دانلود Worm Run 1.0 – بازی سرگرم کننده فرار از کرم فضایی اندروید !


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1248 2017-12-25 11:21:11

Worm Run یک بازی فوق العاده زیبای کم حجم یکی از برترین و پرطرفدارترین بازی های آیفون می باشد که چند ساعت قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی آن در پلی استوری بودیم! زیکی تالاهاسی شخصیت اصلی بازی، یک فضانورد نگهبان بخت برگشته است که در مکان و زمان بدی قرار گرفته است! جایی که یک کرم فضایی غول پیکر و تشنه به خون به دنبال او افتاده و خیال چشم پوشی از این غذای در دسترسش را ندارد! پس با زیکی همراه شوید، از موانع عبور کنید و اجازه ندهید تا وی طعمه کرم فضایی شود! در این بازی اعتیادآور شما به عنوان یک بازیکن می بایستی با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه ی نمایش کارکتر بازی را کنترل کنید و از موانع مختلف به سلامت عبور کنید و تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا کارکتر بازی توسط کرم فضایی شکار نشود!

این بازی که با قیمت 1 دلار در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شده است تا این لحظه دارای امتیاز 5.0 از 5.0 می باشد که با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید یک بازی سرگرم کننده ی متنوع را به ارمغان بیاورید.

برخی از ویژگی های بازی بازی Worm Run اندروید :

* کشیدن سریع انگشت برروی صفحه برای کنترل زیکی

* کنترلرهای آسان و دارا بودن یک محیط بسیار دشوار و جذاب

* بازی و فرار از دست کرم فضایی در پنج جهان منحصر به فرد

* پشتیبانی از Game Center برای به چالش کشاندن دوستان خود

* بودن انواع دستاوردهای مختلف برای جمع آوری و باز کردن اقلام جدید

ما امروز در اندروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی بازی جدید Worm Run رابرای شما قرار داده ایم که می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید. برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و تریلری از محیط آن با ما همراه باشید …

 

دانلود Worm Run - بازی سرگرم کننده فرار از کرم فضایی اندروید !

 

 

Download Worm Run Android Apk Game - NEW FREE

 

Download Worm Run Android Apk Game - NEW FREE

 

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل