دانلود To Do Reminder Premium 2.68.29 - اطلاع رسان کارها اندروید


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 1027 2021-01-12 02:30:05

To Do Reminder Premium v2.68.29 Unlocked – برنامه ساده و عالی یادآوری کارها برای اندروید
نسخه پرمیوم، پولی و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها
امتیاز 4.3 از 5.0 و قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی

To Do Reminder Premium نسخه پرمیوم و پولی یکی از بهترین و ساده ترین برنامه های اطلاع رسانی و یادآوری کارها برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی App Innovation در دو نسخه رایگان و پولی در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه +5.000.000 بار نسخه رایگان آن توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه کامل ان را حضور شما کاربران ایرانی اندروید داریم! با نصب To Do Reminder برروی موبایل و یا تبلت اندرویدی خود دیگر نیاز نیست هیچ چیزی را به خاطر بسپارید! شاید شما نیز همانند بنده کارهایی را که باید در طول روز و حتی روزهای آتی انجام دهید را در حافظه خود ثبت می کنید و به دلیل مشغولیت های فراوان برخی از آن ها را فراموش می کنید و در این میان به یک ابزار عالی برای ذخیره آسان تر کارها نیاز داشته باشید ؛ برنامه To Do Reminder این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که کارهای روزانه را با متن و یا زبان خود ثبت نمایید و دیگر به طور همیشگی با فراموش کردن کارها خداحافظی کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن To Do Reminder اندروید:

  • امکان اضافه کردن سریع و ساده یاداورها
  • بدون نیاز به تایپ کردن یاداورها و استفاده از صدا
  • تنظیم یاداور با تکرار روزانه، هفنگی، ماهانه و غیره
  • هماهنگ سازی روز تولد دوستان از طریق سرویس های شما
  • امکان تنظیم متن تبریک تولد دوستان برای ارسال خودکار
  • محیط کاربری ساده و زیبا – بدون تبلیغات آزار دهنده

اپلیکیشن To Do Reminder Premium هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و اخرین ورژن ان را که تمامی ویژگی هایش را شامل می شود را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید با مراجعه به ادامه مطلب و تنها با یک کلیک اقدام به دریافت آن نمایید. امیدواریم این برنامه مفید واقع شود.

توجه داشته باشید که: نسخه پیش رو از To Do Reminder ؛ نسخه پولی و آنلاک شده برنامه است که تمامی قابلیت ها را شامل می شود.

تغییرات نسخه ی v2.68.29 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + رفع باگ ها و بهینه سازی های مختلف.

 

دانلود To Do Reminder Premium - اطلاع رسان کارها اندروید