تو اندروید: مرجع دانلود بازی و اپ های اندرویدی

Logo-Maker-Pro-4-1

Logo Maker Pro 4.1 - دانلود اپلیکیشن ساخت لوگو و پوستر تبلیغاتی اندروید


نرم افزار اندروید ابزار اندروید 1324 2024-07-27 02:30:19

همان طور که بار ها و بارها اشاره کرده ایم داشتن یک لوگو یا پوستر تبلیغاتی اختصاصی برای کسب و کارتان بسیار مهم و ضروری بوده و می تواند شما را به گونه ای خاص از سایر رقبایتان متمایز سازد. با توجه به این مسئله در این پست نیز قصد داریم که برای اولین بار در میان وبسایت های اندرویدی فارسی زبان نرم افزاری فوق العاده را در اختیارتان قرار دهیم. Logo Maker – Logo Creator, Generator & Designer Premium عنوان برنامه ای حرفه ای برای ساخت لوگو و پوستر های تبلیغاتی اختصاصی برای اندروید می باشد که توسط استودیو Iris Studios and Services توسعه و منتشر شده است. با دسترسی به مجموعه ابزاری خاص و منحصر به فرد ایده های ذهنی خود را به لوگو های جذاب تبدیل کرده و دیگران را تحت تاثیر طراحی های خود قرار دهید. صد ها اثر هنری از پیش تنظیم شده برای ساخت لوگو های فوق العاده موجود می باشند که تنها کافیست آن ها را انتخاب و جزئیات دلخواهتان را به هر اثر هنری بیفزایید. فیلتر ها و ابزار های ویرایشی به کار رفته در این اپلیکیشن باعث می شود تا کنترلی کامل بر روی ایده های خود داشته و هر نوع ویرایشی را انجام دهید. شکل پس زمینه ی لوگوی خود را مشخص کرده و با انتخاب یک عنصر گرافیکی همه چیز دگرگون سازید.

U-Dictionary-Translator-6-6-7

U Dictionary Translator 6.6.7 - اپلیکیشن لغت نامه+یادگیری زبان انگلیسی!


نرم افزار اندروید آموزشی 1407 2024-07-27 02:30:11

U-Dictionary:Best English Learning Dictionary عنوان یکی از بهترین دیکشنری ها و برنامه های یادگیری زبان انگلیسی مخصوص اندروید می باشد که توسط Youdao.com توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. به وسیله ی این نرم افزار می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن انواع متن ها و یا کلمات انگلیسی را ترجمه کرده و یا اینکه آن ها را به آسانی فرا بگیرید. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده است یو دیکشنری در بین کاربران معروف شود طیف وسیع زبان های تحت پشتیبان آن و همچنین سیستم ترجمه ی آفلاینش می باشد که بدون نیاز به دسترسی اینترنت و در هر زمان و مکانی قادر به دریافت ترجمه ای دقیق و بدون نقص خواهید بود. دو نوع تلفط انگلیسی و آمریکایی همراه هر کدام از لغات و متون ترجمه شده می باشد که با گوش دادن به آن ها می توانید نحوه ی صحیح خواندن هر کلمه را یاد بگیرید. در هر روز و با اجرای نرم افزار یک کلمه ی جدید نمایش داده شده که خود باعث می شود به صورت نا خواسته و در زمانی کوتاه دایره واژگان شما گسترش یافته و به تسلط کامل در زبان انگلیسی برسید. همچنین بهتر است از سیستم تبدیل گفتار به نوشتار غافل نشوید و با استفاده از ان بدون نیاز به تایپ کلمات ترجمه ای دقیق را دریافت نمایید.

