دانلود AndroHelm AntiVirus 2018 2.6.7 - برنامه امنیتی و آنتی ویروس 120 دلاری اندروید!


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 1200 2024-02-03 20:30:30

AndroHelm AntiVirus v2.6.7 All Devices- آنتی ویروس قدرتمند و بی نظیر “اندروهلم” اندروید
نسخه پولی، پرمیوم و PRO با قیمت 120 دلار در گوگل پلی

AndroHelm AntiVirus یک نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس بسیار قدرتمند با محیط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند با ابزارهایی فوق العاده از گروه برنامه نویسی AndroHelm Antivirus برای سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت 120 دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شده است و از برترین نرم افزارهای آنتی ویروس موجود به شمار می رود! آیا دوست دارید که کامل ترین اپلیکیشن آنتی ویروس با ابزارهایی منحصر به فرد و عالی را در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید!؟ ایا دوست دارید مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته ی برای بهره برداری کامل از تلفن همراه را در اختیار داشته باشید؟! پیشنهاد ما به شما برنامه ی کاربردی AntiVirus for Android می باشد! نرم افزار آنتی ویروس AndroHelm AntiVirus با بیش از بیست مورد ابزار حرفه ای و پیشرفته کامل ترین و حرفه ای ترین برنامه ویروس یابی و افزایش عملکرد دستگاه را برای شما به ارمغان خواهد آورد!

برخی از ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن AndroHelm AntiVirus اندروید:

  • پخش هشدار از طریق صدا برای هر برنامه ی مضر و ویروسی که شناسایی شود
  • ابزار آنتی اسپم برای مسدود کردن تماس ها و اس ام اس های ورودی و خروجی
  • امکان قرار دادن شماره های مخاطبین در بخش بلک لیست (لیست سیاه) توسط کاربر
  • امکان مسدودسازی و یا قفل برنامه ها و بازی های گوشی با رمز عبور
  • دارا بودن تابع قدرتمند تسک کیلر برای بستن اپلیکیشن های پرمصرف در حال اجرا
  • دارا بودن توابع قدرتمند نظارت بر ترافیک، پشتیبان گیری، اطلاعات عملکرد، تمیز کننده کش، مدیریت برنامه ها، توصیه های امنیتی، قفل و باز کردن تلفن از راه دور، آژیر اعلام خطر و …

اپلیکیشن AndroHelm AntiVirus هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.7 از 5.0 می باشد که ما امروز در اندروید آن را برای اولین بار در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد. شما می توانید نسخه پولی و پرداخت شده این انتی ویروس را برای دستگاه اندرویدی خود دریافت کنید Y شاید بتوان گفت گران ترین نرم افزار موجود در گوگل پلی همین آنتی ویروس است!

توجه : در نسخه جدید نام برنامه به AntiVirus for Android Security تغییر داده شده است.

 

AntiVirus for Android

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل