دانلود Delayed Lock 3.9.6 Unlocked - قفل صفحه هوشمند اندروید + پلاگین ها


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 1285 2018-05-21 12:18:39

Delayed Lock v3.9.6 Unlocked – اپلیکیشن عالی و محبوب هوشمندسازی قفل صفحه اندروید + پلاگین ها
نسخه پولی و آنلاک بدون محدودیت زمانی در استفاده
فایل نصبی برنامه + دو پلاگین RemoteLock و Location
Delayed Lock یک اپلیکیشن قفل صفحه هوشمند و پرطرفدار با بیش از پانصد هزار دانلود از گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب ان برروی موبایل اندرویدی خود می توانید آپشن های خاص و عالی را به ویژگی های قفل صفحه اندروید خود اضافه کنید! همانطور که مشتحضرید، استفاده نکردن از رمز عبور و یا الگو برای باز کردن موبایل یک مشکل امنیتی بزرگ است و از طرفی باز کردن و وارد کردن صدها بار رمز عبور مکن است آزار دهنده باشد هم اکنون اپلیکیشن Delayed Lock این مشکل را برای شما حل نموده است به گونه ای که با آن می توانید قفل صفحه را برای بازه زمانی خاص (هنگام تمام شدن کار با وای فای، خاموش شدن بلوتوث و …) به طور خودکار قفل کنید! به طور کلی اگر دوست دارید بخش لاک اسکرین دستگاه اندرویدی خود را پیشرفته تر کنید و مدیریتی کلی برروی قفل شدن صفحه قفل داشته باشید به هیچ وجه نسخه آنلاک شده و پولی Delayed Lock را که برای دانلود قرار داده ایم از دست ندهید.
برخی از ویژگی ها و امکانات برنامه Delayed Lock اندروید:
* تعیین زمان دلخواه برای قفل شدن لاک اسکرین
* وارد کردن رمز عبور تنها برای یک بار
* دارا بودن ویجت اختصاصی و شیک برای صفحه اصلی
* دارا بودن پلاگین های مختلف برای افزایش امکانات
* محیط کاربری ساده و بدون هیچ ابهام و دشواری
اپلیکیشن Delayed Lock هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و اخرین ورژن آنلاک شده و پولی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب علاوه بر دانلود ان عکس هایی از محیط برنامه را مشاهده نمایید.
توجه داشته باشید که :
—— نسخه ی رایگان Delayed Lock تنها 7 روز قابل استفاده است اما نسخه ای که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ای انلاک شده بدون محدودیت زمانی است!
—— در فایل فشرده ی دانلودی ؛ دو پلاگین نیز برای دانلود قرار داده شده است که آن دو نیز کرک شده اند و برای افزایش امکانات برنامه می توانید اقدام به نصب ان ها نمایید.
تغییرات نسخه ی v3.9.6:
* رفع باگ ها و مشکلات نرم افزاری
 
دانلود Delayed Lock Unlocked - قفل صفحه هوشمند اندروید
 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل