاویر بسیار حرفه ای بوده و دارای دانش و علم کافی و هم چنین دوربین هایی هوشمند و با کیفیت می باشد؛ اما بهتر است بدانید که حقیقت خلاف تصورتان بوده است و عکس مشاهده شده توسط شما تنها به وسیله ی برنامه ای پر قدرت ویرایش شده است! در این پست نیز همانند همیشه قصد داریم که برای اولین بار در میان وبسایت های فارسی زبان نرم افزاری فوق العاده کاربردی را برای خلق آثاری هنری به شما عزیزان و همراهان معرفی نماییم. Mirror Lab Pro Unlocked عنوان اپلیکیشنی بی نظیر برای ویرایش تصاویر به صورت آیینه ای و تکرار متوالی می باشد که توسط Ilixa برای اندروید توسعه و منتشر شده است. تنها کافیست که از منظره ی مورد علاقه ی خود عکس بگیرید و آن را با افکت هایی جذاب و تعجب بر انگیز تغییر دهید! از پر طرفدار ترین افکت های موجود در میرور لب می توان به کالیدوسکوپ و فراکتال اشاره نمود. بهتر است از افکت سیاره ای به راحتی عبور نکنید و برای یک بار هم شده ان را امتحان کنید تا متوجه توانایی های بالای این برنامه شوید. جدا از افکت ها تصاویر قابل ویرایش بوده و تنظیمات زیادی همانند … [ادامه]

Clime-NOAA-Weather-1-72-4

Clime: NOAA Weather 1.72.4 - برنامه «رادار و هشدار هواشناسی» اندروید!


نرم افزار اندروید وضعیت آب و هوا 1400 2024-05-05 02:30:12

NOAA Weather Radar & Alerts Full Unlocked یک برنامه رادار و هشدار هواشناسی می باشد که توسط تیم Apalon Apps برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این ایستگاه هواشناسی قدرتمند تصاویر را به صورت رادار و در نقشه های تعاملی به شما نشان داده و اطلاعات آب و هوایی را با دقیق ترین شیوه ممکن به نمایش می گذارد. یکی از نقاط قوت این نرم افزار در مقایسه با برنامه های مشابه پشتیبانی آن از پیش بینی های دقیق 24 ساعته و 7 روزه می باشد که کاربران را شگفت زده کرده است. تنها کافیست با استفاده از جی پی اس اجازه شناسایی مکان خود را داده و یا اینکه به صورت دستی شهرتان را انتخاب نمایید تا به مجموعه اطلاعاتی جامع نظیر دمای هوا، نقطه شبنم، جهت وزش باد، رطوبت و … دسترسی کامل داشته باشید. نکته جذاب به کار برده شده در نوا ودر مجموعه ویجت های گرافیکی آن می باشند که دسترسی به هر چیزی را آسان تر کرده و اطلاعات را به صورتی کاملا گرافیکی در اختیار کاربر می گذارند. دیگر نیاز به نگرانی بدی آب و هوا نبوده زیرا در صورت احتمال بروز هر گونه طوفان و یا سیلابی به وسیله آلارم گنجانده شده در اپلیکیشن به شما اطلاع داده می شود.

Caynax-Alarm-clock-PRO-13-1-1

Caynax Alarm clock PRO 13.1.1 - اپلیکیشن آلارم فوق‌العاده سیناکس اندروید


نرم افزار اندروید پزشکی و سلامت 1469 2024-05-05 02:30:08

Caynax Alarm clock PRO یکی از برترین و بهترین برنامه های زنگ و الارم از استودیوی Caynax برای اندروید است که با قیمت 1.49 دلار در مارکت اندروید (Google Play) عرضه شده است و با ده ها هزار خرید توسط کاربران سراسر جهان از پرفروش ترین ها نیز به شمار می رود. همین الان بیایید و با بخش الارم پیش دستگاه اندرویدی خود خداحافظی کنید و به جمع کاربران برنامه سِیناکس بپیوندید! بله… نرم افزار فوق ویژگی هایی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید انواع الارم های متعدد در دسته بندی های مختلف را تعیین کنید و به گونه ای حرفه ای برروی زمان، لیست کارها، لیست وظایف و … مدیریت داشته باشید. نرم افزارهای مختلفی را در زمینه ساعت زنگدار برای اندروید معرفی کرده ایم که از بهترین ها بودند و اما اپلیکیشن آلارم Caynax تنها با حجمی معادل 4 مگابایت بهترین برنامه ساعت زنگی را در دستگاه اندرویدی شما به ارمغان می آورد.

FBReader-Premium-3-6-6

FBReader Premium – Book Reader نسخه پرمیوم و پولی اپلیکیشن معروف و کاربردی اف بی ریدر از استودیوی FBReader.ORG Limited برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از صد هزار بار به فروش رفته است و از محبوب ترین برنامه های کتابخوان اندروید به شمار می رود. همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی کتاب های الکترونیکی و ابوک ها جای خود را به کتاب ها و نشریات قدیمی داده اند و در این میان برای افراد علاقه مند به کتاب های الکترونیکی برنامه ای برای خواندن و باز کردن کتاب های الکترونیکی برروی گوشی ها و تبلت های اندرویدی مورد نیاز است که علاوه بر دارا بودن سرعت بالا در باز کردن فایل ها دارای ویژگی ها و قابلیت های خوبی باشد که شما را بی نیاز سازد. این اپلیکیشن از انواع فرمت های مختلف ePub، PDF، Kindle azw3، fb2، comic books (CBR/CBZ)، RTF، doc، html و plain text پشتیبانی می کند و از آن جایی که از زبان فارسی نیز به صورت کامل پشتیبانی می نماید می تواند گزینه مناسبی برای شمایی که به دنبال یک برنامه کتابخوان قدرتمند هستید باشد و مطمئنا با دارا بودن ابزارهای مختلف نظرتان را جلب خواهد نمود.

To-Do-Reminder-with-Alarm-2-68-87

To Do Reminder with Alarm 2.68.87 - اطلاع رسان کارها + آلارم دار اندروید!


نرم افزار اندروید ابزار اندروید 1051 2024-05-03 20:30:15

To Do Reminder Premium نسخه پرمیوم و پولی یکی از بهترین و ساده ترین برنامه های اطلاع رسانی و یادآوری کارها برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی App Innovation در دو نسخه رایگان و پولی در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه +5.000.000 بار نسخه رایگان آن توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه کامل ان را حضور شما کاربران ایرانی اندروید داریم! با نصب To Do Reminder برروی موبایل و یا تبلت اندرویدی خود دیگر نیاز نیست هیچ چیزی را به خاطر بسپارید! شاید شما نیز همانند بنده کارهایی را که باید در طول روز و حتی روزهای آتی انجام دهید را در حافظه خود ثبت می کنید و به دلیل مشغولیت های فراوان برخی از آن ها را فراموش می کنید و در این میان به یک ابزار عالی برای ذخیره آسان تر کارها نیاز داشته باشید ؛ برنامه To Do Reminder این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که کارهای روزانه را با متن و یا زبان خود ثبت نمایید و دیگر به طور همیشگی با فراموش کردن کارها خداحافظی کنید! برای مشاهده توضیحات تکمیلی + ویژگی های برنامه و دانلود رایگان نسخه کامل ان از فارسروید با ما همراه شوید …

Reverso-Translation-Dictionary-12-1-0

Reverso Translation Dictionary 12.1.0 - اَپ دیکشنری جامع و کامل اندروید!


نرم افزار اندروید دیکشنری 1860 2024-05-03 02:30:15

Reverso Translation Dictionary عنوان یک دیکشنری بسیار کامل و جامع برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط استدیو برنامه سازی Softissimo Inc منتشر شده است. این دیکشنری هوشمند را می توان به عنوان بهترین راه برای ترجمه و یادگیری میلیون ها لغت و عبارت دانست! دیتابیس عظیم به کار رفته شده در آن کاربران را از هرگونه برنامه جانبی بی نیاز ساخته و با موتور قدرتمند جست و جوی خود ویژگی هایی را نظیر تلفظ لغات، اسپل آن ها و … را در اختیارشان قرار می دهد. هر متنی به وسیله ریورسو قابل ترجمه بوده و تنها چند ثانیه زمان برای دریافت یک ترجمه بسیار کامل و بدون نقص نیاز می باشد. تمامی واژگان به کار رفته شده در این اپلیکیشن هوشمند در دسته بندی های مختلفی قرار دارند که برای دسترسی به ان ها کافیست به دسته مورد نظر خود مراجعه کنید. علاوه بر این برای هر قشر و رشته یک دیتابیس از لغات تخصصی موجود می باشد که به لغات به کار رفته شده در تخصص مورد نظر شما می پردازد. هر کلمه و لغت به صورتی کاملا دقیق و در عین حال ساده توضیح داده شده است تا کابرد بتواند درکی درست از معنی آن به دست اورد. علاوه بر این یک زبانه برای جست و جوی لغات موردنظر شما موجود می باشد که در چند ثانیه می تواند واژگان را پیدا کرده و مشابه آن ها را نیز در اختیار شما کابران محترم قرار دهد.

Call-Blocker-Full-4-18

دانلود Call Blocker Full 4.18 - مسدود سازی سریع تماس ها دریافتی اندروید!


نرم افزار اندروید ابزار اندروید 1901 2024-05-02 20:30:28

امروزه یکی از بهترین راه های بازاریابی و تبلیغ برای محصولات تماس های تلفنی و یا ارسال پیام های کوتاه می باشد که در بسیاری از موارد آزار دهنده بوده و باعث می شود تا کاربر شماره ی تماس خود را تغییر دهد. یکی از بهترین راه های رها شدن از چنین مشکلی استفاده از ابزار های مسدود سازی تماس ها می باشد. Call Blocker Pro Unlocked عنوان نرم افزاری سریع و پر امکانات در زمینه ی مسدود سازی انواع تماس های ورودی و خروجی برای اندروید می باشد که توسط lithiumS توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از پر طرفدار ترین امکاناتی که در همان ابتدای نصب می تواند توجه شما را به خود جلب کند حالت های مختلف رد تماس می باشد ؛ مثلا قادر خواهید بود برنامه را به گونه ای تنظیم کنید تا در هنگام دریافت یک تماس رد شده، دستگاه هوشمند شما به حالت سکوت رود، نبودن خط در شبکه اعلام و یا به مخاطب شما گفته شود شماره ی مورد نظر در دسترس نمی باشد! تمامی گزینه های نام برده شده به دیوایس اندرویدیتان مربوط بوده و باید دید که از کدام قابلیت ها پشتیبانی می شود. تمامی تماس های مسدود شده لیستی ذخیره شده تا در هر زمانی بتوانید به تمامی ان ها دسترسی کافی را داشته باشید.

QR-BarCode-Mod-2-0-1

دانلود QR BarCode Mod 2.0.1 - برنامه ساخت و اسکن بارکد QR اندروید!


نرم افزار اندروید ابزار اندروید 1236 2024-05-01 20:30:34

در دنیای امروز هر چیزی مشخصه ای دارد و باعث می شود که به وسیله ی آن از خصوصیاتش مطلع شد. بارکد ها را می توان جزو قدیمی ترین راه های شناسایی اصالت هر وسیله ای دانست به گونه ای که تنها کافیست شماره ی بارکد های قدیمی را به ابزار منحصر به فرد آن ها معرفی کرده تا نام کشور سازنده ی محصول به نمایش درآید. به مرور زمان بار کد های قدیمی نیز پیشرفت کردند و در چند وقت اخیر شاهد ظهور کیو آر کد ها شده ایم! این شناسه که از بارکد های قدیمی پیشرفته تر است به گونه ای خاص اطلاعات زیادی را در خود جای داده و می توان فراتر از کشور تولید کننده ی محصول اطلاعات در اختیار مصرف کننده قرار داد. QR BarCode Mod عنوان یک نرم افزار فوق العاده برای اسکن بارکد های QR می باشد که توسط nTools برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. به وسیله ی این نرم افزار خاص می توانید به راحتی هر چه تمام تر هر نوع از کیو آر بارکد ها را اسکن کرده و در سریع ترین زمان ممکن به اطلاعات آن ها دسترسی داشت؛ مهم نیست که این بارکد ها با چه نوع فرمتی ساخته شده اند، تنها کافیست برنامه را اجرا کرده و دوربین اسمارت فون را بر روی آن ها بگیرید! جدا از اسکن و استخراج اطلاعات یک سیستم ساخت بارکد نیز در اختیار کاربران می باشد که اجازه می دهد بدون نیاز به ابزار های مخصوص و .. [ادامه]

Snapseed-2-21

Snapseed 2.21 - دانلود اسنپ سید اندروید - برنامه ویرایش عکس قدرتمند


نرم افزار اندروید دوربین 1312 2024-05-01 02:30:11

Snapseed به فارسی اسنپ سید از معروف ترین، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس برای سیستم عامل های اندروید و آی اُ اس می باشد که توانست برنده ی بهترین برنامه ی سال 2011 شود و کمپانی گوگل اقدام به خرید آن کند! با این برنامه قادر خواهید بود که افکت هایی کم نظیر را برروی عکس های خود اعمال کنید و یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش عکس را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. اگر شما نیز با شنیدن عبارت ویرایش عکس ناخودآگاه یاد اپلیکیشن اینستاگرام می‌افتید، باید بدانید که در واقع این دو برنامه تفاوت هایی اساسی با یکدیگر دارند ؛ سیاست گوگل در خرید این سرویس، هدف قرار دادن کاربران حرفه ای تر عکاسی می باشد و آن را به کسانی که دوست دارند تغییراتی حرفه ای را بر روی تصاویر خود اعمال نمایند پیشنهاد می دهیم! اگر به دنبال بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن افکت گذاری تصویر برای اندروید خود هستید ما به شخصه برنامه ی کم نظیر Snapseed را به شما پیشنهاد می دهیم که با آن بتوانید عکس هایی شگفت انگیز و واقعا حرفه ای را ایجاد کنید. این برنامه از تمام اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی 4.0 (ساندویچ بستنی و بعد از آن) پشتیبانی کرده و به صورت کاملا رایگان عرضه شده و از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی ، ژاپنی، چینی و عربی پشتیبانی می کند.