دانلود SoundWire (full version) 3.0 - برنامه اندروید پخش موزیک از طریق کامپیوتر !


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 1706 2019-10-06 20:30:15

SoundWire (full version) v3.0 – اپلیکیشن پخش موسیقی از طریق کامپیوتر اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 3.99 دلار تقدیم شما کاربران

بسیاری از ما موسیقی هایی خاص را بر روی رایانه شخصی خود نگهداری می کنیم که در حافظه اسمارت فون آن ها را ذخیره نکرده ایم. همچنین گاهی پیش می آید که می خواهیم از دیوایس هوشمند خود به عنوان یک بلندگوی سیار استفاده کنیم! ما تمامی نیاز های شما را را بررسی کرده و برای بر طرف سازی تمامی آن ها راه حلی جذاب را ارائه می دهیم. SoundWire (full version) عنوان اپلیکیشنی منحصر به فرد در زمینه پخش موسیقی در دستگاه های اندروید با استفاده از رایانه شخصی می باشد که توسط استودیو برنامه سازی GeorgieLabs توسعه و با قیمت 3.99 دلار منتشر شده است. با استفاده از این نرم افزار فوق العاده هوشمند خواهید توانست به صورت استریم و بدون نیاز به هیچ گونه اتصال فیزیکی به راحتی هر چه تمامی تر فایل های صوتی و یا موسیقی دلخواه خود را از طریق کامپیوتر بر روی گوشی موبایلتان اجرا نمایید. تنها کافیست دستگاه هوشمند اندرویدی را از طریق وای فای به رایانه خود متصل کرده و هر گونه صوت را به صورت حرفه ای و از راه دور توسط بلندگوی اسمارت فون به اجرا در آورید. یکی از مهم ترین قابلیت های موجود در سوند وایر پشتیبانی از اتصالات همزمان می باشد ؛ هیچ محدودیتی در اجرای فایل ها نبوده و نوع سیستم عامل ها همانند ویندوز، لینوکس و … مهم نمی باشد.
برخی از امکانات و قابلیت های برنامه SoundWire (full version) اندروید :
اپلیکیشن SoundWire (full version) با مجموعه ای از قابلیت های خاص توانسته است با قیمت 3.99 دلاری خود امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه ی خریداری شده ی آن را از اندروید دریافت نمایید. تنها توجه داشته باشید که برای استفاده از آن باید کلاینت مخصوص رایانه را بر روی ویندوز و یا لینوکس نصب کنید.
نکات تکمیلی : صفحه دانلود کلاینت مخصوص سیستم عامل های ویندوز، لینکوس و .. تقدیم شما : [SoundWire Audio Communication System]
تغییرات نسخه ی v3.0 :
* تغییر گزینه ی اتصال به گونه ای که می توانید بدون قطع اتصال اولیه به کلاینت های جدید متصل شوید
* اضافه شدن گزینه ی done
* رفع برخی از مشکلات
 
SoundWire