Pixomatic-Photo-Editor-5-16-2

Pixomatic Photo Editor 5.16.2 - برنامه خلاقانه ویرایش تصاویر اندروید


نرم افزار اندروید عکس و فیلم 1458 2024-07-26 20:30:15

Pixomatic photo editor برنامه ای قدرتمند و فوق العاده بی نظیر در زمینه ویرایش تصاویر و خلق شاهکار های هنری در کمتر از یک دقیقه برای اندروید می باشد که توسط استودیو قدرتمند Pixomatic LLC منتشر شده است! این برنامه که عنوان برترین اپلیکیشین ویرایش تصویر را در آیتونز (مارکت سیستم عامل آی او اس) یدک می کشد، حال پای خود را از دنیای گوشی های اپل فراتر نهاده و قصد دارد تا بازار برنامه های ویرایش تصویر را در پلی استور اندروید را نیز در اختیار خود بگیرد! برنامه های ویرایش تصویر اندروید به مرور زمان در حال یک نواخت شدن هستند و تقریبا از هر کدام دارای چندین نسخه مشابه موجود می باشند اما با ورود Pixomatic photo editor همه چیز تغییر کرده است و می توانید تصاویری خلاقانه و جدید را ایجاد کنید! دیگر نیاز نیست برای ویرایش عکس های خود دانش فنی کافی داشته باشید و یا نرم افزار های پر هزینه ای را خریداری کنید، تنها کافیست این اپلیکیشن هوشمند را نصب کنید و هر چیزی را در تصویر تغییر دهید! پس زمینه را به دلخواه خود حذف کنید و یک پس زمینه جدید و خلاقانه قرار دهید و یا اینکه تصویری را به دلخواه بزرگتر از حد معمول خود نشان دهید! برنامه پر امکانات فوق دارای قابلیت ها و ویژگی های دیگری نیز می باشد که برای درک آن ها و شیوه کار این برنامه بهتر است که اسکرین شات های آن را مشاهده کرده و پی به قدرت آن ببرید!

Sun-Locator-Pro-4-5

Sun Locator Pro 4.5 - برنامه پیش بینی مسیر حرکت خورشید و ماه اندروید


نرم افزار اندروید ابزار اندروید 2285 2024-07-26 02:30:16

Sun Locator Pro برنامه ای بی نظیر برای پیش بینی مسیر حرکت خورشید و ماه در طول روز مخصوص دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که توسط GeneWarrior با قیمت 3.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از عکاسان و افرادی که به کار نقشه کشی ساختمان مشغول هستد با آن مواجه می شوند، جهت و نحوه ی تابش نور خورشید در طول یک روز می باشد! شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما بر روی طراحی های ساختمانی بسیار موثر بوده و در هنگام معماری خانه ها باید به میزان زیادی به آن توجه نمود! توسط این نرم افزار حرفه ای بنا بر موقعیت مکانی خود خواهید توانست مسیر حرکت خورشید و ماه را پیش بینی کرده و تمامی محاسبات خود را بنابر حرکت خورشید تنظیم کنید. با استفاده از نوار لغزنده ی موجود به بازه های زمانی مختلفی دسترسی خواهید داشت که نوع تابش نور را در هر زمانی به آسانی هر چه تمام تر شبیه سازی می کند. این شبیه سازی قدرتمند به گونه ای است که حتی سایه ی اجسام نیز به صورت فرضی ایجاد شده و قدرت تصمیم گیری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین بهتر است بدانید که تمامی اقدامات شبیه سازی بر روی نقشه های جهانی صورت می پذیرد.

YoWindow-Weather-2-46-7

YoWindow Weather 2.46.7 - برنامه هواشناس زیبا+قدرتمند یوویندو اندروید!


نرم افزار اندروید سرگرمی 1727 2024-07-25 20:30:15

YoWindow Weather یکی دیگر از بهترین، زیباترین و محبوب ترین اپلیکیشن های هواشناسی و نمایش وضعیت آب و هوایی برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی RepkaSoft در گوگل پلی عرضه شده است و به دلیل استقبال عالی ای که از صورت گرفته ان را حضور شما معرفی می کنیم! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود شرایط آب و هوایی را به صورت واقعی در موبایل خود به نمایش بگذارید، به عنوان مثال اگر هوای منطقه شما بارانی باشد با انیمیشن های بارانی همراه خواهید شد؛ اگر برف ببارد در صفحه موبایل شما نیز انیمیشن های برفی نمایش داده می شود و در نهایت اگر هوا نیز آفتابی باشد انیمیشن های خورشید و … صفحه ی موبایل شما را مزین می نمایند. این نرم افزار هواشناسی ابتدا برای PC عرضه شده بود و با استقبال روبرو شده که هم اکنون شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی آن هستیم. اپلیکیشن YoWindow Weather هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت 2.98 دلار به فروش می رود و دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است که ما در فارسروید نسخه ی مربوط به PC و آندروید ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید اقدام به دانلود ان ها نمایید.

OsmAnd-Full-4-8-1

OsmAnd+ Full 4.8.1 - دانلود اپلیکیشن مسیریاب و نقشه‌ های آفلاین اندروید


نرم افزار اندروید موقعیت و GPS 2328 2024-07-24 02:30:08

پس از معرفی برنامه مسیر یاب سایجیک این بار قصد معرفی اپلیکیشن قدرتمند و پرطرفدار OsmAnd+ Maps & Navigation را برای سیستم عامل اندروید داریم که با آن قادر خواهید بود نقشه های شهرهای سراسر جهان و کشورها را با کیفیتی بالا در دیوایس اندرویدی خود مشاهده کنید . این برنامه این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت نیز نقشه های کشورهای دلخواه را مشاهده کنید ! OsmAnd+ با هدایت نوری و صدا این امکان را در اختیارتان قرار میدهد که به شکل های مختلف نظیر خودرو ، دوچرخه و عابر پیاده مسیرهای دلخواه را در دسترس داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ابتدا ویژگی هایی از برنامه را مشاهده و سپس اگر تمایل داشتید به صورت رایگان اقدام به دانلود خود برنامه + نقشه شهرهای ایران نمایید.

Prayer-Now-8-8-2

Prayer Now : Azan Prayer Times Full Premium Unlocked عنوان یک اپلیکیشن کامل و همه جانبه مذهبی برای مسلمانان سراسر جهان می باشد که توسط استودیو برنامه سازی AppRocks Dev Inc برای کاربران اندرویدی منتشر شده است. مجموعه دعاهای موجود در این نرم افزار به مسلمانان این اجازه را می دهد تا در هر روز دعای مربوط به آن را خوانده و در هر زمانی به صوت زیبای قرآن گوش دهند. علاوه بر دسترسی به قرآن، مجموعه ای مختلف از قاری ها در این نرم افزار گنجانده شده اند که بنا بر خواسته خود به هر کدام دوست داشتید می توانید دسترسی داشت هباشید و به صورت کامل هرکدام از سوره ها را اجرا نمایید. اگر همانند دیگر مسافران نگران پیدا کردن قبله در دیگر شهر ها هستید تنها کافیست به گزینه قبله نما مراجعه کنید تا در هر نقطه ای مکان دقیق قبله به شما نمایش داده شود. همان طور که از نام برنامه نیز پیداست این اپلیکیشن از یک اوقات شرعی کاملا دقیق با پشتیبانی از کشور های مختلف جهان برخوردار است که تنها کافیست نام کشور و استان مورد نظرتان را انتخاب نمایید که اوقات شرعی را در 5 وعده مختلف مشاهده کنید. در پایان نیز بهتر از یاد آور ساده به کار رفته شده در Prayer Now غافل نشده و با استفاده از آن هیچگاه تلاوت قرآن را فراموش نکنید.

Microsoft-Office-16-0-17726-20168

Microsoft Office 16.0.17726.20168 - قدرتمندترین پکیج مایکروسافت اندروید


نرم افزار اندروید آفیس 1856 2024-07-23 20:30:20

بله… امروز قصد معرفی قدرتمندترین، بهترین و کامل ترین پکیج مایکروسافت آفیس با نام Microsoft Office For Android tablets Preview برای دستگاه های اندرویدی را داریم که این پکیج شامل سه اپلیکیشن عالی و بی نظیر از کمپانی مایکروسافت می باشد و با نصب هر سه اپلیکیشن برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید سه ابزار قدرتمند مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت را داشته باشید! در اصل این پکیج شامل سه اپلیکیشن بی نظیر Microsoft Word Preview و Microsoft Excel Preview و Microsoft PowerPoint Preview می باشد که از کامل ترین نرم افزارهای آفیس به شمار می رود و تمامی قابلیت ها و ویزگی های موجود در نسخه ی PC خود را داراست! اگر از کاربرانی هستید که دارای یک دستگاه اندرویدی می باشید و به دنبال کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای آفیس هستید پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه این بسته را از دست ندهید!

Samsung-Notes-4-4

Samsung Notes 4.4 - دانلود سامسونگ نوت اندروید - برنامه دفترچه یادداشت‌


نرم افزار اندروید ابزار اندروید 2348 2024-07-23 20:30:11

همان طور که در چندین پست گذشته توضیح دادیم شرکت سامسونگ به عنوان یکی از برترین غول های سازنده ی دستگاه های هوشمند در سراسر جهان از برنامه های خاص و ویژه ی خود بر روی دیوایس هایش استفاده می کند که تا کنون چندین مورد از آن ها را حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم و قصد داریم به درخواست شما یکی از پرکاربرد ترین اپلیکیشن های موجود بر روی این اسمارت فون ها را نیز معرفی نماییم. Samsung Notes اپلیکیشن یادداشت برداری دستگاه های هوشمند سامسونگ می باشد که توسط همین شرکت توسعه و منتشر شده است. تنها با یک نگاه ساده بر امکانات به کار رفته در این نرم افزار می توان ان را یکی از پر مخاطب ترین اپ های یادداشت برداری دانست که افراد مختلفی را به سوی خود جلب کرده است. به راحتی متن های دلخواه خود را ایجاد کرده و با افزودن نقاشی هایی زیبا به آن یادداشت را ذخیره نمایید. مجموعه ای از انواع فونت ها در دسترس است و قادر خواهید بود از هرکدامشان به دلخواه خود نهایت استفاده را ببرید. شاید بتوان یکی از نقاط قوت این برنامه را در مقایسه با دیگر ابزار های یادداشت برداری سیستم ذخیره ی فایل ها همراه با یادداشت دانست به صورتی که قادر خواهید بود انواع تصاویر و یا صدا های ضبط شده را انتخاب کرده و همراه با یادداشت هایتان ذخیره نمایید.

Smart-AudioBook-Player-11-0-0

Smart AudioBook Player 11.0.0 - اپلیکیشن‌هوشمندپخش‌کتاب‌صوتی اندروید


نرم افزار اندروید پلیر و مولتی مدیا 1654 2024-07-23 02:30:08

Smart AudioBook Player نام یک برنامه اندروید است که شرکت Alex Kravchenko آن را بصورت اختصاصی برای پخش کتاب های صوتی ساخته است، پس اگر به کتاب های صوتی علاقه دارید همین الان چند تا از آن ها را برروی دستگاه اندرویدی خود قرار دهید و با استفاده از این برنامه از پخش با کیفیت آن ها لذت ببرید. این برنامه امکانات و ویژگی های منحصر به فردی دارد که همگی آن ها دست به دست هم می دهند تا این برنامه بهترین گزینه برای پخش فرمت m4b (فرمت کتاب های صوتی) باشد. برنامه Smart AudioBook Player در گوگل استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است، و نسخه کامل آن با قیمتی معادل 2 دلار به فروش می رسد. نسخه ای که از گوگل پلی بصورت مستقیم قابل دریافت است، نسخه رایگان برنامه می باشد که امکانات محدودی دارد اما نسخه ای که هم اکنون برای دانلود در فارسروید در دسترس است، نسخه کامل و پروفشنال بوده که می توانید آن را بصورت رایگان دانلود کنید.