دانلود ES File Explorer Pro 1.1.4.1 - مدیریت فایل پرطرفدار اندروید + مود


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 1348 2018-09-27 20:30:20

ES File Explorer Pro v1.1.4.1 + Mod – نرم افزار مدیریت فایل قدرتمند و پرامکانات “ای اس پرو” مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده

ES File Explorer Pro نسخه Pro و پولی نرم افزار فایل منیجر (مدیریت فایل) قدرتمند و پرطرفدار “ای اس” از استودیوی ES Global برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه گردیده و تا به امروز بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و جالب است بدانید توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار و همزمان با انتشار نسخه پولی ان را حضور شما معرفی نماییم. شاید با نسخه معمولی فایل منیجر ES کار کرده باشید ؛ نسخه پرو تمامی قابلیت های نسخه معمولی به علاوه ویزگی های اضافی را شامل می شود! با این برنامه می توانید در محیطی ساده و کاربرپسند به همه فایل ها، پوشه ها و … موجود در حافظه دستگاهتان دسترسی داشته باشید و انواع عملیات مختلف کپی، حذف، تغییرنام، Unzip کردن، انتقال و … را به آسان ترین شکل ممکن انجام دهید. نسخه Pro برنامه عاری از تبلیغات است و با تم ها و امکان سفارشی سازی بالا بدون شک نظر شما را به خودش جلب خواهد نمود و به طور کلی اگر به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل کامل و بی نقص با مجموعه ای از قابلیت ها هستید به هیچ وجه ES File Explorer Pro را از دست ندهید!
اپلیکیشن ES File Explorer Pro را به همه کاربرانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل کامل و پولی هستند پیشنهاد می دهیم که هم اکنون نسخه خریداری شده ان به همراه مود پیش روی شماست! هم اکنون ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه این برنامه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.
تغییرات نسخه ی v1.1.4.1:
* بهینه سازی های مختلف + ویژگی های جدید .
 
ES File Explorer Pro
 

I present my graphic mod on this best, in my opinion, file manager
In fashion, he completely replaced all the black and white icons with colored ones
Much corrected the translation
In addition, from version to version the program’s functionality is growing, but the translation of new functions is not done. In fashion, everything that he found untranslated, translated into Russian