دانلود Riddick: The Merc Files 1.3.0 – بازی اکشن ریدیک اندروید + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1086 2017-12-24 05:14:14

Riddick: The Merc Files به فارسی (ریدیک: پژوهشگاه مواد و انرژی فایلها) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و خیره کننده در سبک بازی های مبارزه ای و اکشن محصولی از کمپانی بازیسازی Gaming Corps برای سیستم عامل اندروید می باشد که ساعت ها قبل در پلی استوری منتشر شد! این بازی بر اساس فیلمی با همین نام یعنی ریدیک طراحی گردیده است و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی اکشن و آرکید را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد. داستان بازی و فیلم از این قرار است که پس از این که ریدیک توسط هم نژادانش در یک سیاره ویران شده و سوخته به حال خود رها شد تا از دنیا برود، وی برعکس انتظارات، زنده ماند و شروع به مبارزه با بیگانگان کرد و اکنون بیش از هر زمان دیگری قدرت دارد! اما ریدیک در میان بیگانگان غارتگری که با آنها مبارزه می کند، ناگهان به موضوعی بر می خورد که ارتباط به گذشته وی دارد و …!

ریدیک ( ون دیزل) شخصیت اصلی بازی پس از یک توطئه، نیرنگ خورده به جای اعزام به سیاره “فیورا” سر از یک سیاره بی در و پیکر و بیابانی در می آورد که مملوء از موجودات اهریمنی و گرسنه است! او که در این سیاره تنها و خسته  می باشد و از طرفی دلش برای گذشته تنگ شده، بجای طعمه حیوانات شدن تصمیم به مبارزه با آن ها گرفته و با کشتن هر یک از آن ها، بخشی از قدرت خود را باز می یابد. طولی نمی کشد که یک گروه از مزدوران به رهبری فردی به نام سانتانا (جوردی مولا) به منطقه سکونت ریدیک وارد می شوند تا او را کشته و سرش را به مرکز ببرند و جایزه ای که برای سر وی تعیین شده را دریافت نمایند، این در حالی است که یک گروه دیگر به رهبری جانز (مت نیبل) نیز هم زمان به این سیاره آمده اند و برخلاف مزدوران، به ریدیک زنده نیاز دارد و ...! همانگونه که داستان بازی را خواندید با یک بازی با داستانی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز مواجه هستید بازی ای پر از جنگ و نبرد در مکان هایی شگفت انگیز …

برخی از ویژگی های بازی Riddick: The Merc Files اندروید :

* بودن انواع ماموریت های مختلف برای پیش بردن توسط بازیکن

* امکان ضبط ویدئو از محیط بازی و به اشتراک گذاری مستقیم آن در شبکه اجتماعی

* در دسترس بودن انواع سلاح های گرم برای از بین بردن دشمنان

* دارا بودن ده ها سطح شگفت انگیز و متنوع

* از بین بردن انواع دشمنان مختلف در محیط هایی بسیار زیبا و کاملا واقعی

* دارا بودن گرافیک خیره کننده به همراه کیفیت صداگذاری حرفه ای هنگام ضربه زدن

بازی شگفت انگیز Riddick: The Merc Files با دارا بودن امتیاز 5.0 از 5.0 برترین و پرطرفدارترین بازی اکشن اندرویدیست که با قیمت 3.37 دلار به فروش می رود و ما امروز در اندروید آن را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از ان لذت ببرید.

برای مشاهده ی عکس هایی از محیط بازی و تریلری از آن با ما همراه باشید …

 تغییرات نسخه ی v1.3.0 :

* اضافه شدن : Everyplay

* اضافه شدن : audio with Vin Diesel

* رفع مشکل بارگذاری بازی بعد از لوگوی اول

 

دانلود Riddick: The Merc Files - بازی اکشن ریدیک اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.gamingcorps.riddick را در مسیر sdcard/Android/obb کپی نمایید.

بازی را اجرا کنید…

 

Download Riddick: The Merc Files Android Apk + OBB - NEW

 

 

Download Riddick: The Merc Files Android Apk + OBB - NEW

 

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل