Color Atlas & Synopsis of Pediatric Dermatology 3E 1.0 Android


نرم افزار اندروید, پزشکی و سلامت, 1136 2018-04-04 18:30:25

Color Atlas & Synopsis of Pediatric Dermatology 3E v1.0 – اپلیکیشن اطلس تشخیص و درمان مشکلات پوستی اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 109.99 دلار برای اولین بار در ایران

یکی از مشکلات رایج در میان کودکان بیماری های پوستی است که به دلایل مختلف والدین متوجه ان ها نمیشوند و درمانی برای آن نمی دانند و حتی در برخی از موارد نیز پزشک متوجه مشکل پوستی نشده که به مرور زمان عوارض خطرناکی را برای کودک به دنبال دارد. امروز قصد داریم که در این پست یک راه حل جامع و کامل برای تشخیص بیماری های پوستی به شما عزیزان ارائه دهیم. Color Atlas & Synopsis of Pediatric Dermatology 3E عنوان یک اطلس کامل و جامع در مورد بیماری های پوستی و راه های درمان آن ها مخصوص اندروید می باشد که توسط شرکت Usatine Media LLC توسعه و در اختیار کاربران قرار داده شده است. این نرم افزار به کاربران خود کمک می کند تا بدون نیاز به پزشک رنگ پوست کودک خود را بررسی کرده و نوع بیماری و ضایعه ی ایجاد شده را تشخیص دهند. مجموعه ای از تصاویر بزرگ و کوچک با کیفیت فوق العاده در این اپ پزشکی گنجانده شده است که شما را برای تشخیص بهتر یاری می کند. همان طور که در عنوان مطلب نیز مشخص است همراه هر نشانه ای از بیماری راه حل پیشگیری و درمان آن نیز قرار داده شده است تا بتوانید بدون مراجعه به پزشک مشکلات خود را برطرف نمایید. تمامی بیماری های مربوط به عفونت های لنفاوی، ویروس ها، قارچ های پوستی و مشکلات خونی در لیست تحت پوشش برنامه قرار داده شده و در دسته هایی خاص قرار داده شده اند. تنها کافیست نام بیماری را جست و جو کنید تا به سرعت و بدون صرف وقت زیاد تمامی اطلاعات مربوط به آن نمایش داده شود. بهتر است بدانید که اطلاعات این اطلس به وسیله ی پزشکان معتبر گرد آوری شده و هیچ گونه خطایی در آن وجود ندارد.

 

Color Atlas & Synopsis of Pediatric Dermatology 3E

 

اپلیکیشن Color Atlas & Synopsis of Pediatric Dermatology 3E به عنوان یکی از برترین اطلس های مربوط به مشکلات پوستی با قیمت بالای 109.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی خریداری شده ی آن را برای اولین بار در ایران به صورت کاملا رایگان از وبسایت بزرگ اندروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول برنامه در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای برنامه :

– ابتدا فایل فشرده موجود در جعبه دانلود را دانلود و نصب نمایید.

– آن را از حالت فشرده خارج سازید. فایل نصبی رانصب کرده و سپس پوشه ی com.usatineMediaLLC.pedDerm3e را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت برنامه را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل