Link2SD Plus 4.3.4 - انتقال برنامه ها به مموری اندروید+آموزش استفاده


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 1331 2019-08-18 19:30:11

Link2SD Plus v4.3.4 Patched – انتقال اپلیکیشن های اندرویدی به مموری کارت تنها در 8 مرحله (آموزش کامل – اختصاصی اندروید)

شاید شما نیز از کاربرانی باشید که از مشکل کم بودن حافظه ی داخلی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود عاصی شده اید و به همین دلیل قادر نیستید برنامه ها و بازی های زیادی را برروی موبایل خود نصب کنید ؛ نرم افزارهای مختلفی برای انتقال دیتای برنامه ها و بازی وجود دارد که مدت ها قبل یکی از آن ها با نام FolderMount را معرفی کرده بودیم و اما … امروز قصد معرفی بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن انتقال برنامه ها و بازی ها به مموری کارت را داریم که با ان می توانید به راحتی و برخلاف اپلیکیشن های مشابه خود برنامه ها را به مموری انتقال دهید نه دیتای آن ها! بله اپلیکیشن Link2SD Plus به شما این امکان را می دهد که تنها با یک لمس برنامه های دلخواه را به مموری کارت خود انتقال دهید و یا تنظیماتی را اعمال کنید تا بدون دخالت کاربر و به صورت خودکار اپلیکیشن های نصبی برروی کارت حافظه جانبی نصب شوند!
اگر مایلید برنامه ها و بازی هایتان را برروی مموری نصب کنید و هیچ وقت از کم بودن حافظه گوشیتان ناراحت نباشید پیشنهاد می دهیم که اپلیکیشن کاربردی Link2SD را از دست ندهید و با نصب آن برروی موبایل خود برای همیشه با مشکل کمبود حافظه خداحافظی کنید!
برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Link2SD Plus اندروید :
* دارا بودن یک مدیریت برنامه قدرتمند برای کنترل دقیق برروی اپلیکیشن ها
* امکان انتخاب کارت حافظه و یا مموری کارت برای نصب برنامه ها و بازی ها به صورت پیش فرض
* دارا بودن امکان حذف اپلیکیشن ها سیستمی گوشی تنها با یک لمس و بدون طی مراحل سخت و طولانی
* نمایش اطلاعات کاملی از میزان حافظه ی داخلی، مموری و جانبی مصرف شده و خالی
* دارا بودن ویجت اختصاصی برای پاک کردن کش برنامه ها از طریق صفحه ی نمایش و تنها با یک لمس
* در اختیار قرار دادن طیف گسترده ای از گزینه ها برای مرتب سازی و فیلتر برنامه های کاربردی
* امکان انتقال اپیکیشن ها نصب شده به صورت تکی و یا گروهی به مموری باز هم تنها با یک لمس
* پشتیبانی از +35 زبان زنده ی دنیا از جمله انگلیسی، اسپانیایی، چینی، فرانسوی، ایتالیایی و غیره
ما امروز در اندروید تصمیم گرفتیم اپلیکیشن Link2SD Plus را معرفی کنیم و با در اختیار قرار دادن آموزشی کامل روش اعمال تنظیمات دلخواه را به شما آموزش دهیم ؛ برای مشاهده ی آموزش و نکاتی در مورد استفاده از برنامه با اندروید و ما همراه باشید ????
توجه داشته باشید که : آموزش ارائه شده توسط اندروید صرفا یک ترجمه نبوده و این روش به شخصه توسط بنده تست گردیده و آموزش به روش ساده توضیح داده شده است ؛ از وبسایت های ایرانی کپی کننده از اندروید خواهش می کنیم که در صورت استفاده از آموزش منبع را ذکر نمایند.
نسخه ی پلاس و آنلاک شده ی اپلیکیشن (نسخه ی بدون تبلیغات و سرویس های اضافی)

 تغییرات نسخه ی v4.3.4 :
* رفع اشکالات و بهبود عملکرد برنامه
 
دانلود Link2SD Plus - اپلیکیشن انتقال برنامه ها به مموری اندروید + آموزش استفاده
 

 
برای استفاده از اپلییکشن Link2SD Plus توجه داشته باشید که :
1 – اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما حتما باید روت باشد.
2 – قبل از شروع کار از مموری خود بکاپ بگیرید تا در صورت بروز مشکل اطلاعتتان از بین نرود.
روش کار استفاده از برنامه Link2SD Plus :
1 – اسمارت فون و یا تبلت خود را در حالت Mass Storage به کامپیوتر وصل کنید.
2 – نرم افزار MiniTool Partition Wizard Professional را از لینک روبرو دانلود کنید و آن را برروی کامپیوتر خود نصب کنید. (دانلود نرم افزار MiniTool Partition Wizard Professional با حجم 14 مگابایت)
3 – نرم افزار MiniTool را اجرا کنید ؛ این برنامه در محیط خود تمامی دیسک های متصل به کامپیوتر را نمایش می دهد. برروی دیسک یا همان مموری کارت خود کلیک راست کنید و گزینه ی Move/Resize را انتخاب نمایید. هم اکنون در صفحه ی جدید یعنی Move/Resize Partition  مقدار Partition size را کاهش دهید. (مقدار Partition size رو به اندازه ای کاهش دهید تا میزان unallocated space after در حدود 500 الی 550 مگابایت شود) و در نهایت برروی OK کلیک نمایید.
4 – هم اکنون مموری کارت شما به دو بخش تقسیم شده هست ؛ بخش اول که همان پارتیشن اول هست و بخش دوم که به عنوان unallocated مشخص شده و قرار هست پارتیشن دوم رو در این بخش ساخته شود. دقت کنید که هنوز تغییراتی که در مرحله قبل انجام دادید (resize کردن پارتیشن اولیه) اعمال نشده و برای اعمال شدن تغییرات حتما باید روی گزینه Apply کلیک کنید. با کلیک کردن بر روی گزینه Apply نرم افزار تغییرات مورد نظر را بر روی مموری کارت انجام خواهد داد ؛ پس منتظر بمانید تا نرم افزار کار خود را به پایان برساند و پیغام “عملیات با موفقیت انجام شد” رو مشاهده نمایید.
5 – اگر تغییرات به درستی اعمال شده باشد باید مموری کارت را به دو بخش مشاهده کنید: یک بخش با فرمت fat یا fat32 که همان پارتیشن اولیه هست و بخش دیگر که به عنوان unallocated مشخص هست و قرار هست در این مرحله پارتیشن بندی برروی ان صورت بگیرد. هم اکنون برروی روی قسمت unallocated راست کلیک کرده و گزینه Create رو انتخاب کنید ؛ هنگامی که بر روی گزینه در مرحله قبل کلیک کردید صفحه ای باز میشود که در این صفحه از بخش Creates As حالت primary و از بخش File System حالت FAT32 را انتخاب کنید ؛ دقت کنید که به بقیه ی تنظیمات کاری نداشه باشید ؛ در نهایت روی گزینه OK کلیک کنید.
6 – اکنون مشاهده خواهید کرد که مموری به دو پارتیشن که هر دو باید primary باشند تقسیم گردیده ؛ توجه داشته باشید که برای اعمال تغییرات حتما باید روی گزینه Apply از بالا کلیک کنید. برنامه با توجه به حجم مموری و سرعت کامپیوتر شما مدت زمانی را برای اعمال تغییرات نیاز خواهد داشت که باید صبر کنید تا فرآیند به پایان برسد.
7 – کار پارتیشن بندی مموری کارت با موفقیت انجام شد ه و هم اکنون می توانید نرم افزار minitool را ببندید . یک بار گوشی خود رو روشن خاموش کنید (توجه داشته باشید که ممکن است بالا آمدن گوشی مدتی طول بکشد ، نگران نباشید و فقط صبور باشید)
8 – وقتی گوشی شما روشن شد ؛ اپلیکیشن Link2SD Plus را از پایین صفحه دانلود و نصب کنید. نرم افزار را اجرا کنید پیامی مبنی بر ریستارت کردن گوشی به شما داده می شود که با تایید آن موبایل شما ریستارت می شود. گوشی که روشن شد باز برنامه را اجرا کنید ؛ با اجرای برنامه لیست تمامی بازی ها و برنامه ها را مشاهده خواهید کرد ؛ برای انتقال آن ها به مموری بر روی اپلیکیشن مورد نظر کلیک کرده و روی دکمه Create Link کلیک کنید. در صفحه باز شده هر سه گزینه ی Link application file – Link delvikcache file – Link library files را تیک بزنید و روی دکمه ok کلیک کنید ؛ با این کار اپلیکیشن مورد نظر به مموری کارت منتقل می شود!
 
توجه داشته باشید که :
برای این که از این به بعد برنامه ها و بازی ها بعد از نصب مستقیما به مموری منتقل شوند link2sd را اجرا کنید دکمه ی منو را بزنید، settings را انتخاب کنید و تیک جلوی Auto link رو بزنید!
– امکان بازگرداندن برنامه ها از مموری به کارت حافظه نیز فراهم گردیده زیر نرم افزارهای لینک شده در لیست برنامه به رنگ قرمز رنگ نوشته شده Linked sd card که در صورت تمایل میتونید دوباره توسط گزینه Remove link نرم افزارها و بازی ها رو به حافظه داخلی خود گوشی برگردونید!
 
 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل