دانلود Video Downloader Tool for All 4.0.3 - دانلود از شبکه های اجتماعی اندروید


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 1113 2021-08-23 19:30:18

Video Downloader Tool for All v4.0.3 Mod – اپلیکیشن دانلود فایل ویدئویی و تصاویر از شبکه های اجتماعی در اندروید
نسخه مود شده با در دسترس بودن تمامی قابلیت ها

یکی از محدودیت هایی که شبکه های اجتماعی برای کاربران در نظر گرفته اند محدودیت ذخیره تصاویر و فایل های ویدئویی است، این محدودیت یک سیاست زیرکانه برای افزایش چند برابری بازدید سایت می باشد زیرا با انجام این کار شما برای مشاهده یک کلیپ خاص، بار ها و بار ها باید وارد آن شبکه اجتماعی شوید . اما توسعه دهندگان نرم افزار ها و اپلیکیشن های اجتماعی همانند توسعه دهندگان ویندوز دست به کار شده و ابزاری بسیاری کاربردی را برای دانلود فایل های تصویری از این شبکه های پر بازدید منتشر کرده اند . برنامه Video Downloader Tool for All هر کسی را قادر می سازد تا به سادگی و در کمترین زمان ممکن کلیپ ها و یا تصاویر دلخواه را با سرعتی بالا در اندروید خود ذخیره کند. می توان گفت که به صورت تقریبی تمامی شبکه های اجتماعی تحت پوشش این اپلیکیشن بوده و می توان به وسیله آن تمامی محدودیت ها را در شبکه های اجتماعی از بین برد. برخی از شبکه های اجتماعی عبارت اند از Dailymotion, Facebook, Vimeo, Ustream, Twitter, Vine, LiveLeak, Aol.On, Streamable.com, Break.com, Rumble.com و …. که با به روز رسانی مداوم ویدئو دانلودر روز به روز به شبکه های تحت پوشش آن اضافه می شود ؛ علاوه بر این می توانید فایل های ذخیره شده را به راحتی مشاهده و مدیریت نمایید و یا اینکه آن ها را به لیست علاقه مندی های خود بیفزایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Video Downloader Tool for All اندروید :

  • توانایی دانلود و ذخیره کلیپ و تصاویر از شبکه های اجتماعی و یا سایت های معروف نظیر Facebook, Twitter, Vine ,Vimeo, Dailymotion و …
  • ذخیره و مدیریت کلیپ های تصویری و تصاویر
  • به اشتراک گذاری فایل های دانلود شده در دیگر شبکه های اجتماعی
  • روش کار بسیار آسان و ساده , تنها با کپی آدرس صفحه فایل
  • نبود هیچ گونه محدودیت در سرعت و یا حجم فایل های دانلود

اپلیکیشن Video Downloader Tool for All با حمایت طیف گسترده ای از کاربران دستگاه های اندرویدی توانسته است با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری امتیاز 4.3 از 5.0 دریافت نماید که می توانید با دسترسی به سرورهای قدرتمند اندروید جدید ترین نسخه آن را بدون هیچ گونه محدودیتی و با در دسترس بودن تمامی ویژگی ها دانلود نمایید .

 

Video Downloader for All

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل