AirDroid 4.3.3.0 - داتلود اپلیکیشن ایردروید -مدیریت اندروید از طریق اینترنت!


نرم افزار اندروید, ابزار اندروید, 1588 2023-12-22 20:30:12

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی را از طریق رایانه ی شخصیتان مدیریت کنید! نرم افزارهای مختلفی برای سیستم عامل اندروید وجود دارند که بتوانید با استفاده از آن ها گوشی خود را مدیریت کنید ؛ امروز قصد معرفی یکی از بهترین، قدرتمندترین و کامل ترین نرم افزارهای مدیریت اندروید از طریق اتصال اینترنت با نام AirDroid: File & Remote Control & Screen Mirroring را داریم که به نظر من کامل ترین و آسان ترین برنامه ی اندروید منیجر می باشد! با داشتن این برنامه برروی موبایل خود می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن از طریق اتصال اینترنت مدیریتی کلی برروی اندرویدفون خود داشته باشید!با این که امکانات بی شماری در این اپلیکیشن نهفته شده است ؛ کاملا درون بروزر اجرا شده و بر خلاف نرم افزارهای مشابه مدیریت اندروید، احتیاج به نصب برنامه های اضافی بر روی رایانه ندارد!

 

دانلود AirDroid - قدرتمندترین برنامه مدیریت اندروید از طریق اینترنت!

 

زین پس بدون نیاز به کابل USB و تنها از طریق اتصال نت قادر خواهید بود بر روی گوشی خود مدیریت کنید ؛ پس از برقراری اتصال این امکان را خواهید داشت تا  پیامک ها، موسیقی ها، فیلم ها و اپلیکیشن های موجود در گوشی اندرویدی خود را در محیطی بسیار ساده و یوزرفرندلی کنترل نمایید! کار با برنامه بسیار آسان است به گونه ای که پس از نصب و اجرای برنامه با دو گزینه روبرو خواهید شد که به آسانی می توانید به شبکه متصل شوید و از طریق مرورگر و آدرس web.airdroid.com برروی بخش هایی همچون مسیجینگ، گالری، برنامه ها و بازی ها، مخاطبین، تقویم و غیره دسترسی داشته باشید! یکی از قابلیت های کم نظیر این برنامه امکان انتقال دیتای بازی های سنگین از حافظه به مموری کارت است که تنها در گوشی های اندروید 4.0 و بالاتر جواب خواهد داد!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه AirDroid: File & Remote Control & Screen Mirroring اندروید :

  • مدیریت کلی برروی برنامه ها و بازی های نصب شده با اعمال کارهایی همچون حذف، نصب و غیره
  • مدیریت برروی تنظیمات مختلف گوشی از جمله انتخاب زنگ تماس
  • مدیریت کلی برروی مخاطبین با انجام کارهایی همچون ایجاد، حذف و ویرایش گروه
  • نماش اطلاعات کامل از میزان شارژ باتری، آنتن دهی، و حافظه ی داخلی و خارجی
  • مدیریت برروی دوربین جلو و عقب گوشی اندرویدی خود
  • امکان ارسال و دریافت اس ام اس با سرعتی بالا و یا برقراری تماس و مدیریت تماس ها
  • امکان پیدا کردن گوشی مفقود شده از طریق سایت برنامه و نقشه های گوگل (گوگل مپ)
  • سرعت بالا در برقراری ارتباط بین گوشی، کامیپوتر و سرور برنامه

ناگفته نماند که این برنامه تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار نصب گردیده و دارای امتیاز 4.1 از 5.0 که نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران است.. برای دریافت جدیدترین نسخه ی برنامه با اندروید همراه باشید …

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل