دانلود Record My Screen HD No Root Premium 1.1 – فیلم برداری صفحه نمایش اندروید


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 871 2017-12-26 22:28:10

Record My Screen HD No Root Premium v1.1 Unlocked – اپلیکیشن فیلم برداری از صفحه نمایش دستگاه های اندرویدی بدون نیاز به روت
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با در دسترس بودن تمامی ویژگی ها

در مارکت اندروید (گوگل پلی) برنامه های مختلف و گوناگونی برای فیلم برداری از صفحه نمایش دستگاه های اندرویدی وجود دارد که اغلب آن ها نیازمند دسترسی به روت و دیگر برنامه ها نیز نیازمند اندروید 5.0 و بالاتر هستند! حال تصمیم گرفتیم پس از درخواست های مکرر شما کاربران محترم، برنامه ای بی نظیر برای ضبط فیلم از صفحه نمایش بدون دسترسی به روت در دستگاه های اندروید 4.0 و بالاتر را معرفی کنی! اپلیکیشن Record My Screen HD No Root Premium به شما کاربران کمک می کند تا به آسانی همراه با ابزار های مختلف به ضبط فیلم از صفحه نمایش دستگاه اندروید خود بپردازید. همان طور که اشاره شد این برنامه بر خلاف دیگر برنامه های منتشر شده نیازمند به روت و اندروید 5.0 نبوده و با کیفیت بالای فایل های ضبط شده خود می تواند شما را شگفت زده کند. انواع فرمت های مختلف با بیت ریت های گوناگون در دسترس هستند که بنا بر نیاز خود می توانید از هر کدامشان بهره ببرید. تمامی صداهای پس زمینه و یا صداهای میکروفن قابل ضبط و قرار گیری بر روی فیلم های ضبط شده می باشند که می تواند در تهیه فیلم های آموزشی به کابران کمک کند. هر هنگام ضبط تنها کافیست اسمارت فون خود را تکان دهید تا ضبط فیلم از صفحه نمایش متوقف و فیلم ضبط شده به صورت خودکار ذخیره شود. از طرفی یک ابزار ساده و معمولی نیز برای ثبت اسکرین شات از صفحه نمایش درون اپلیکیشن قرار داده شده است که تنها با تکان دادن آن می توانید از قسمت های مختلف دیوایس خود اسکرین شات تهیه کنید.

برخی از قابلیت ها و امکانات Record My Screen HD No Root Premium اندروید :

  • شروع ضبط فیلم تنها با یک لمس ساده
  • اسکرین شات از قسمت های مختلف دیوایس تنها با تکان دادن آن
  • قابلیت ضبط صدا های پس زمینه و میکروفن
  • دسترسی به رزولوشن های مختلف برای ضبط فیلم با کیفیت بالا
  • نیاز نبودن به هیچ گونه دسترسی به روت
  • قابیلت تنظیم بیت ریت به صورت دلخواه
  • پشتیبانی از دوربین جلو در هنگام ضبط
  • متوقف ساختن ضبط فیلم با تکان دادن دستگاه
  • توانایی قفل خودکار دستگاه پس از متوقف شدن ضبط

اپلیکیشن فوق العاده Record My Screen HD No Root Premium برای ضبط نیاز به دسترسی روت نداشته و توانسته که با پرداخت درون شبکه امتیاز 4.4 را از 5.0 دریافت نماید . نسخه آنلاک و پرمیوم این برنامه کاربردی هم اکنون در سرور های اندروید موجود بوده که می توانید به صورت رایگان , همراه با در دسترس بودن تمامی ویژگی ها آن را دریافت نمایید .

تغییرات نسخه ی v1.1 :

* نسخه ی منتشر شده، نسخه ابتدایی برنامه بوده و تاکنون تغییراتی نداشته است.

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل