دانلود GuitarTuna 7.6.1 - برنامه تیونر گیتار مخصوص دستگاه های اندروید


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 2578 2022-05-28 23:30:14

Guitar Tuner Free – GuitarTuna v7.6.1 Unlocked – ساده ترین، قدرتمندترین و محبوب ترین اپلیکیشن کوک کردن گیتار برای اندروید
امتیاز 4.8 از 5.0 و بیش از ده میلیون دانلود از گوگل پلی
نسخه آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

GuitarTuna – Tuner for Guitar Ukulele Bass & more یک اپلیکیشن محبوب در زمینه تیونر گیتار مخصوص اندروید است که استودیوی Yousician Ltd آن را ساخته است و از محبوب ترین برنامه های دسته بندی ابزار به شمار می رود! اگر از افراد گیتارباز و علاقه مند به نواختن گیتار هستید بدون شک با موضوع کوک کردن گیتار آشنایی دارید و می دانید که کوک کردن گیتار یکی از مباحث مهم در گیتار هست و برای آشنایی با نت ها باید یک گیتار کوک شده داشته باشید. امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن عالی در زمینه کوک کردن گیتار و تیونر با نام Guitar Tuner Free – GuitarTuna را داریم که توسط استودیوی Yousician Ltd به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه که در حال آماده سازی این پست هستیم بیش از 10.000.000 بار دریافت شده است. اگر به دنبال ساده ترین، دقیق ترین و سریع ترین اپلیکیشن کوک کردن گیتار برای دستگاه اندرویدی خود هستید بدون خواندن توضیحات سراغ لینک دانلود بروید چرا که این اپلیکیشن حیرت شما را برمی انگیزد و بدون شک نخواهید توانست با داشتن ان به سراغ برنامه های دیگر بروید.

برخی از ویژگی ها و امکانات برنامه Guitar Tuner Free – GuitarTuna اندروید :

  • ساده ترین و بهترین ابزار برای کوک کردن گیتارهای الکتریک و صوتی
  • دارا بودن حالت حرفه ای برای کاربران حرفه ای (با امکان فعالسازی از تنظیمات)
  • بدون هیچگونه سختی و قابل استفاده برای همه افراد مبتدی تا حرفه ای
  • دارا بودن قابلیت گوش دادن به گیتار از طریق میکروفون داخلی
  • محیط کاربری بسیار ساده و بدون تبلیغات به همراه اینترفیس دوست داشتنی

اپلیکیشن Guitar Tuner Free – GuitarTuna هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.8 از 5.0 است که ما در اندروید اخرین و جدیدترین ورژن پولی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را با یک کلیک دانلود کنید. اپلیکیشن پیش رو رایگان است اما برای فعال شدن همه قابلیت هایش باید از طریق خود برنامه پول پرداخت شود که … ما نسخه پولی و پرداخت شده ان را برای شما قرار داده ایم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند!

 

GuitarTuna - Tuner for Guitar Ukulele Bass & more!





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل