دانلود Leo and Tig 3.171102 - بازی جالب "لئو و تیگ" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1645 2018-04-11 09:00:31

Leo and Tig v3.171102 + Mod – بازی ماجراجویی و اکشن جالب لئو و دیگ اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Leo and Tig – لئو و تیگ بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی از استودیوی بازی سازی Interactive Moolt برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی جالب Leo and Tig بر اساس انیمیشنی با همین نام ساخته شده است که در ان شما کنترل و هدایت کارکترهای دوست داشتنی با نام های Leo، Tig، Mila، Jara و یا Cuba را بر عهده میگیرید، کارکترهایی که هر کدام دارای توانایی های خاص خودشان هستند و از هر یک می توان برای پشت سر گذاشتن یک ماموریت استفاده کرد! ماجراجویی و بازی شما در Leo and Tig در 5 مکان منحصر به فرد و بزرگ صورت می پذیرد و در هر لوکیشن با ده ها چالش مختلف روبرو میشوید! کنترلرهای لمسی خوب بازی Leo and Tig به شما امکان هدایت آسان کارکترها را می دهد و اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن باشید بدون شک محو ساخت بازی بسیار زیبای Leo and Tig میشوید! گرافیک رنگارنگ، شخصیت های دوست داشتنی، صداگذاری جالب و به طور کلی ساخت فوق العاده Leo and Tig تجربه ای متفاوت از بازیهای اکشن – ماجراجویی را برایتان به ارمغان می اورد.

 

Leo and Tig Android

 

بازی Leo and Tig هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.6 از 5.0 است که ما در اندروید، جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید! در اخر اینکه، بازی Leo and Tig توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی v3.171102 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.imult.leotig را در مسیر Android / obb حافظه داخلی دستگاه قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .